maar er zat maar één stel sleutels bij mijn R20, toen ik deze eind vorig jaar kocht. Via dealers getracht een nieuw stel sleutels en/of sloten te kopen, maar dat heeft niets opgeleverd. Suggestie was de sloten en sleutels van de R25 op de kop te tikken. Dat zou moeten kunnen (gaan) passen.
Daarvoor klop ik dus bij jullie afdeling aan. Heeft er iemand een set sloten, met een dubbel stel sleutels, die ik over kan nemen.
Met vriendelijke groet,
Hans Visser uit Assendelft
slotenset voor mijn R20
-
Topic author - Lid - eerste logo binnen
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 06 nov 2023 22:44
- Actief als: particulier
-
- lid
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 04 jan 2024 20:52
- Actief als: particulier
Hans, ik heb laatst mijn contactsleutel gewoon bij een lokale schoenmaker / sleutelboer bij laten maken: geen probleem. De sleutel van de deuren is bij de 25 een raar ding, die heb ik bij www.keyprof.com bij laten maken. Gewoon sleutel opsturen, betalen en je krijgt een extra sleutel terug, geslepen en al.
Als jouw contactsleutel eenzelfde profiel heeft als onderstaande foto, dus ook met zo'n sleufje in het uiteinde, is die zo bij de schoenmaker bij te laten maken. Bij bijzondere sleutels kan je het dus via de keyprof proberen.
Als jouw contactsleutel eenzelfde profiel heeft als onderstaande foto, dus ook met zo'n sleufje in het uiteinde, is die zo bij de schoenmaker bij te laten maken. Bij bijzondere sleutels kan je het dus via de keyprof proberen.
La Renault 25, une voiture à vivre...
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in