Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Forumregels
-Postings worden 5 maanden na de laatste (re)actie verwijderd
-Vermeld in de titel voor welk type Renault (!)
Forum
Onderwerpen
Renault onderdelen Koop onderdelen bij Winparts.nl en steun Renaultforum zonder extra kosten.
Bij voldoende verkopen kunnen we misschien een Renaultforum clubkorting krijgen, wie weet.
Help! Mijn uitlaat is lek.... de middenpijp en einddemper moeten vervangen worden. Maar: de reguliere sites hebben hem niet op voorraad. Is er iemand die nog iets heeft liggen?
Ik heb een renault twingo uit 2012 gekocht, maar de hoofdsteunen op de achterbank kunnen lastig versteld worden omdat die 'palletjes' (A in afbeelding) die je moet indrukken er niet meer inzitten. Ik moet hier nu een sleutel inpielen om het metale...
Hoi iedereen,
Ik ben voor mijn Renault Express uit 1990 op zoek naar de volgende onderdelen :
- baksteun links voor
- rechter raam mechanisme
- kachel radiator
- deur rubbers achter
Iemand die mij hieraan kan helpen ?
Groetjes van Fienina
Gezocht nieuw of gebruikt een linker achterlicht of achterlicht glas voor een Renault Master I uit 1995 ( ze lopen vanaf 1980 tot 1997 dacht ik )
Een link waar ik deze kan kopen en ook op voorraad is mag natuurlijk ook :)
Nu mijn Trafic no-label (Vivaro) :wink: 2006 vervangen is door een Trafic 2022, heb ik het plan opgevat om de binnenverlichting van de laadruimte meer verlichtingspunten te geven. Hiervoor wil ik de binnenverlichting van de 2006 bijplaatsen in de...
Ik ben voor mijn Twingo uit 1999 op zoek naar een set originele Renault Twingo wieldoppen in 13 inch. Wie zou mij hier mee kunnen helpen? Ik hoor het graag :-)
Daar er tegenwoordig meer en meer smaller blikjes frisdrank verkocht worden passen deze niet meer in de bekerhouder van de middenconsole, ze zijn te smal waardoor het blikje omvalt.
Bestaat er iets waarmee je de bekerhouder kan versmallen?
Betreft...
Ik ben op zoek naar het plastic knopje waarmee je de automaat in zijn vooruit dan wel achteruit zet. Los schijnen deze niet te verkrijgen zijn waardoor ik een complete pook moet kopen.
Is er ergens iemand die een oplossing heeft of weet waar ik zo’n...
Het knopje welke je in moet drukken om de automaat in zijn versnelling te zetten is afgebroken.
Het is een knopje van niks, maar bij de Renault moet je de hele pook vervangen.
De aanschaf is 126 euro exclusief btw terwijl het knopje misschien nog 1...
Ik ben op zoek naar een gereviseerde of tweedehands benzinemotor voor mijn Renault Master T35 uit 1994, motorcode is J5R718 (1.995cc, 59kW (80pk)). Het is een oud beestje, dus kans is klein maar ik probeer het toch maar.
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum