Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Overigens contact met ric, die had t al over die kabel die hij voor een andere hollander had gemaakt..
Dealer wil alleen geen losse spullen inbouwen (vreemd genoeg) dus dat wordt zelf dashboard slopen vrees ik. Zag wel videootje op t forum maar die is echt beroerd qua kwaliteit. Daar maar beginnen en dan rustig op zoek naar alle schroefjes...
Kleine woordenwisseling gehad met de dealer. Was er klaar mee dat niks kon (dit was niet t eerste) maar nu wil ie wel voor 50eu de kabel inbouwen.
Hoe lang heb jij moeten wachten op t kabeltje van Ric? Moet t nl opsturen naar de dealer maar wel paar dagen voor aflevering....
Overigens biedt Renault nu ook een aux aansluiting aan om in te bouwen voor 119eu. Als ze dat eerder hadden gezegd had ik die genomen. Net zo makkelijk, maar daar kwamen ze nu pas mee.
Kabeltje van Ricardo raak je zo weer kwijt op MP. Zou die optie van Renault wel overwegen, kabeltje via Ricardo kan soms wat langer duren. Is die Renault kabel identiek of heb je dan een soort van kastje?
Nu: Twingo II 1.6 16V Renault Sport Gordini CUP 2011 Bleu Malte (TERNT) Ex: Twingo II 1.2 16V Dynamique 2011 Rouge Dyna (TENNJ) Ex: Grand Scenic 2.0 16V Serié Limiteé Tech Line LPG-G3 2006 Gris Beige (TEC66)
Bij ricardo is t n kastje met 3.5mm ingang en 2x usb power (ideaal voor de bluetooth receiver). Zoals ik op de foto zag levert renault alleen een 2x tulp.
Ricardo geeft aan vrijdag/zaterdag te versturen. Post uit spanje duurt ca 5 werkdagen lees ik.
Edit: hij stuurt m met UPS. 3 werkdagen
Ik had ook eerst aan mijn dealer gevraagd of ze een kabeltje hadden voor de aux. Maar die konden niet vinden behalve een kabel voor het DVD media speler als ingang voor een externe mediaspeler of een kabeltje die via een fm frequentie werkte... En tja die aansluiting voor een externe mediaspeler zat al in mijn auto en een kabel die via een fm frequentie werkt had ik geen zin in
Nee dat snap ik, fm is bagger... Kabeltje inmiddels onderweg met express service, kan ie zo door naar de dealer.
Gebruik je trouwens de stuurbediening om Aux te selecteren? Komt ie dan zeg maar gewoon in het loopje wat je met source selecteert?
Grand Scenic III Ph3 Limited 1.2 Tce
Trafic III L2h1 Luxe Dci145 EU6
Voorheen;
Espace IV PH2 init 3,5V6
Laguna III sedan GT 2.0T
Trafic II Ph2 2.5Dci L1H1
Laguna II Grand Toer Ph2 2 GT 2.0T
Megane CC Ph1 2.0 dyn
Scenic II Ph1 2.0 dyn
Trafic II Ph1 2.5Dci L1H1
Laguna II Grand Toer Ph1 1.8 Priv
Kabeltje binnen gehad van ric... Gemonteerd aan n gele mini-iso! Gelijk maar even gemaild of dat wel de bedoeling is. Als ik t van Zuma goed begrijp (en rics fotos) moeten dat toch echt losse pinnetjes zijn.
Moeten er wel uit te peuteren zijn geloof ik maar toch...
die met de gele mini iso is voor de phase II met wisselaar voorin dacht ik.
Grand Scenic III Ph3 Limited 1.2 Tce
Trafic III L2h1 Luxe Dci145 EU6
Voorheen;
Espace IV PH2 init 3,5V6
Laguna III sedan GT 2.0T
Trafic II Ph2 2.5Dci L1H1
Laguna II Grand Toer Ph2 2 GT 2.0T
Megane CC Ph1 2.0 dyn
Scenic II Ph1 2.0 dyn
Trafic II Ph1 2.5Dci L1H1
Laguna II Grand Toer Ph1 1.8 Priv
Neem even contact op met Ricardo en geef bouwjaar auto door want die gele iso klinkt niet goed. Even kijken hoe dat opgelost moet worden. Idd of lospeuteren voldoende is.
De auto net opgehaald. Kastje zat keurig ingebouwd bij de dvd navigatie en werkt feilloos. Volume van de nieuwe ontvanger ook veel beter. Hoeft nu maar op 60/70% voor fatsoenlijk geluid.
Ik heb een Logitech Bluetooth Audio Adapter gebruikt. (https://tweakers.net/pricewatch/383831/ ... r/reviews/). Deze gebruikte ik in huis om audio naar een versterker te streamen van mijn ipad.
Ik heb hier de voedingsstekker afgeknipt en op een usb kabel gesoldeerd voor de voeding. Gewoon een autolader gebruikt van mijn mobiel.
Vervolgens de audiokabel (rode en witte tulp) doorverbonden naar AUX op gele mini iso.
Werkt perfect.
nu EspaceIV Ph2 2.0t Dynamique/Bouwjaar 06-2006/Cabasse Auditorium met Logitech Bluetooth AUX streaming audio/Carminat 3 dvd-navigatie v32.2.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Audio is voor mij een redelijk onbekend terrein. De radio staat meestal aan en dan vind ik het verder wel best. Viel in de Megane op dat het niet best klonk. Speaker in de voordeuren bleken redelijk vergaan dus maar wat besteld....
Al 1,5 jaar de Captur in bezit en nog steeds erg blij mee.
Ik heb een Bose systeem erin zitten, maar ik heb wat problemen met de mp3 bestanden op de usb stick.
Als ik mp3 bestanden op de usb stick zet, dan is de bestanden die ik er op...
Ik zou graag de audio in mijn Captur (2022) willen updaten. Op de site van Renault is een speakerset met als update beschikbaar (Premiumpakket 4.1. Inclusief speakerset Live en een subwoofer.). Ik heb geïnformeerd bij de dealer. Bij de inbouw worden...
Hallo,
Ik zou graag op mijn nieuwe Espace ‘welcome lights’ plaatsen. Dit houd in dat wanneer je 1 van de deuren opent een witte led-strip onder de auto aan gaat. Eventueel in combinatie met een oranje strip als extra richtingaanwijzer.