Heb een aantal dagen terug mijn eerste bericht geplaatst en me daarin voorgesteld.
Toendertijd had ik de volgende problemen;
- Bij het aanzetten van het remlicht ging ook een knipperlicht branden
- Bij het aanzetten van de alarmlichten gingen ook de remlichten lichtjes meebranden
- De autoradio werkte niet meer (niet meer aangaan)
- Handrem lampje brandt of knippert soms onder het rijden
Vandaag heb ik de auto naar Kerres gebracht in Maastricht. Dit is zo ver ik weet een van de weinige Renault garages in Zuid-Limburg.
Bij thuiskomst meteen alles gecheckt, lampen deden het weer mooi waar het moest etc.
Toen ben ik naar de winkel gereden om een nieuwe autoradio te kopen, dezelfde als wat ik in mijn vorige auto had én die wat ik ook al voor de megane gekocht had. Het zou al mijn 3de lenco radio worden. De radio aangesloten, netjes ingebouwd en ja hij doet het weer! Helemaal blij!
Vanavond vertrok ik thuis, wat viel me op.. De radio wilde niet meer aangaan... auto nog eens uitgezet, en omdat ik het raam nog open had staan en het licht aan wilde ik dat ook nog even dichtdoen en het licht uitmaken. Maar hey, hoe kan dat? Het licht brande en ik had de autosleutel zelfs uit het contact gehaald. Ook mijn bestuurdersraam én de spiegels deden het nog zonder dat er ook maar een sleutel in het contact zat.
Eindelijk alles weer hersteld, maar geen autoradio deze rit. Jammer, morgen even terug bellen naar de garage.
Ik vertrek thuis richting mijn oma, en ineens voel ik dat de auto vaart begint te minderen, terwijl ik in zijn 3 zit en het gaspedaal aardig ingeduwd heb.. Ik zet hem over op benzine en ineens springt die weer vooruit en hij rijdt weer prima. Dat heb ik nog zeker 2 keer geprobeerd en toen was het probleem weg.. Daarna op de terugweg heeft de megane wel weer netjes op LPG gereden.
Iemand enig idee wat ik het beste kan doen?
Overigens heb ik er pas 1 week een nieuwe luchtfilter ingezet. De oude was helemaal vacuüm getrokken. Dat kan het probleem dus niet meer zijn!
Rare problemen bij Megane coupé
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves