Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik hoor al enige tijd een beetje schurend geluid zonder dat ik kan achterhalen waar het vandaan komt.
Nu kreeg ik gisteren de melding dat de er een fout zat in de variabele stuurbekrachtiging. Vanochtend was die trouwens ook weer verdwenen.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Bij mijn espace 2.0 T is er een irritant zoemend/fluitend geluid. Dit loopt mee met het toerental. Zowel als de versnelling in vrij of in een versnelling.
De garage gaf aan dat het een versleten/kapot lager is van de stuurbekrachtigingspomp. Is er...
Ik zit met een probleempje wat ik morgen weer ga laten uitzoek bij de garage maar wellicht kan ik op voorhand al wat info opdoen omdat ik het niet helemaal vertrouw.
Vandaag heb ik nieuwe ophang rubbers laten plaatsen onder mijn grand...
Goedendag
Bij mijn renault scenic 2006, werkt de kachelventilator niet meer op geen enkele stand, ik heb al veel gelezen hierover en het kan de kachelweerstand zijn, maar hoe kom ik daar achter, hij werkt op geen enkele stand meer, de aansluitingen...
Ik zit al een tijdje met een kapotte leiding van de ruiensproeier. Marterschade helaas.
nu leek me dit eenvoudig zelf te vervangen, en deels is dat ook gelukt voor het stuk dat zichtbaar is, alleen loopt er een deel van de leiding onder het chassis...
Hallo,
Mijn Renault Scenic II 1.6 benzine automaat van 2009, heeft een parkeerrem defect melding op het dashboard. Auto is een tijdje weinig gebruikt en heeft 2 maanden helemaal stil gestaan. Daarna starte de auto wel maar sloeg net niet aan. Na...
Mijn Zoë (bj 2015, eigendom sinds import uit Frankrijk in 2017, 22 kWh, snellader) laadt sinds 3 weken nergens meer op, behalve met de granny kabel.
1 fase mennekes heb ik niet geprobeerd.
Vandaag had de renault garage eindelijk tijd voor mijn...