ik heb een renault megane senic van juni 1999 1.6/16v waarvan de stekker van de kachelweerstand gewoon is door gebrand.
kosten plaatje volgens de renault dealer 3300 euro inclusief aangezien hele kabelboom vervangen zou moeten worden.
autoslopen geweest maar in iedere renault daar zaten helaas niet dezelfde stekker in
wie kan mij verder helpen hoe ik dit betaalbaar kan oplossen??
aanjager doet natuurlijk ook niks meer
stekker kachel door gebrand
-
- Gerespecteerd lid
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 30 jul 2017 19:22
- Actief als: particulier
Als de hele kabelboom vervangen moet worden, dan kom je inderdaad op een dergelijk bedrag uit.
Echter kan Renault de meeste stekkers los leveren met de bijbehorende stekkerpennen.
Hiermee kan je de bedrading restaureren, ben je met een beetje pech voor 10 % van het bedrag klaar maar waarschijnlijk een heel stuk voordeliger.
Antonio.
Echter kan Renault de meeste stekkers los leveren met de bijbehorende stekkerpennen.
Hiermee kan je de bedrading restaureren, ben je met een beetje pech voor 10 % van het bedrag klaar maar waarschijnlijk een heel stuk voordeliger.
Antonio.
Renault, a way of life!
-------------------------------------------------------------------------------------
Mijn auto's: R5 GTS Fashion '89, R5 GTX '87.
-------------------------------------------------------------------------------------
Mijn auto's: R5 GTS Fashion '89, R5 GTX '87.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- repeating visitor
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 16 mei 2011 23:20
Nieuwe kachelweerstand halen en met schuifstekkertjes (stukje draad eraan) terugmonteren. Dan originele stekker eraf knippen en met de nieuwe weerstand terugmonteren.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-