Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Beste Lezers
Mijn scenic doet de laatste tijd een beetje raar ik heb een kwarttank benzine en dan gaat ineens mijn reserve lampje branden en als dit gebeurd doet de trip computer het ook niet beetje jammer maar weet niet echt goed wat ik er mee aan moet heeft iemand hier op dit forum iets dergelijks meegemaakt of heeft iemand een idee hoe ik dit probleem cq storing kan verhelpen
dit is mijn 2e scenic mijn eerste was een model van 1997 nooit electronische storingen meegehad behalve dan dat mijn sleutel stuk is gegaan
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik ben Hensie en Ik ben nieuw hier, woon in het noorden van het land. wij rijden al jaren Franse auto's maar pas sinds anderhalf jaar rijd en we Renault: scenic 3 uit 2016.
Met veel plezier lees door de verschillende topics en kom...
Wij rijden al een paar jaar tevreden met onze Megane GT. Geen standaard Megane.Echter is sinds een maand een storing actief in de auto.
Wij zijn bij onze plaatselijke garage geweest, deze konden het probleem niet vinden. (storingscode is...
Een goeden avond.
Bij deze is het de eerste keer dat ik hier ben en lijkt mij leuk om zo de ervaringen met andere te delen.
Ik was al een tijdje op zoek naar een Renault megane 2 cabrio en heb deze vorige week aangeschaft. Het is een 2.0 liter in de...
Als je de voorstoelen wil wisselen van een megane senic met andere kan dat wel zelfde stoelen en bouwjaar en model auto.
Of moet ik nog ergens opletten met de stekkers onder de stoel..
En hoe krijg ik de a en b en c stijlen los aan de binnenkant wil...
Sinds vanmorgen kreeg ik plots de storing inspuiting controleren
De auto laten uitlezen en er stond code DTC05714F
Remsignalen, te sterke motor vertraging
Wat houd dit in ??
Gisteren gewoon met de auto gereden en vanochtend opeens de melding “oliedruk defect en motor start dus niet. Tevens krijg ik een melding selecteer vrijstand terwijl deze in ze vrij staat.