Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik heb voor m'n Megane (2016 - dCi 110) een brief gekregen dat ik de motor kan laten herprogrammeren zodat de stikstofoxyden-uitstoot verminderd zou worden.
Hebben nog mensen deze brief gekregen en eventueel al de update laten uitvoeren?
Kan ik een standaard klapscherm inbouwen in een Megane 2 ?
Dus radioscherm eruit en klapscherm erin ,
Of zou dat weggegooid geld zijn ?
Zijn ook wel schaars die standaard klapschermen,
Had toen ook in 2006 moeten wachten met een nieuwe Megane want...
We zijn er gisteren achter gekomen dat de airco van onze Megane2 niet aanslaat!
Na wat gelezen heb te hier kom ik er nog steeds niet achter.
Als ik op het knopje AC druk (automatische airco) verschijnt er wel het symbooltje maar niet...
Mijn navigatie scherm van mijn megane estate uit 2013 blijft blauw/grijs met een wit vlak erop. Als ik de radio uitzet zie ik de cijfers van de klok maar alleen de bovenkant met een witte streep naar de onderkant van het scherm, dit...
Nieuwe Mégane R.S. eerste in segment met 4CONTROL vierwielbesturing
Leverbaar met handbediende of automatische transmissie met dubbele koppeling en Sport- of Cup-chassis
Vorige week ging plots m'n accu lampje branden en het stop lampje.
bijna thuis stopte het ene na het andere electrische systeem, waaronder stuurbekrachtiging.
kortom.. hij laadde niet meer op.
Ik heb sinds een paar maanden een raar...ratelend geluid als ik zacht rij en een scherpe bocht naar links maak. Naar rechts ook wel maar veel minder...
Nu leek de zak met vet leeg/oud te zijn dus hebben die al eens vervangen... En...
Hallo mensen,
sinds gisteren heb ik mijn Megane Gt-line in bezit. Nu ben ik wat aan het prutsen en zoeken op dit forum.
Ik wil graag dat de auto onthoudt dat ik in de sportstand wil rijden met de blauwe verlichting. Hoe krijg ik dit voor elkaar?
Zaterdag mijn Interieurventilator flink laten werken op zijn hardst met de airco aan,
Maandags doet hij het niet meer :(
Zou de weerstand nu misschien kapot zijn of de ventilator zelf ?
En hoe kun je zo'n weerstand testen heb wel gelezen dat die...
Ik hoop dat een van jullie op dit forum een antwoord kan geven op mij vraag:
Ik ben een paar dagen in bezit van een Renault Megane uit 2002 1.4 16V
Auto rijd heel erg goed ( heb in verleden al een Renault Megane 1.9 DCI gehad)
Toen ik de auto kocht...
Gisteren is de voorruit van mijn Megane III vervangen bij een Renault dealer. Echter viel mij vandaag op dat de interieur zijlijst aan de bijrijders kant wat uitstak en dus niet helemaal netjes zit vastgeklikt. Heb het een beetje...
Sinds vorige week de troste eigenaar van een Megane III 1.5 dCi uit 2013 (Bose uitvoering). Ik ben echter tegen een irritant probleem aangelopen. Elke keer als de auto contact maakt, door het insteken van de kaart in de lezer, of...
Weet iemand welke lamptype dit is voor de koplamp van mijn Renault Megane III Grandtour (KZ) Combi 1.5 dCi 110 K9K-636(K9K-A6) 81 kW? Is dit een gloeilamp H7 of iets totaal anders?
Ik zit te kijken naar een tweedehands Megane, het nieuwe model. Heel veel keuze is er op dit moment nog niet als je zoals ik een zwarte GT-Line wil, maar het viel me op dat tussen het geringe aanbod er toch wel een behoorlijk prijsverschil...
De temperatuur is niet meer regelbaar in mijn megane 3 rs. kan wel alle instellingen doen maar de temperatuur welke uit de ventilatieroosters komt blijft hetzelfde. Iemand enig idee?
Mijn dealer heeft stoelverwarming (Waeco) in 2012 in mijn Megane ingebouwd. Nu werkt deze niet meer. Ik vermoed een zekering o.i.d. nu zie ik de bedrading door een gat in de vloer weglopen. Weet iemand waar dat ergens uitkomt? In de...
Zo. De koppeling vd airco heeft onverwacht afscheid genomen. Volgens het systeem bij de airco specialsit is het bij deze compressor niet waard om de koppeling van de compressor los te verwisselen. Wordt een bedrag van rond de 7900 SEK om at te...
DSC_0568.jpg DSC_0567 (1).jpg DSC_0566.jpg DSC_0565.jpg Hoi zal mij even voorstellen mijn naam is Ramon sinds kort Renault op lpg in mijn bezit met nogal wat achterstallig onderhoud ! Hevig schuddende motor onregelmatig stationair duikt onder de 750...
Af en toe en de laatste tijd steeds vaker houdt de motor in.
Als je normaal rijdt dan valt het niet direct op, maar wel als je moet accelereren.
Als je stil staat en dan een paar keer flink...
Binnenkort verwacht ik mijn nieuwe Megane Bose.
Ik heb gezien dat links onder het stuur de zekeringskast zich bevindt.
Echter worden niet alle zekeringen benoemd, waar zijn de andere zekeringen voor?
Met name de zekeringen op de bovenste rij...
Wie heeft hier ervaring mee en weet of het kan bij de megane IV......
Ik kitesurf en hang normaal gesproken mijn autosleutel in een sleutelkluis aan de auto ( zodat ik een niet mee het water op hoef te nemen ), door de handsfreefunctie is dit...
Ik heb sinds kort een Megane 3 dci estate (2012) bose edition, als ik via de audioinstellingen het bass volume probeer te verhogen gaat hij niet verder dan 5 terwijl de schaal tot 9 loopt. Het lukt mij niet deze hoger te zetten dan ,...
Als ik met mijn Renault megane 2 ongeveer 90 kmh of harder ga rijden, hoor ik rechts van de auto licht tikkend geluid.
Het lijkt of er ergens zand zit, naar mijn mening komt het vanuit de deuren of in het gootje waar je de dakdragers kan...
Hallo allemaal. Ik heb nu zins een week een renault megane van 2004 15 diesel. Ik heb nu steeds de melding elektronische storing. Maar alles werkt gewoon . Ik heb de kast in de motorruimte ook helemaal schoon gemaakt. Nadat ik de accu weer heb...
Wat ik me afvroeg; Werken de sensoren van de Megane 3 2012 (voor/achter) alleen met geluidssignalen? Of kan dit ook getoond worden met een plaatje op het navigatiedisplay? Zoals dat o.a. bij Volkswagen het geval is.
Mocht dit...
hallo renault kenners ik heb een vraag ik wil een renault megane stationwagen bauj 2013 kopen maar die heeft maar een 1200cc motor is dat niet te licht voor zo'n auto.ik rij nu ook megane station bauj 2006.16 16v.alvast bedankt
Heeft iemand enig idee hoe ik de waarschuwingsborden geactiveerd krijg?
Wanneer ik alles op aan zet gebeurt niks en krijg ik geen visuele of geluidsignaal. Bijvoorbeeld bij gevaarlijke kruispunten, bochten ect.
Waarschuwingstype krijg ik overigens...
Ik ben in het bezit van een megane coupe 1.6 uit 1996 ik heb hem sinds kort.
Alleen zit ik met een probleem!
Er zit een startonderbreker op mijn auto en ik heb maar 1 sleutel dus als ik die sleutel kwijt raak ben ik de Sjaak :Wall:...
Weet iemand of het mogelijk is om bij de interieurverlichting (bij de binnenspiegel) een 12V aansluiting te maken, die alleen actief is als het contact aan staat?
Er zitten, naast de massa, vier 12V lijnen. Die worden waarschijnlijk...
Hallo mijn linkeracher zijdeur van de Megane berline bj 2000 Berline 1.6 16v is niet meer open te krijgen.
Graag iemand van jullie die in in de buurt woont voor hulp tegen betaling uiteraard.
Heb de binnenbekleding al eraf dus het meeste werk is...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum