Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Wij waren er als de kippen bij om een R5 te bestellen, gebruik makend van de R5 Pass.
Zonder de discussie te willen voeren over de toegevoegde waarde van deze pas, is er al iemand die concrete informatie heeft over wanneer zijn auto geleverd gaat...
Sinds vorige maandag de R5 techno met 52 kWh in bezit met een beloofde WLTP waarde van 410 km. Ik weet dat dat onder ideale omstandigheden is, maar gisteren had ik een rit van 220 km gepland en heb tot 100% opgeladen. Het dashboard gaf een bereik...
De sleutel die je bij de R5 krijgt is enorm onhandig. Glad en te groot.... Weet iemand of er hoesjes voor zijn met een sleutelhangerring?
Ik heb niets kunnen vinden bij de Renault accessoires.
Wij hebben op midden november ‘24 een handtekening gezet onder een bestelorder voor een Iconic 5 met alle mogelijke opties. Het zou onze eerste nieuwe auto worden na het behalen van het rijbewijs, zo’n 32 jaar geleden…Voor ons...
Bij de R5 wordt standaard een mode 3 type 2 laadkabel geleverd. Ik kan nergens de lengte van de kabel ontdekken.
Wie weet hoe lang die kabel is?
Dan waar ik de Wallbox moet plaatsen..
De nieuwe Renault 5 heeft niet echt One Pedal Drive zoals bijvoorbeeld onze Nissan Leaf wel heeft.
Dat rijd heerlijk en je bent er zo aan gewend!
De R5 heeft wel een B-stand en remt dus wel af op de elektra motor, maar komt niet volledig tot...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum