Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Is er al een goede oplossing voor het monteren van winterwielen of andere aftermarket velgen...
Ik heb voor mijn bestelde KJ, 4 perfect passende 20 OZ paladio ST velgen klaarliggen....met banden in juiste afrollengte.
En 4 zgan ook juiste afrolmaat...
Heb bijna altijd de kachel op automatisch staan.
Lampje brand verder niets.
Maar vanmiddag stond ineens ook de airco aan.
2 lampjes die branden.
Het airco lampje ging na een tijdje uit, auto van binnen genoeg afgekoeld??
Vind dit wel erg automatisch...
Kan iemand mij vertellen hoe ik favorieten kan toevoegen in mijn navigatie (R Link 2 mini Kadjar). Ik krijg alleen maar het scherm met Thuis, Werk en Adresboek. Alleen die laatste is zo te zien niet actief?!?
Mijn telefoon (iPhone 6) is prima...
Heeft iemand tips om de melding: SMSdiensten aanzetten op uw toestel te verwijderen? Misschien door de SMS diensten aan te zetten op mn Apple iPhone6? Ik kan het niet vinden, en ook op het Rlink2 systeem zie ik niet hoe ik de melding weg krijg.
Ik kijk erg uit naar de levering van mijn Kadjar 130 TCE Bose Rouge Flamme eind deze week :D
Heb al e.e.a. gelezen op het forum, maar hebben jullie nog tips voor mij?
Waarop letten me instellen R-Link2, etc etc?
Ik denk erover om de kadjar 1.2 tce na ontvangst te laten chippen. Weet iemand hoe het zit hiermee. Als ik bel om te informeren zou de motorgarantie blijkbaar overgenomen worden. Wat dan met de rest van de garantie? Vervalt deze ook of blijft deze...
Bij mijn vorige auto's (andere merken) was aftanken geen probleem. Als de automaat van de pomp afsloeg was de tank altijd bijna helemaal vol. Bij de Kadjar valt mij, na 10 tankbeurten, op dat de automatische pomp steeds afslaat terwijl de tank nog...
nu het wat kouder gaat worden gaat me op vallen dat het schakelen iets moeizamer gaat verlopen
zeken van 1e naar de 2e versnelling zelfs een kraak :cry2: gehoord
Ik heb last van twee hardnekkige meldingen die in de suggestiebalk van R- Link steeds terugkeren.
Het betreft een activation product confirmation van o.a. de app Discovery Services en een service activation request.
Kan ze verwijderen met rode...
probeer de gen die zelf een kadjar hebben eens het volgende .
de wissers voor op automaat en achterruit wisser op interval zetten
de motor uitzetten uit stappen maar niet op slot doen en naar de achterklep lopen
wat gebeurt er ?
graag jullie...
Vandaag zwart op wit gaat de fantastische mooie Renault Kadjar bose Tce 1.2 van december 2015 terug naar de dealer
De koop word ongedaan gemaakt
Er komt nu binnen 1 week nog een update voor R-link
Voor de motor helaas nog niks in vooruit zicht
Meegemaakt op 19 februari 2016 : na tankbeurt (Kadjar benzine versie), auto gestart, ongeveer anderhalve kilometer gereden, stoppen aan kruispunt voor verkeerslicht, rechts afslaan bij groen licht en toen stak er een tamelijk luide fluittoon op...
Net een Kadjar besteld en vroeg me af of op de Kadjar ook de optie zit om de achterportieren en ramen via een knopje voorin te blokkeren en te deblokkeren ?
Begreep dat een dergelijke optie in ieder geval op een Megane aanwezig is.
Sinds September de Kadjar in bezit , op de eerder genoemde problemen na een heerlijke wagen.
nu was ik van de week even aan het kijken of er via de pc update's waren en zag ik dat 1 jaar gratis kaart update' s van tomtom bij zitten , zover ik weet...
Heeft iemand ervaring met een fietsendrager aan de achterklep van de Kadjar?
Een fietsendrager op een trekhaak is geen optie , want die zit er niet op. Als ik nl wel een trekhaak op mijn (lease)auto wil kost dat veel geld waardoor de maandelijkse...
Ben nieuw op dit forum en kom uit Arnhem 65 jaar
Ben van plan om de benzine automaat intends te kopen gaat in maart in produktie en levering half april
Hebben jullie enig idee of de problemen zullen verschillen tussen handgeschakeld of...
Zag gisteren dat er extra luidsprekers besteld kon worden voor vervanging of nieuwe voor de Kadjar namelijk Focal
Zijn deze goed t.o.v. de standaard die uitgeleverd worden ? Het is mijn eerste Renault dus daar geen ervaring mee maar hou wel van een...
een paar dagen last van de de lampjes in de buitenspiegels die spontaan gaan knipperen zonder aanleiding .
sins gisteren helemaal geen meldingen in de spiegels meer waargenomen
via R-link de dode hoek systeem uit en weer aan gezet
en het werkt...
180 voertuigen worden teruggehaald. Ik rij een diesel en deze is gefabriceerd en geleverd in de genoemde periode.
Maar ik weet niet of ik wel een aanpassing wil.
Ik rij iedere dag ruime 200Km snelweg en tijdens de rit van heerhugowaard naar maassluis was bij amsterdam de temperatuur indicatie van de motor 4 blokjes en bij leidschedam na afremmen ineens 2 blikjes en deze bleef dit tot den haag waarna ineens...
Hallo, zoals net gemeld bij horten en stoten koude motor, was ik terug geweest bij de dealer omdat mijn radio in de kj uitviel, Signaal lost, eerst gebeurde het heel even en kwam hij van zelf terug, nu was ik 2 dagen achter elkaar de radio geheel...
Bij toeval stelde ik vast dat dat mijn Kadjar bij een 1/4 tankinhoud nog zo'n 1080 KM actieradius in de display toonde. Heb toen de auto direct vol getankt en zie, de actieradius was toen 2890 KM. Best wel zuinig voor een benzineauto (130Tce)!
even een ander iets
heb er nooit echt erg in gehad maar sinds kort valt het me op dat als ik de ramen laat zaken zowel voor als achter en beide kanten , dat deze niet schoon geveegd worden van vocht en of condens ,
op zicht niet zo erg maar...
Ik heb bij verschillende dealers een offerte voor een Kadjar aangevraagd, maar het valt me op dat de afleveringskosten nogal verschillen. De adviesprijs is 765 geloof ik, maar ik zie ook 1250 euro. Waar kan dat verschil in zitten....
positief
--de automaat en het rijden.
--sturen en wegligging c.q. het rijcomfort.
--Groot bereik , actieradius is met een diesel ongeveer 1100 km
--kofferbak ruimte en neerklappen van de achterbank
--de...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum