Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Mijn R-link 2 in de Kadjar Bose werkt niet. GPS raakt mij kwijt, soms honderden kilometers en dit is niet te resetten. Verkeersinformatie is 100% onbetrouwbaar. Ik krijg om de haverklap betere routes aangeboden voor vertragingen die er helemaal niet...
Wie herkent dit:
Je speelt muziek vanaf een SD kaart. Wanneer er verkeersinfo komt, komt dat door. De muziek gaat daarna echter niet verder maar het muziekstuk (lees: de MP3) begint overnieuw. Dit gebeurt ook als ik de auto weer gebruik na een...
Ik heb sinds vorige week alleen maar file-info vanuit de TMC-omgeving.
En niet via HD Traffic.
Op alle menu-opties mbt TomTom krijg ik de melding dat er geen verbinding is met Live Services.
Kijk ik in de instellingen dan heeft toestel wel...
De TomTom kaarten staan uiteraard op mijn SD kaart.
Is deze te backupen ? ( in geval van eventuele kaartdiefstal uit de auto )
Als ik hem nu in de pc prop ziet windows geen bestanden op de kaart.
Gisteravond reed ik 120 km wat toegestaan was en toen kwam er een waarschuwing signaal met 100 in mijn display.
Hij bleef maar 'tingelen' zolang ik boven de 100 reed en ik heb niet kunnen vinden waar ik het uit kon zetten :x
Dus noodgedwongen rijd...
Sinds eind november heb ik een nieuwe Captur met R-Link (waarop Europa kaart versie 9.50 geïnstalleerd was). In december via de R-Link store gratis versie 9.60 geïnstalleerd.
Daarna heb ik voor €149 een 3-jaars updateservice aangeschaft.
Hoi,
Vandaag viel de navigatie op zwart.
Mijn vrouw is doorgereden naar de garage.
Volgens de medewerker is dat (waarschijnlijk) gekomen door het koppelen van de iPhone 6. (??)
De iPhone 6 wordt nog niet ondersteund en kan er voor zorgen dat Rlink...
In mijn nieuwe renault trafic dubbel cabine met het r link systeem zit geen mogelijkheid voor fader of ruimtelijke indeling... het r link systeem is toch allen gelijk niet type afhankelijk. Het r link in een clio kan dit bijv wel
Dealer geeft aan...
Als ik naar het weerbericht ga in mijn R-Link krijg ik (en iedereen) een vakje waarop normaal de plaatsnaam staat. Sinds enkele tijd (week, maand?) komt daar nu bij mij een toponiem.
Voor alle duidelijkheid 4 foto's
1 menu klikken op Services
2...
Hoe breek in hemelsnaam de navigatie naar een bepaald adres af? R-link zit er altijd een straat naast als ik naar huis rij. Nu weet ik die laatste straat wel maar dat kreng blijft maar naar huis navigeren als ik volgende keer op pad ga. Heel...
Dag,
Heb verleden week mijn Captur gaan afhalen en nu ben ik zo een beetje aan het experimenteren met de RLink.In mijn vorige auto(Grand Scenic)zat het TomTom Carminat systeem erop.Nu zou ik een ander geluid willen toevoegen voor flitslocatie zoals...
Ik heb in de Zoe in R-Link nu 2 meldingen staan dat er een abonnement verlopen zou zijn. Welke dat is is niet te achterhalen door erop te drukken, maar wissen lukt ook niet!
Heb R-link al eens gereset door de zekering te trekken, maar de melding...
Ik rijd sinds mei tevreden rond met mijn Kadjar en maak onderweg gebruik van Waze en Spotify via een iPhone
die ik verbind via USB afgewisseld met bluetooth.
Sinds de update van Apple naar iOs 10 slaag ik er niet meer in om mijn...
Als ik overdag rij met de verlichting op auto, dan gebeurt het soms dat de verlichting aan gaat als je door een bos rijdt bv. Terwijl de zon soms nog heel aardig schijnt. Niets mis mee, want veiligheid voorop. Maar als de Zoe overdag dan de...
Ik heb sinds een kleine twee maanden een jong gebruikte Captur Helly Hansen waar ik tot op heden met veel plezier in rond rijd. Echter gebeuren er sinds een kleine week verschillende vreemde zaken met het R-link systeem.
ik heb een captur met het R-link systeem
nu heb ik per ongeluk (stom) bij het klokje de optie tijd automatisch aanpassen aangevinkt
nu krijg ik geen tijd meer te zien ,alleen maar strepen ,en kan ook de tijd niet meer instellen ,misschien...
Hallo,
Sinds gisteren is het beeld van mijn achteruitrijcamera zwart. Wel worden de rode, gele en groene strepen getoond. De sensoren geven wel beeld (rechts). Is dit een R-Link probleem ? Kan ik het zelf verhelpen of moet ik er voor naar de garage...
sinds kort wordt na starten van de auto mijn (via bluetooth aangesloten) iphone gebeld.
Gesprek beëindigen heeft geen zin; het gesprek gaat gewoon door.
Alleen door ontkoppelen van bluetooth kan ik het gesprek beëindigen.
Iemand enig idee hoe ik dit...
Ik ben al een hele tijd aan het klungelen om mijn telefoonboek in de Zoe zijn R-Link te krijgen. Ik heb al veel gezocht op het forum, maar kan het niet vinden waarom het niet lukt.
Zou het dan aan de telefoon liggen? Het is een LG G4, dus niet eens...
Woensdag a.s. kan ik mijn nieuwe GS Bose ophalen. Is de r-link navigatie voorzien van Europa of Benelux kaarten?
Ik was eerlijk gezegd van Europa uit gegaan omdat ik die ook in mijn huidige GS II met DVD systeem heb zitten, maar zie voor huidige...
Ik ben nog niet zo lang een Renault bestuurder... En ben daarom nog niet zo bekend met het systeem. Ik wilde graag een Friese stem voor het navigatiesysteem hebben. Nu ben ik al wel zo ver dat ik alleen via R-Link toolbox dingen kan...
Ik gebruik de bluetooth verbinding om te bellen, echter ik moet hem helemaal maximaal volume zetten om mensen te kunnen verstaan (sowieso al vreemd).
Op zich werkt dit dus, maar als ik muziek afspeel (25% volume meestal) en ik neem de telefoon op...
We hebben de Zoe sinds 11 december. De eerste dagen na levering kwam dikwijls een Software Update binnen over the air (automatisch in auto). Maar nu zijn er al bijna 3 weken geen Updates meer geweest. Ook in My Renault staat al lange tijd dat er...
Nu enkele weken ervaring met Kadjar. Voertuig is OK.
R-link2 echter zeer problematisch
- zeer regelmatig foutieve route en heel vaak herberekenen ook indien niet nodig
- maximum toegestane snelheid info na van kaart maar uitsluitend via ingebouwde...
Onlangs heb ik een USB-stick van 64 GB in gebruik genomen voor mijn muziek.
Sinds dat moment ondervind ik kuren met de R-Link:
- R-Link start traag
- Elke keer worden de Europese wegenkaarten weer opnieuw ingeladen
- Als R-Link eindelijk de...
Ze hebben een update van het systeem r link vrijdag 28 april gedaan sindsdien ben ik de verschillende stelen van kilometer tellers kwijt geen toerenteller meer geen eco km teller en ook de andere niet ,is er nog iemand dit voor heeft gehad of hoe...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum