Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Wat is jullie top? Heb hem vandaag in DL getest en slechts 177km p/u. Maakt niet uit of ik de heuvel af ga. Lijkt wel of hij begrensd is. Hij zit ook maar tegen de 4000rpm aan.
Ook in de sportstand 177km terwijl de 1.5dci aut. volgens de boekjes...
Hi Forum leden,
Ik ben recent de eigenaar geworden van een Talisman uit 10/2016. Ik lees over heel wat leuke aanpassingen met de DDT4All software.
Ik heb deze even in de demo modus gelanceerd om de beschikbare ECU's te bekijken. Het viel me op dat...
Het valt me telkens op dat de ruitenwisser aan bestuurderszijde ophoudt vrij ver voor de raamstijl en dus een flink stuk ruit ongewist laat. Hij zou echt nog wel 2-3 cm verder kunnen wissen. Waardoor de blinde hoek van de raamstijl in regen virtueel...
ik bezit een talisman van 2018 maar kan geen muziek afspelen met mijn iphone 7
kan wel bellen en gebeld worden maar geen muziek afspelen.
Is hier nog iemand met dezelfde probleem nog iemand
Nu de auto langere tijd stilstaat valt het op dat het rempedaal erg hard wordt na een week stilstand. Dat betekent dat je behoorlijk hard erop moet stampen om de auto te kunnen starten (DCI 160 EDC). Na het starten voelt alles prima aan. Is dat...
Ben mijn zomerset van mijn Talisman aan het schoonmaken voor montage. Nu heb ik een lichte lakschade ontdekt aan het grijs van een Alizarine velg. En nu wil ik die bijwerken en dan met blanke lak afwerken. Maar ik vind nergens de...
Heb nu 4 dagen de TCE200 en merk dat de start/stop functie en easy
access (stoel en spiegel instellingen terug zodra de motor start) niet
altijd functioneert....
Sinds een paar weken heb ik een nieuwe Talisman (TCE 160 Limited) en heb wat vragen over de RLink verbinding en hoop dat ik hier bij het juiste forum ben :D
Ik heb mijn Samsung S7 gepaired met blue-tooth en het telefoonboek uit de telefoon...
Bij deze stel ik dus een volledige set pasklare rubberen matten te koop voor een talisman Grandtour.
Betreft alle in cabine en ook deze in koffer.
Enkel af te halen
Ik hoor een duidelijke rammel/resonantie in het vooronder op het moment dat ik van het asfalt over ga naar een stenen weg/straat.
Het lijkt een kunststof rammel te zijn en het lijkt vooral te komen bij koud weer, want ik kan me herinneren dat ik het...
De laatste tijd heb ik het volgende voor.
Vertrekkende met koude motor is de overgang tussen 1e en 2de versnelling heel goed voelbaar. Andere overgangen zijn bijna naadloos. Na een paar km wordt dit ook beter tussen de eerste twee
Heeft er iemand...
sinds het kouder is geworden maakt mijn bestuurdersstoel een luid piepend geluid,
telkens de stoel naar voor of achter wordt geschoven. Aangezien ik easy access heb
is dit nu dus redelijk vaak het geval.
Gisteren beslist en getekend voor de nieuwe rav4 premium Plus hybrid.
Talisman gaat de deur uit.
Ergens met spijt. Was een zalige auto. Ruim, comfortabel, en een mooie lijn.
Maar: enkel toen hij reed.
Na alle garantieperikelen en vervangingen van...
In mijn C5 tourer had ik een los oprolbaar bagage scheidingsnet. Best wel handig soms. Toen ik de Talisman kocht heb ik de dealer dus gevraagd of er ook zoiets was voor de Talisman, hij wist van niets. Ook niet als accessoire.
Goedenavond! ZIjn er mensen welke een vaste trekhaak hebben op een Talisman Estate (2016) en deze hebben vervangen voor een afneembare? Ik vind het geen mooi gezicht. Is het een kwestie van de vaste haak eraf en en afneembare haak op de oude...
ik zou graag de achteruitrijlichten vervangen door LED's en in de handleiding
staat dat je deze zelf kan vervangen. Echter is de instructie niet zo duidelijk:
'Maak de bekleding los en verwijder deze' :-/
Hallo allemaal. Ik krijg de klep van de benzine tank niet open van de talisman .Kan dus niet tanken . Iemand een idee of er ook nog een extra hendel zit in de kofferbak of iets dergelijks. Heeft iemand hier ervaring mee.
Groetjes
Wie van jullie weet wat het icoontje betekent, de 2 boogjes die samen een cirkel vormen (boven de tekst 4 control)?? Het licht heel af en toe op en verdwijnt dan weer. Ik kan in het instructieboekje niets terugvinden.... IMG_3830.JPG
Ik heb sinds een paar weken een mooie Talisman Estate TCE 200 Initiale Paris uit Duitsland geïmporteerd met 20k op te teller. De auto is van maart 2017 en rijdt erg lekker, biedt veel luxe en is onderscheidend.
Als basis hadden wij een route uit het ASCI-boek. Vanaf de Atlantische kust in Frankrijk een rondreis door Spanje en Portugal, er stonden 6 weken voor. Wij hadden 4 weken dus ik had de route ingekort. Ruwweg, Biarritz, Pamplona, Salamanca, Porto,...
Renault Talisman Estate 1.6 TcE Initiale Paris uit november 2016. Als ik de elektrische achterklep open gaat die maar een klein stukje open, zo’n 10 cm. Maakt niet uit of ik dat via de sensor, knop op de achterklep of met de schakelaar op het...
Is er hier iemand die de exploid view onderdelen heeft van de talisman 2.0 EDC blue diesel .bwj 03/2019
ik heb een ongeval gehad met mijn talisman in mei , en blijkbaar zijn er problemen met het vinden
van de juiste onderdelen tussen de motor en de...
Morgen ga ik mijn Renault Talisman TCE 200 ophalen. Bj oktober 2016.
Als ik alle berichten zo een beetje lees, moet ik mij een beetje zorgen maken geloof ik.....
Hoor graag als jullie iets specifieks over dit type hebben.
Ik zag enige tijd geleden in het dashboard, rechts naast de snelheidsmeter, de eerstvolgende navigatie-aanduiding met een pijl en de bijbehorende afstand. Dat vond ik best handig, vooral als ik op het grote display de radio aan had staan met het...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum