Ik hoop echt dat er iemand is die met de wagen raad heeft (

Maar nu, de auto heb ik bij de vak garage geparkeerd voor de APK, en er waren op dat moment geen gebreken, zeker niet met de handremRenault Laguna 2 automaat B 2.0 16v 2007, zodra je hem start, de automatische handrem komt in geen mogelijkheid vanzelf meer los. Met geblokkeerde wielen is de wagen nu(nog steeds) buiten op het terrein gezet om zo eerst de andere auto's voor te laten gaan. Begrijpelijk natuurlijk, maar ik zit nu al weken zonder auto. De wagen schijnt een verschrikkelijke auto te zijn. Ze krijgen het probleem niet opgelost!
Geprobeerd: - Handmatig a.d.h.v. gele hendel bereikbaar via middenconsole, loskloppen veronderstel ik, blokkering bij de koppeling van de handremkabel nagekeken(veronderstel ik), digitaal uitgelezen heb ik vernomen, zelfs een nieuwe zwaardere accu en voor de rest ik zou het echt niet weten, ik ben geen monteur. Maar ik hoop echt op een concrete oplossing voordat er nog meer extra kosten komen. Hij staat nu bij een toppie vak-garage en ga ik er vanuit dat zij wel degelijk naar vele mogelijkheden gekeken hebben, maar ook zij weten nu geen raad meer en gaan eerst andere reparaties voor... wat moet ik nu als zij het al niet meer weten? Officiële Renault dealer hebben info gegeven, maar dan moeten zij de auto eerst in de garage beoordelen ofcourse, maar hoe krijg ik de auto daar