Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Hallo,
Ik heb een renault megane van 2009. Ik merk soms een lichte trilling in de bovenste stand van het koppelingspedaal. De auto schakelt verder goed en maakt geen vreemde geluiden. Het is licht hinderlijk. Wat kan dit zijn? Ik heb nog een maand...
ik heb een megane cabrio te koop zien staan.
nou had ik een aantal vraagjes,er staat namelijk 110.000 kilometer op de teller nap gecontroleerd.
maar de vraag prijs is maar 1500 euro vindt ik wel goedkoop.
maar is dit z'n beetje het...
Hallo,
vorige week heb ik een Megane III 2009 gekocht met iets meer dan een ton op de teller.
Door omstandigheden heb ik de afleverbeurt nog tegoed over een paar weken , en heb ik afgesproken om de distributieriem preventief te laten vervangen voor...
Op de snelweg wil de voorkant van mijn auto wel wat schommelen..
Aangezien ik dit al eerder heb gehad bij mijn vorige auto, denk ik dat het de schokdempers zijn.
Mijn vraag is, als ik een aanvraag doe voor Schokdempers, zie ik er heel...
na aanschaf van mij renault Megabe Coupe CC een paar weken geleden heb ik aantal problemen gehad. Deze zouden door garage opgeslost worden maar daar zijn wat problemen ontstaan. Heb afgelopen vrijdag de auto were opgehaald en 1...
Als je bijv op de autosnelweg rijdt en je wilt iemand voorbij steken.
En je geeft een tikje tegen de pinker,dan pinkt onze mégane gewoon een keer.
Kan je dit ook instellen dat hij bijv 3 keer pinkt?
ik heb bij n' megane break n sluiting gemaakt in de bedrading van het linker raam nu doet het raam cruse control en atomatisch verlichting het nietmeer weet iemand waar de storing in kan zitten én waar ik n'schema kan vinden bvd john van heijningen
Model/uitvoering : renault megan grandtour
Bouwjaar : 2012
Brandstof : diesel
ik had naar 34000 km nieuwe remmen nodig kan dit doordat de automatische handrem te strak heeft gestaan er was geen extra slijtage aan banden en er is gewoon meegereden
Model/uitvoering :megane grandtour
Bouwjaar :okt 2003
Brandstof :diesel 82pk
Heb zitten zoeken naar remblokken voor mijn type auto , kom ik met deze selectie ;
Maar ik zie remblokken in meer dan 1 maat , welke moet ik nemen ?
Mijn megane coupé 1.4 uit 1999 trekt niet meer goed op, ook niet in hogere versnelling en trilt wanneer je stilt staat met draaiende motor. Hij maakt ook wat meer lawaai tijdens rijden. Wat kan er allemaal aan de hand zijn?
Hoi,
Ik zit er aan te denken om de Renault Megane 1.6 16v dynamique uit 2003 op LPG3 te kopen maar zijn er specifieke problemen met deze auto? Ik rij nu in een Safrane 2.0 LPG3 en die is mij altijd prima bevallen.
Ik ben in het bezit van een Megane Coupe cc uit 2005. Bij het starten klappert de recirculatieklep enorm aan de rechterkant. Nu heb ik begrepen dat het vervangen een hele dure reparatie is. Ik las echter ook dat er een mogelijkheid...
Dag even voorstelen ik heb net een Megane gekocht van 2006. Had hiervoor een C5 die het bij 407.000 begaf. Ben benieuwd hoe lang de Megane het vol houdt.
Ik ben op zoek naar de handleiding, het gebruikers boekje of technische gegevens. Hoe kan...
Beste,
Ik ben sinds November 2012 in het bezit van een Renault Megane Grandtour 1500 90 pk.
Ben tevreden over de auto als zodanig echter het verbruik van de auto valt mij erg tegen.
ter inleiding
de vorige auto een peugeot 308 1700 Turbo diesel...
Ik wil de xenon lamp vervangen, maar krijg deze niet uit de ballast. Als ik de nieuwe lamp bekijk dan zou het een soort bajonet bevestiging moeten zijn.
Heeft iemand tips om de lamp er uit te krijgen zonder de ballast te slopen?
Hallo, mijn Megane Coupe 1.6E 8V op LPG G3 wil niet meer aanslaan nadat ik de stekker van de ECU heb schoongemaakt van corrosie met een klein staalborsteltje. De stekker had ik losgekoppeld van de ECU, maar de accupool (helaas) niet. Tijdens het...
hoi ik heb een megane cabrio van 2000 alarm en zo werkt goed maar als ik 10 km heb gereden gaat lampje van de startonderbreking branden en slaat de motor af kan hem dan gewoon weer starten maar na 100 meter hetzelfde wie kan mij helpen om dit...
Mijn injectie en bobine krijgen vanuit het elektrische circuit geen signaal.
En de ECU kan niet uitgelezen worden. Geeft aan kan geen verbinding maken.
(zijn al bij een renault garage geweest om de ECU uit te...
Ik heb een Renault megane bouwjaar 2003. Omdat de motor vervangen moest worden heb ik er een 2 e hands in laten zetten.. Maar nu slaat ie wel aan maar start niet! Er hebben verschillende monteurs naar gekeken... Alleen snappen ze het probleem...
Beste mensen.
Ben nieuw hier dus dit is mijn 1e bericht.
Is er iemand bekend met het Chiptunen van de Megane 3 (2009) 2.0 TcE?
Heb onlangs een offerte aanvraag gemaakt bij Ziptuning.
Ze bieden +/- 220 pk en 390 NM (standaart: 180 PK 300 NM)
Nu...
ik heb vorige week een megane rs gekocht van 2004, alleen nu heb ik de volgende vraag.
in deze auto zit pictogram navigatie, is het mogelijk om een cabasse radio te plaatsen met een 6 cd wisselaar front lader? werkt dat met het...
Ik ben nieuw hier.
Ik heb nu sinds een half jaar een Megane 2 uit 2008, 1,9dci techline.
Motor loopt heerlijk, verbruik valt me 100% mee, 5,3/5,4 liter bij 110/130km/h (woon werk, is de snelweg snelheid :-) )
En ben nu eens op proef begonnen...
beste luitjes sinds gisteren loopt mijn megane break uit 99 heel rot.
het lijkt of hij op 3 pitten loopt.
heb geen storings meldingen .
moet ik nu denken aan de bougies of evt de bobiene , of zijn er nog andere mogelijkheden die geen storingen...
Hallo,
Ik heb net een nieuwe raammoter in mijn megane 1.6 16v 2007 op lpg aan de bestuurderskant gemonteerd en nu blijkt dat de cruise control vreemd gaat doet. Als ik de auto uit zet met de cruise control aan en daarna weer de auto aanzet staat de...
ik ben sinds kort een gelukkige eigenaar van een renault megane coupe 2.0 16v
maar ik word gek van een rammel linksachter.
heb de alles al uit de kofferbak en de uitlaat beter vast gezet maar het blijft rammelen.
vooral op een klinkerweg op...
Na wat rondlezen op dit forum heb ik vanochtend de Pioneer TS-Q131C speakers bestelt voor in de Megane II. Het is de bedoeling dat de woofers in voordeur komen en de tweeters in het dashboard. Heeft iemand hier een handleiding voor? Ik kon...
Ik ben in het bezit van een renault megane estate (2012 1.5 dci 110 pk) zonder trekhaak of dakrails.
Dit is een leasing wagen en er mag dus geen trekhaak op gemonteerd worden.
Nu had ik graag fietsen meegedaan op vakantie en zag dat...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum