Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
gerrit schreef:lijkt me wel leuk zo'n limo, moet ik alleen nog ff de garage verlengen....
Ach, luxeprobleem
Wel leuk natuurlijk
Antonio.
Renault, a way of life!
-------------------------------------------------------------------------------------
Mijn auto's: R5 GTS Fashion '89, R5 GTX '87.
Ik heb geen idee, ik had gehoopt dat iemand op het forum me wat meer kon vertellen, wat ik alleen weet is dat de ene foto van een R30 is en de ander moet wel van een 20 TS of TX zijn aangezien ik me niet voor kan stellen dat zo'n lange zware bak door de 1647cc fatsoenlijk kon worden voortbewogen.
Ik zal eens even wat hengeltjes in de vijver van Renault werpen, als ik meer weet horen jullie het zsm van me.
ik hoop dat het echt is van de 30 geloof ik nog mischien dat de 20 wel door een hobbyist is gedaan maar hij blijft erg leuk en ik hoop dat er meer als 1 van zijn gemaakt en dat ze nog ergens staan
Ik meen ooit eens ergens gelezen te hebben dat Heuliez hiermee bezig is geweest, net als met de 25 limousine.
Wat daarvan klopt weet ik niet.
Antonio.
Renault, a way of life!
-------------------------------------------------------------------------------------
Mijn auto's: R5 GTS Fashion '89, R5 GTX '87.
ik heb ff navraag bij Tony Vos gedaan, hij had nooit gehoort dat er 20/30 limo's zouden bestaan, althans niet via Renault zoals bij de 25(van de 25 limo heb ik bv een microfische). En ja helaas heb ik tot nu toe niet meer foto's kunnen vinden, wel blijf ik hierover met Tony in contact en heb em de foto's gemailt dus wieweet?????
Ik heb er wel eens over nagedacht hoe het er uit zou zien , een R30 limo, maar ik viel bijna van de stoel bij het zien van de foto's die jij op het forum hebt geplaatst. Ik dacht behoorlijk wat te weten van de R30 en zijn historie maar deze auto's zijn mij ook onbekend. Ik ga ook eens diep spitten in de Renault archieven en hoop zo snel mogelijk met nieuws te komen over deze auto's
Lijkt mij echt ioets voor Geriit of iemand anders om een R30 limo te maken. Kwestie van de auto doormidden zah=gen en een stuk tussen lassen. Verder de uitlaat pijp en leidingen etc ook verlengen. Lijkt mij niet echt onmogelijk het is toch een voorwiel aandrijver.
Is dat nog wat geworden met die Limo? Je had kunnen kijken hoe ze dat bij de R25 hebben gedaan. Die kon je gewoon verlengd kopen. Heuliez maakte ze geloof ik. (http://www.heuliez.com/fr)
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut