Ik heb ook een probleem, dat al bij vele bekend is... Maar misschien is er eindelijk iemand met de oplossing.
Ik heb al een tijdje een Renault Megane Coupé 1.6 l, het is een super wagen, en wil er nog een hele tijd in rijden... Maar ja, sinds kort heeft me sleutels het begeven voor de Centrale Deurvergrendeling en dus ook de startonderbreker... ik heb de gewone en de reservesleutel nog, maar beide functioneren niet meer... de Led van de sleutels functioneren nog, en heb al gekeken binnenin de sleutel dat toevallig daar wat stuk was, maar helaas niet het geval..
Op de tacho functioneert ook alles normaal, dus het ligt ergens anders aan... maar de vraag is wat... als je het bij de renault na laat kijken, dan ben je zomaar wat eurotjes weg... Ben namelijk ook al bij de renaul dealer geweest, en die zegt dat ik een nieuwe Sleutel moet kopen, maar dat vind ik onzin... want heb me beide sleutels nog.
Heb de hele procedure gevolgt om de sleutels weer in te programmeren, maar ook dit wil niet... Je kan de code wel gewoon manueel ingeven, en daarna start de auto ook gewoon.. maar als je bvb weer bij een winkel staat, en je bent daar 10 min, dan kan je alles weer van voorne beginnen

Wie komt mij de oplossing geven, want iedereen weet natuurlijk wel hoe irritant dit probleem zijn kan..!! of is er een mogelijkheid, om het te overbruggen of het te laten uitschakelen??
Met vriendelijke groet,
Patrick