Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Sinds ik vorig jaar een nieuwe Clio heb gekocht, heb ik daar problemen mee. Rij altijd in de automaat, hij schiet daar regelmatig uit en de motor slaat dan meteen af. Als hij in z'n 1 rijdt, heeft hij ook de neiging om spontaan af te slaan, vooral bij bruggen e.d. Hij is al meerdere keren naar de garage terug geweest, maar ze kunnen niets vinden. Is er iemand die dit probleem herkent?
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Sinds de aanschaf feb. 2024 van de Kangoo 1.6 16v 2007 blijf ik problemen houden. In die korte tijd heb ik hooguit 400 gereden. Op zich een leuke wagen, maar voor de rest...
Het begon met een defecte krukassensor.
Daaropvolgend de verkleefde...
Hallo Allen,
Ik ben in het bezit van een Twingo uit 2004 met quickshift automaat, wanneer de auto stilstaat bij een stoplicht met de voet op de rem trilt de auto behoorlijk. Hoort dit, en zo nee, wat zou de oorzaak kunnen zijn?
Alvast bedankt. :)
Hallo allemaal,
Ongeveer 2 weken geleden heb ik bij mijn auto de accu eraf moeten halen ivm dat ik een stuurschakelaar moest vervangen. Alleen daarna bleef gelijk het lampje van de TC/ESP branden (niet knipperen) en ongeveer een week later kwam het...