Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
hallo, ik heb een probleem de knipperlichten van mijn Master fase 1 T 35 D bj 97.
De knipperlichten en alarmlichten doen het sinds gisteren plotseling niet meer. Ik heb uiteraard de zekering gecontroleerd. De lichtjes op het dashboard voor links en...
Ik heb al enige tijd dat nadat de Master uit 1999 een nacht heeft stilgestaan bij een heel klein beetje het rempedaal bedienen het rechter achterwiel blokkeert. Alsof de remschoen hapt in de trommel. Na ongeveer 1 km te hebben gereden doet zich dit...
Mijn naam is chris en ik heb een paar vragen.
Mijn Renault master uit 2007 geeft aan dat er een storing is in het motorsysteem.
Nou zij gloeispiralen vervangen en het gloeirelais en geeft die nog steeds de foutmelding. Nu hebben ze...
Wij hebben een nieuwe master L1H2 gekocht die over een paar weken geleverd wordt. Nu hebben we de zijkant wel laten betimmeren maar de laadvloer niet aangezien we hier vaak machines in en uit moeten schuiven willen we hier perse een trespa laadvloer...
tijdens het rijden 110 op de cruise.
Krijg ik 3 meldingen ! (Zie foto's)
Na de meldingen werkte mijn cruis niet meer.
De meldingen blijven er on staan ook na 20 min stilstaan met de motor uit.
Maar ik kan wel gewoon gas geven en hij trekt ook...
Hallo allemaal
Van mijn Master type I is de lagerbus defect, wie o wie weet een oplossing?
Renault levert 'm niet meer?
Onderdeel nummer 7704001143
Groetjes.
Ik heb een Master van 2010.
De bijrijderstoel is echter niet verstelbaar en voor het ombouwen van de bus naar camperbus wil ik een verstelbare stoel.
Nu kan ik een complete 'nieuwe' set aankomen maar vraag me af of ik met het loshalen rekening...
Hallo allemaal.
Ik heb een leuke p35d camper gekocht. Ik ben nu opzoek naar een werkplaatshandboek in pdf format. Wie.heeft deze voor mij, of wie kan ik benaderen voor wat informatie.
Groeten Frank :hand:
Afgelopen maandag een 2e hands Renault Master gekocht uit 2013. Vervelend genoeg zitten hier de handleidingen niet meer bij. Nu heeft de dealer de auto afgeleverd nog in wintertijd.
Maar ik kan alleen online een handleiding van 2016 vinden zonder...
Ik bezit een Renault Master T30 een voormalige brandweerwagen (Fra) uit 1984, benzine uitvoering.
Op enig moment bleef het gas hangen. De ANWB heeft dit voor mij gefixed door de kabels goed in te vetten.
In november, een maand nadat...
Vandaag weer naar de garage met de Master uit 2015. Voor de 2e keer wiellagers rechts achter. Ze zijn vorig jaar ook al vervangen maar snap niet zo goed hoe dit kan.
Ik belaad nooit zwaar, ben een rustige rijder, geen al te veel stadsverkeer met...
Ik heb een renault master uit 2015.
Gister kreeg ik in de eerste instantie een melding; Remsysteem defect.
Na een paar keer starten en gewoon kunnen remmen werd de melding; Rem slijtage controleren.
In combinatie met het oranje sleutel...
hoi met henry
ik heb een 2002 master mascot 140 pk maar blijf foutcode 5301 houden hij gaat tot 3300 toeren en valt uit of aas hij kracht moet leveren nog sneller uit vallen heb de sensor op de rail van 150 euro al gedaan :oops: :oops: :oops:...
In mei 2015 heb ik mij goed geïnformeerd via de Renault website en de dealer om een nieuwe Renault master aan te gaan schaffen. Omdat het nieuwste model nog niet zo oud was hadden ze deze bijna nog nergens op...
Afgelopen week werd ik geconfronteerd met wat meldingen op mijn scherm betreffende olie verversen. Dit was echter al gedaan en de monteur heeft dat gereset in mijn bus. Echter deed hij dit zonder gebruik van software en pc. Kan iemand...
Ik heb koudestart problemen met mijn Master fase 1, bj. '97 en motortype S9U (turbodiesel, 2499cc en 69 kw). Ik heb de vlamgloeibougie en relais al vervangen, maar ik heb nog steeds een koudestart probleem. Gisteren bij buitentemp. van 8 C startte...
Ik heb een Nissan Interstar uit 2005. Dit is zo ongeveer hetzelfde als een Renault Master maar komen minder vaak voor. Vandaar dat ik op dit forum zit. Deze Interstar heb ik 2 jaar geleden omgebouwd tot camper en heb er...
Beste renault master rijders.
Ik heb mijn bus bij een garage staan en daar kunnen ze het probleem niet oplossen / vinden.
Mijn bus komt vaker niet op volle toeren en moet ik snel doorschakelen en kom in de 5de gang aan de 80km en in de 6de gang net...
Hallo,
Ik heb een Master L2H2 uit 2010 die ik aan het ombouwen ben naar camper. Nu wil ik (uiteraard) graag het reservewiel uit de auto hebben en dacht deze onder de wagen te monteren. Heb de Renault dealer in Alphen aan den Rijn gebeld, maar die...
Ik heb een Knaus SUN 600 ti camper ingevoerd vanuit Belgie.
Renault master 2,5 120 dci
Nu krijg ik de spiegels niet ingeklapt, wat erg onhandig is.
Kan iemand mij helpen??
Zie bijlage
tijdens het rijden krijg ik soms een bieper alarm.
ik zie dat op dat ogenblik ook de binnenverlichting in de achterruimte brandt.
wat kan ik daaraan doen?
Help!!
De renault master die ik gebruik voor o.a. elektrische rolstoel laat me nu in de steek.
Na loskoppelen accu voor o.a. onderhoud en goed opladen wil de renault niet meer starten.
Startmotor draait wel wat rond. Lampje startonderbreking...
Sinds een aantal weken start mijn Master slecht, naar de garage gebracht om de gloeispiralen te vervangen maar nu bleek dat er geen gloeispiralen gemonteerd zijn. De gaten waar ze horen te zitten, daar zit niks zijn dicht.
Als ik hem een...
Ik ben Derk en run samen met mijn vrouw een outdoor bedrijf. Voornamelijk mountainbike verhuur en tochten onder begeleiding.
Voor het vervoer van de fietsen gebruiken wij een master bj 2002 L2 H2 met een 2.2 dci motor.
Ik ben Derk en run samen met mijn vrouw een outdoor bedrijf. Voornamelijk mountainbike verhuur en tochten onder begeleiding.
Voor het vervoer van de fietsen gebruiken wij een master bj 2002 L2 H2 met een 2.2 dci motor.
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum