Beste mede renault rijders,
Ik heb al een tijdje een probleem met mijn auto, Renault megane scenic uit september 2004
Raam linksachter wil bij de bediening linksvoor wel naar boven en naar beneden, maar bij de bediening linksachter alleen naar beneden (als ik trek aan het knopje gaat hij naar beneden, als ik duw op het knopje ook)
Raam rechtsachter wil bij de bediening linksvoor alleen naar beneden (als ik trek aan het knopje gaat hij naar beneden, als ik duw op het knopje ook), en bin de bediening rechtsachter alleen naar boven (als ik trek aan het knopje gaat hij naar boven, als ik duw op het knopje ook)
Ik heb de accu los gehad en de ramen opnieuw ingeleerd, ik heb een deurpaneel los gehad en alle stekkers gecontroleerd, en tefens ook de schakelaars achterin omgewisseld, alles zonder enig resultaat.
Kan iemand mij verder op weg helpen ?
Bedankt,
Erik
Ruitbediening megane scenic in de war
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
-
- Gouden Bahco
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 05 feb 2025 11:15
- Actief als: particulier
Re: Ruitbediening megane scenic in de war
Kijk bijv de deurstijlstekkers eens na op oxidatie. Mogelijk zit het probleem in de 'temic comfortmodule' op de ruitmotor.
Ook eens het vloerbakje lv op mattigheid controleren,mogelijk een geoxideerde stekker onder de stoel.
Ook eens het vloerbakje lv op mattigheid controleren,mogelijk een geoxideerde stekker onder de stoel.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Topic author - 2-hit-miracle
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 19 aug 2017 07:34
- Actief als: particulier
Re: Ruitbediening megane scenic in de war
Alle stekkers heb ik inmiddels gecontroleerd. Kan nergens oxidatie bespeuren helaas...
In ieder geval bedankt voor zover.
In ieder geval bedankt voor zover.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut