Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik heb een Megane met Carminat Live, waarbij de inboxmelding dat het (proef)abonnement is verlopen maar actief blijft. Dat klopt weliswaar want de extra kosten voor deze functie staan niet in verhouding met de behoefte die ik aan het systeem stel....
Ik heb een Cabasse tronic (CD versie) met Bluetooth in een Laguna 3 (2008).
Ik ben op zoek naar de update cd hiervan voor de bluetooth.
De garage kan me niet helpen omdat ze beweren dat ik een gekopieerde cd heb gebruikt de vorige keer in...
Zoals zovelen ben ik nieuw op dit forum en sinds september 2007 trotse bezitter van een Renault Grand Scenic.
(Zwarte Grand Scénic, Phase 2, 5p, 2.0 16v, Tech Line SL, Carminat DVD Navigatie- en Communicatiesysteem
Radio Renault...
Op mijn recente (11-2011) GS III zit een Carminat TomTom Live af fabriek met slechts Benelux als kaart. Nu mijn Live is verlopen heb ik deze verlengd en meteen een kaart aangeschaft van Europa. (totaal € 120,-). Buiten het feit dat TomTom Home er...
Hallo, tijdens het overbruggen van de accu (deze was leeg) met een andere auto is mijn navi stuk gegaan.
Ben zelf electonicus, dus ik vind dit raar dat deze navi niet hiervoor is beveiligd.
Heb via mijn daeler de...
Ik ben sinds gisteren een trotse berijder van een Mégane III Estate MJ 2012 Energy dCi 110 GT-Line.
Super enthousiast over de auto, maar een stukje minder toen ik mijn HTC Wildfire II - Android 2.3.5 ging koppelen.
Hallo, wie kan mij iets meer vertellen over een systeemupdat van mijn navigatiesysteem? Ik heb een Renault Laguna uit 2004 met Carminat navigatie, versie 4.32 . Heb onlangs de laatste CD's van Europa gekocht en deze werken prima. Echter omdat ik een...
Onlangs heb ik een Grand Scenic uit 2009 gekocht. Volgens de dealer zit er een Carminat dvd systeem in. Nu heb V31.1 gedownload en gebrand maar ik krijg elke keer een leesfout. Ik heb hem gebrand met Nero op Verbatim DVD+R DL.
Wat doe ik fout?
Hoe...
Gezien ik aanstaande zaterdag mijn nieuwe Laguna op ga halen wil voor de terug reis wat MP3 meenemen. Ik heb me al aangemeld bij MyRenault en de gebruiksaanwijzing gelezen. Alleen van het audio systeem is geen digitale handleiding...
Hallo,
Sinds kort ben ik het bezit van een Renault Scenic II met navigatie Carminat informee 2 met V27 CD's
en kon ik te gelijk navigeren en audio CD luisteren.
Na het installeren van V31 Benelux kan ik alleen nog maar vanaf CD navigeren (en dus...
Betreft niet optimaal werkende navigatie carminat informee 2 (alleen maar navigeren met CD er in, en dat zou zonder moeten kunnen: (Renaualt Scenic 2007)
Als het goed is kun je op de fotos zien dat er bij diagnose een code ingevoerd moet...
Weet iemand misschien wanneer renault navigatie carminat dvd V32 (2012-2013) uit komt?
Dit vraag ik omdat ik het nog graag voor me vakantie wil aanschaffen.
Na een bezoek kort geleden aan de garage, gaf mijn navigatiesysteem in Laguna 16V 2007, de benzinepompen aan in mijn omgeving. Info bij de garage leverde niets op hoe dat kwam. Bij een bezoek kort daarna aan de garage gaf het systeem de pompen niet...
Sinds twee dagen ben ik gelukkig bezitter van een Bose Estate my2012! :dance:
Nu ben ik met de radio aan het spelen geweest en heb de instellingen van de Bass/Treble gewijzigd. Echter onthoudt de radio de instelling niet goed. Iedere keer als je...
Voor de vakantie mag in diverse landen de flitspaalsignalering niet aan staan of moet de software zelfs verwijderd worden. Nu heb ik een Megane II Grandtour uit 2008 met ingebouwde Carminat Informee 2 navigatie met zo'n scherm wat uit het dashboard...
Ik rijd sinds kort een prachtige Avantime met het 'oude' navigatiesysteem. Als ik eenmaal onderweg ben krijg ik eerst een groen TMC signaal en vervolgens R1BASIC te lezen onder in het scherm. Ik heb tot nu toe slechts één keer ook verkeersinformatie...
Als voorbereiding van onze vakantie probeer ik een route te uploaden naar de Carminat. Ik heb hiervoor via Google Maps een route gemaakt, en deze via het programma Tyre geconverteerd naar een ITN bestand. Maar.... waar moet ik dit bestand op...
Weet iemand misschien wanneer renault navigatie carminat dvd V32 (2012-2013) uit komt?
Dit vraag ik omdat ik het nog graag voor me vakantie wil aanschaffen.
In mijn Scenic uit 2004 zit een af-fabriek navigatie waarvan ik begrijp dat dit de SH1 is als het goed is.
Ik heb originele CD's erbij en gebrande (geen idee waarom maar ze werken wel gewoon, misschien een ge-update versie?) .
Beide doen het.
Wat...
Ik heb een vraag. Ik heb het Renault Carminat Informée 2 systeem in mijn grand scenic van 2006. Ik had hier eerder de kaartversie 2009 inzitten van navteq. Nu heb ik ergens de CD's voor Carminat Informée 2 V31 gevonden. Volgens de spec...
IMG_0339.jpg IMG_0345.jpg Graag wil ik ook zo'n Spaans AUX-kabeltje achter in de radio van mijn Cabasse met DVD en navigatie steken. Daartoe moet de radio, die onder de bijrijderstoel van mijn Grand Scenic 2008, zit gedemonteerd worden. Zonder...
Recent een Laguna uit 2008 gekocht. Betreft een importauto uit Italië.
Auto bevalt prima, alleen is de TMC niet aktief; Markering TMC in het scherm blijft grijs.
Weet iemand hoe ik deze kan activeren ? via het normale menu lukt dit niet.
hallo,
ik heb sinds kort een laguna 2 tech road ph2 gekocht waarin geen nav dvd zat...heb er nu zelf een gebrand nl de v31.1
deze dvd werkt wel, maar mijn positie blijft in frankrijk in onbekend gebied...hoe kom ik weer op mijn huidige postie.
gps...
Mijn collega heeft voor mij een versie gemaakt van de niewste Carminat V30 navigatie voor mijn laguna bouwjaar juni 2005.
Echter heeft hij ze eerste geprobeerd op zijn laguna bouwjaar 2006 en bij hem verwerkt het prima, maar als ik dezelfde cd...
Model/uitvoering : renault grand scenic 2
Bouwjaar : 1995
Brandstof : benzine
In de Carminat cd speler in het dashboard zitten momenteel 2 cd,s.
De navigatie CD zat er al in en het apparaat slikte ook een muziek cd in.
De muziek CD wordt gelezen,...
Afgelopen maandag rijdend spontaan een reset van het TomTom Carminat systeem. Moment van reset was tijdens het wisselen van 2d/3d weergave (maar wellicht ook wel toeval).
Sinds dit moment is de navigatie van slag. Volgens de GPS rij ik...
Ik ben erg tevreden met mijn Renault laguna.
Maar nu heb ik toch na jaren trouwe dienst een probleem met de ingebouwde Carminat DVD navigatie.
Het kan opeens geen verbinding meer maken met de GPS-satellieten.
Hallo forumleden,
ik heb een laguna2 van 9-2005 met een carminat CD navigatie. ik heb op deze installatie een parrot mki9100 aangesloten. Deze heb ik gewoon volgens de handleiding tussen de stekkers van de carminat geplaatst. dit werkte meteen...
hallo bij deze een vraagje weet er iemand wat het verschil is tussen de carminat v30 2010 2011en degene die nu overal opduikt v31 2012 naar het schijnt is de lay out ook verbetert (verandert) klopt dit. de meeste internet fora maken gewag van...
Hoe ik ook zoek, ik kom er maar niet uit. Kom genoeg over dit probleem tegen, maar kan het niet vertalen naar mijn situatie...
Ik heb een Carminat Informée 2 CD-versie in mijn Megane. Dit was een actie; bij een nieuwe Megane (2008)...
Ik rij sinds oktober 2009 met een grand scenic met Carminat Europe V29.
Tot voor enkele weken heeft de TMC het altijd prima gedaan (hij kan natuurlijk ook niet meer dan aangeven wat hij binnen krijgt)
Ik heb onlangs de originele cd in mijn navigatie vervangen voor de nieuwste gebrande versie van Carminat Informeé 1. Initieel was er weinig aan de hand, maar na verloop van tijd begon de cd-speler steeds meer geluid te maken (luid brommend...
Wanneer ik de inhoud bekijk van het SD-kaartje van mijn Carminat Tom Tom van mijn nieuwe Scenic, dan zie ik verscheidene Mappen en extenties.
De meesten zijn en .
Ik heb begrepen dat de 's de POI's of NP zijn.
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum