Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Vandaag ga de RLink in de Clio ineens aan dat de sd kaart alleen lezen was. Toolbox gaf aan dat ik moest herstellen, maar dat lukte niet. Heb uiteindelijk het kaartje geformatteerd en ging ervanuit dat als ik deze in de auto stopte, ik daarna wel de optie kreeg om de backup terug te plaatsen. Helaas. Is dat eigenlijk wel een optie of had ik dat helemaal niet moeten doen? Ben nu met RLink explorer aan het proberen of die nog te redden valt. Ik hoop dat ie over een goed uur zegt dat het gelukt is om de backup terug te zetten.
Had het waarschijnlijk eerst moeten vragen, maar iemand nog ideeën?
Alvast dank, groeten Dirk
Trotse berijder van de Megane IV Break TCe140 Intense 2022 en eigenaar van een Clio IV 0.9TCe90 2015.
Misschien een onnodige vraag maar weet je zeker dat je het "alleen lezen" schuifje van de SD kaart niet per ongeluk in de verkeerde positie hebt staan?
Haha geeft niks. Dat weet ik zeker, heb het schuifje alle kanten op gehad maar helaas. As we speak is RLink explorer een backup aan het terugzetten, is klaar en geeft aan dat de kaart beschadigd is. Zal wel een fout in de backup zitten. Ik blijf ff klooien en anders maar bellen met Renault?
Trotse berijder van de Megane IV Break TCe140 Intense 2022 en eigenaar van een Clio IV 0.9TCe90 2015.
Als het niet lukt, wees zo verstandig om dan gewoon een SD kaartje via marktplaats te kopen, iets meer dan 30 euro en gelijk weer de nieuwste kaart dan
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Als ik de app open dan krijg ik deze melding.
Ik krijg ook geen meldingen bij laden of laden voltooid. Kan airco niet aanzetten en nog meer niet. Auto lijkt wel verbonden maar communicatie lijkt er niet echt te zijn. Het betreft een elektrische...
Hallo ik rij een renault trafic bouwjaar 2016 met 16 diesel 145 pk
Nu heeft een garage (geen renault garage ) een nieuwe egr klep en egr koeler vgeplaatst nu heb ik constant melding van de uitlaatgassen en sedert gisteren ook melding 1000 KM FOUT...
Ik heb een Megane 1.5 78kw Diesel versie KZ0B06 motorcode K9K G8 met 300K km :D
Onlangs heb ik een nieuwe koppeling in de garage laten plaatsen (de eerste) maar de auto kwam terug met volgende meldingen controleer inspuitsysteem en controleer...
Goedemorgen, Ik heb een nieuwe clio met easy link systeem, nou ben ik al 2 dagen bezig om met de usb stick de navigatie te uploaden...maar ik krijg iedere keer fout neem contact op met de dealer en die zegt het uploaden gaat automatisch als u rijd,...
Ik heb nl een 2de aftermarket keycard bij mijn 2de hands Renault Grand Scenic IV 2019 gekregen,maar deze werkt niet omdat hij nog niet gelinkt is. :think: