Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik heb een Renault Modus bj 2007 1.6 waar de boordcomputer van stuk is hij geeft bandenspanning systeem fout aan en een oranje sleuteltje.
Ben bij de garage geweest en die geeft aan dat er een nieuwe computer in moet a 800 euro heeft iemand hier ervaring mee.
Of iemand die dit kan repareren.
Ik lees dat ook een.melding dat het laadstroomcircuit defect is, veroorzaakt kan worden door de tellerbak. Is dat juist? En hoe zit dat dan?
Alvast bedankt voor de reactie.
Voor het bekende en uiterst vervelende defect van het instrumentenpanelen bent u bij mij nog steeds aan het juiste adres voor een perfecte en snelle reparatie met 3 jaar garantie en service op maat incl. diagnose uitlezing met Renault CanClip
mij naam is steve bredford, woonachtig in breda, ik hen een Renault megane scenic, Bouwjaar 2005, mijn dashboard is niet goed meer o.a uitval, false melding , deels uitval , klok werkt niet, er is niks meer vertrouwbaars aan, kan demi mijn helpen want ik kan geen contact gegevens vinden
Global Moderator renaultforum.nl
________________________________ Renault Zoe R135 Zen, 01-04-2020
Pack City
Z.E. 50 batterijkoop
Kleur: Blanc Glacier 369
________________________________ De domste vraag is de vraag die niet wordt gesteld.
Goedemorgen allen,ook hier een gelukkige 2004 scenicrijder met een zwart scherm. Ben sinds vandaag lid geworden,dus kan nog geen pb sturen. Ik zal straks het bekende telefoonnummer raadplegen om wat meer te weten te komen over de werkwijze mbt "demi" .
Pack City
Z.E. 50 batterijkoop
________________________________ De domste vraag is de vraag die niet wordt gesteld.
Pack City
Z.E. 50 batterijkoop
Ik heb een espace uit 2004.
Recent is het instrumentenpaneel / dashboard ermee opgehouden. Alles functioneert nog gewoon qua rijden maar ik zie dus niet wat ik doe. Met een flinke klap op het dashboard doet ie het weer een paar minuten. Weet hier nog iemand die een reparatie hieraan kan uitvoeren?
Onze huidige scenic uit 2006 begint langzaam aan wel op te raken, ondanks de kilometerstand van 145.000. Bijrijdersraam kan al jaren niet meer open, cruise control stuk, grond bij bijrijdersstoel is drijfnat en gister startte de auto niet meer......
Hallo,
Ik zou graag op mijn nieuwe Espace ‘welcome lights’ plaatsen. Dit houd in dat wanneer je 1 van de deuren opent een witte led-strip onder de auto aan gaat. Eventueel in combinatie met een oranje strip als extra richtingaanwijzer.
Ik heb een Espace IV 3.5 V6 fase I van 2004 met bijna 200K gereden kilometers.
Bij koude start rijdt de auto perfect tot aan 10 KM en dan gat hij telkens in noodloop.
Afgekoeld herhaalt zich dit steeds.
Bij uitlezen zijn er vele fantasiestoringen,...