Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Heb effe een vraag over de renault megane ll grandtour 2003 .
De laatste tijd maakt de auto een raar geluid met starten ( gggggrgrrrgggrrr) ongeveer 2a 3 sec !
Daarna hoor je het ook niet meer ( alleen met een koude start hoor je het ) .
Wat me ook opvalt is dat de auto een paar keer vaker moet starten ( vorig jaar nieuwe accu in gedaan )
Heb zelf weinig verstand van auto`s daarom deze vraag .
Wat ik zo raar vind is dat het niet altijd z`n raar geluid maakt !!!
Nu het mooi weer is hoor je niks met starten , wilde net een video maken om te laten horen .
Maar niks , geen raar geluid . mijn buurman zegt dat het misschien de starter is ?
Maar ja die is geen monteur ...en ik ook niet ( ppppfffff )
Net wat Mechanic zegt de nokkenas versteller. Bij de Megane van mijn zoon net alles vernieuwd.
alleen het tandwiel kost al rond de € 200, incl. komt de distributie-set, waterpomp en koelvloeistof en een uurtje of 4 nog bij.
Rij er niet te lang mee door, Nu start hij nog fatsoenlijk, over een week of 4 krijg je hem bijna niet meer aan de praat.
Dit heeft die al een tijd wel zeker half tot 3 kwart jaar , alleen als het echt wat kouder is of veel regen dan maakt die dat geluid ?
Als je een paar dagen mooi weer hebt dan hoor je niks!! dat vind ik zo raar .
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik heb sedert enkele weken een irritant geluid bij het licht gas geven. Ik heb dit in bijlage bijgevoegd. Zou er iemand weten wat de oorzaak hiervan kan zijn?
Op het fragment hoor je dus een elektrisch/schurend/... geluid en dan een tik. Die...
Heeft iemand ook al gehad dat bij koude er een raar geluid in het stuur zit.
Je hoort het als gepiep van wrijvend rubber (beetje gefluit) onder het stuur. Het klinkt alsof het uit de cabine komt en niet van buiten.
Dus niet van de banden
Mocht...
Auto gekocht met kapotte motor, andere motor ingebouwd inclusief nieuwe db riem set, alleen nu maakt de auto een raar geluid zodra hij warm wordt, dus langzaam gaat lopen, komt bij distributie...
Onze Captur heeft al heel lang een raar kloppend geluid bij het laten opkomen van de koppeling.
Echter, het geluid lijkt de laatste tijd iets erger te zijn geworden.
Onze Captur 0.9 tce hebben wij nieuw aangeschaft in 2016 en de eerste keren dat het...
Ik heb wat rare problemen met de koppeling van mijn Master uit 2008.
Het koppelingspedaal bleef soms hangen dus ik heb de master cilinder vervangen en de boel ontlucht, maar ik heb nu nieuwe problemen... Namelijk dat de koppeling...
Sinds enige tijd heb ik af en toe een raar gevoel in flauwe bochten in het stuur van mijn 1999 Twingo. Het lijkt net alsof de bekrachtiging uit gaat en het na een seconde weer doet. De wagen geeft dan ook een knikje naar rechts of links al...
Standaard ontgrendel je de Megane E-tech met de sleutel of sleutelkaart. De startknop indrukken en gaan.
Is er ook een instelling dat je na het ontgrendelen eerst een PIN code moet invoeren voordat je de startknop kan gebruiken?