Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
250.000 km, waarvan de laatste 100.000 op lpg. APK tot begin juni.
Probleem met electrische handrem |(blokkering kon er niet af, kabels door garage doorgeslepen) en raambediening (li voor en li achter).
4 goede winterbanden met mooie velgen erbij
Nog net een nieuwe accu (€120) gekregen,
Garage biedt €350 euro bij inruil. Voor €500 euro mag hij weg, inclusief de nieuwe accu.....
Nog 5 dagen...................
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik heb twee weken geleden een scenic gekocht, een fijne auto. Ik merkte alleen dat er niet zo veel pit in zat en met versnellen maakt hij te veel toeren, waar hij na het schakelen naar de volgende versnelling kort op blijft hangen en...
Ik ben bezig aan de scenic 2007 van een kennis van mij. Deze geeft heel veel storingen die niet te verklaren zijn! Er zijn geen zekeringen gesprongen maar het bedienings paneel van de verwarming werken niet waaronder ook de 12v plug. De...
Ik heb een Grand Scenic uit 2007. In het voorjaar hadden wij het alombekend Paravane probleem met waterschade onderin bij de stekker onder de bestuurderstoel en alle gevolgen van dien. Dat begon met problemen dat het vochtig in de auto was en...
Omdat ik geen Clio heb maar een Dacia heb ik deze toen der tijd gekocht om te kijken of deze passend
kan maken voor mijn Dacia maar helaas lukt dit niet.
Na 11 jaar ga ik afscheid nemen van onze Avantime. Hij staat nu stil vanwege een kapotte koppelingscilinder. Hij heeft 295.531 km gelopen. Het is een vert scarabee v6 privilege met sahara rayé interieur. Stuur me een berichtje mocht...