Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik heb een megane break uit 2001, mijn probleem is dat de achterremmen blijven hangen , ik zet hem altijd op de handrem dit werd mij aanbevolen.
Naar een paar keer bij stilstand pompend te remmen is het probleem weer opgelost, kent iemand dit...
Ik heb een vraagje,
Ik heb een sony radio en mijn megane is van fabriek af voorzien van stuurwielbediening.
Nu wil ik graag een stalkadapter plaatsen zodat mijn hendeltje en display hierop werken.
Waar kan ik die dingen goedkoop...
hi allemaal,
Ik heb een kleine probleempje. Sinds een maandje ben ik in het bezit van een Renault megan 1.6 16v sedan bj2000.
Ik heb gemerkt dat als de auto stil staat dat de toeren teller niet stabiel is en dat de motor een beetje schudt(de teller...
In mijn 8 jaar jonge megane 1.6 16v break rxi zou vlgs mij een boordcomputer moeten zitten.
Op de handel voor ruitenwissers zit aan het uiteinde een knopje. Dat doet alleen niets (tenminste niets zichtbaars). De kilometerteller (totaalstand)...
Ik overweeg - na jaren citroën- de aanschaf van een Megane Break 1.6 16v.
Ik heb geen idee wat verder de typeaanduiding is; ik weet wel dat er airco in zit en heeeel veel bagageruimte.
Hallo, even een vraag over mijn radio. Ik ben sinds vorige week de trotse bezitter van een megane cabrio :) en hoop dat iemand me kan helpen...
Het is namelijk een beetje jammer dat er alleen radiocasette inzit en geen cd speler. Mijn vraag: is het...
Het betreft hier een Renault Megane Break 1.6 16v RXT uit 1999
Volgende week gaat mijn renault terug voor onderzoek binnen garantie periode.
Ik ga ervanuit dat ze de dingen wel zullen vinden echter ben ik er zelf ook benieuwd naar.
Er...
hallo ik ben zeer tevreden over mijn 2e hand renault megane grand tour, echter de cruise control valt af en toe weg
als ik de snelheid verhoog met de + knop (snel de knop weer indrukken en hij doet het weer)
een ander probleem is dat de cruise...
Ik overweeg om binnenkort een Megane II 1.9 DCI Dynamique Comfort aan te schaffen.
Mijn vraag is waar moet ik opletten bij het aanschaffen van deze auto?
En wat betreft de leeftijd zit er veel kwaliteit verschil in de modellen van 2003 en die van...
Ik rijd momenteel een Megane 2 uitvoering Privilege luxe met sneltoets etc op de elektrische ramen voor.
momenteel doet het elektrische raam aan de bestuurders zijde het niet via de schakelaar...
Ik heb het verticale design van de achterlichten op het eerste model Megane II hatchback (2002-2005) nooit echt mooi gevonden en dus besloten om deze te vervangen door het model wat vanaf 2006 wordt gebruikt op het nieuwere type Megane II....
Ben sinds 2 weken in het bezit van een renault megane break 1.6 16v RXT uitvoering.
Ik ben heel tevreden over deze wagen, alleen vind ik de demping van de voorwielen erg stug.
Harder dan met 20 km/h over een drempel is geen pretje....
Ik kan een megane coupe 1.6 16v kopen uit het jaar 2000
met ong 150000 km erop... distributieriem is onlangs vervangen en hij is renault onderhouden met stempels en boekjes....
ik reed afgelopen zondag met plusminus 30 km (smalle weg bebouwde kom, wegjes van rechts) door 2 plassen water.
meteen erna melding electronische storing, alle toeters en bellen gingen aan.
Aangezien ik geen opbergvakjes in mijn megane heb ivm elektr. ramen (bedieningsknoppen) wil ik een armleuning met opbergvak monteren tussen de voorstoelen.
Weet iemand of deze verkrijgbaar zijn voor de megane bij de dealer en wat ze evt...
Hallo, laat ik mij even voorstellen. Mijn naam is Patrick van Eck en ik kom uit Utrecht,
sinds een jaar woon ik samen met mij vriendin, omdat we nu op fietsafstand van ons
werk wonen hadden we de beslissing genomen om in plaats van onze 2 polo's...
Hoi, ik heb het volgende probleem met mijn Megane. Hij loopt heel af en toe op maar 2 cilinders. Ik heb een en ander gecheckt. Als deze storing zich voordoet heb ik geen vonk op bougie 2 en 3. Weet iemand wat dit kan zijn?
Groet Bobbe
ik ben nieuw hier op het forum (nog geen voorstel-topic gevonden :S)
Ik rij een renault megane 1.6 16v RXT break uit 1999.
Alles werkt perfect, echter heb ik laatst de (sony) radio die erin zat vervangen voor mijn eigen radio.
De...
The Megane Coupe Concept is powered by a 200hp (147kW) 2.0 Turbo petrol engine which delivers torque of 280Nm at 2,600rpm and peak power of 200hp at 5,800rpm to ensure punch and flexibility at all engine speeds for everyday motoring pleasure. Mated...
Ik wil een trekhaak plaatsen op megane scenic bj 2000. Is een trekhaak van een megane uit 1999 goed daarvoor? Gaat deze passen?
Wie weet hier meer over?
goedendag ik hoop dat iemand mij kan helpen
ik heb een renault megane coupe 1.6e van 96 op gas g3
en nou heb ik het volgende probleem : op benzine geen probleem
maar op gas :het volgende start op benzine en schakeld door naar gas niks aan de hand...
Simpele vraag ik heb het idee dat de climate control van mijn auto niet meer goed werkt. Weet iemand of het normaal is
dat de airco/climate control niet aan gaat als je de ventilatie van buiten af sluit ? Dus alleen gebruik maakt van de lucht...
Ik heb juist een spiksplinternieuwe Renault Mégane CC gekocht. Maar die rode achterlichten zou ik graag vervangen. Kan iemand mij een adres aan de hand doen ? En heeft iemand foto's van sjieke achterlichten voor mijn nieuwe auto ? :D
Is het mogelijk om het bedienings paneel van de airco/kachel e.d te vervangen door klimaat control en zijn er nog meer aanpassingen nodig als alleen het bedieningspaneel??
om het te laten werken
mijn megane 1.9 dci uit 2001 hapert nogal als deze stationair loopt bij koude temperaturen.
hij draait dan ongeveer 750 tot 800 toeren.
het kan dus zijn dat de temperatuur niet goed gemeten word. maar waar zit die sensor dan.
Eerste keer dat ik op dit forum kom dus ik hoop dat er al geen topic over bestaat :D
Ik heb een megane 1.6 16v van 2007, ik heb de achterkant al van een rs maar ben van plan om de voorkant te kopen, past deze op mijn wagen?
Moet ik iets...
hallo ik heb een lamp kapot van mijn voormistlamp nu wil ik die vervangen maar hoe kom ik erbij als ik de 3 bouten aan de onderkant losdraai kan die kap er niet af nou had ik gezien dat aan de voorkant popnagels zitten moeten die er ook uit dan ???
Hallo Medeforumgebruikers. Heb me net aangemeld en heb meteen een vraagje. Ik heb sinds kort een Renault Megane 1.6i cabrio. Nu zie ik dat er groene strepen op de kap zitten. Waarmee kan ik het beste de kap mee schoonmaken zonder dat ik de kap...
sinds vandaag heb ik de melding oliepeil correct op mijn display staan dit gaat niet weg
kan tijdens het rijden ook niet overschakelen naar verbruik en dergelijk weet iemand wat dit is
olie peil nagekeken en is goed geen ideeeee
Allereerst natuurlijk allemaal de beste wensen voor een goed en gezond 2008!
Mijn Renault Megane Scenic van 1999 gaat nog wel open via de centrale deurvergrendeling maar start daarna niet. Kortom, de startblokkering / startonderbreking gaat er niet...
Voor mijn Mégane II bouwjaar 2005 nu vorige week kreeg ik op de 15000km de melding
Binnenkort olie verversen , normaal gesproken eerste volgende onderhoud is op 30000km, waarom nu deze
melding, het is mij niet duidelijk en trouwens ik liet olie...
Ik wil de renault radio af fabriek ( megane II ) demonteren en op de cd wisselaar ingang 'n Connects2, Aux adapeter Renault CTVRNX001 aansluiten. Hier kan weer 'n mp3-speler op aangesloten worden. Nu heb ik de volgende vragen:
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum