Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Geeft Renault dat aan? Er staan op dit forum verschillende data vermeld, waaronder deze maand. Raar dat ze niet een release datum hebben.Sent from my iPhone using Tapatalk
Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Geeft Renault dat aan? Er staan op dit forum verschillende data vermeld, waaronder deze maand. Raar dat ze niet een release datum hebben.Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
\LJ-75 schreef:weer een tegenstrijdig bericht.. Renault NL geeft aan dat het in de software update van versie 3 zit, en dat de garage deze kan upgraden... en België geeft aan dat dit niet het geval is.. Jammer dat de interne communicatie ook al lastig is..we wachten gewoon af..
Hide post links |
Hide post links |
Nou ja dan ga ik nog wel even met de dealer stoeien, want het is me wel toegezegd. Hij zei bij aflevering letterlijk "De hardware voor CarPlay zit er al in, de update komt ergens in de komende maanden".sup schreef:Das helaas ook gevalletje pech![]()
Hide post links |
Hide post links |
Ik mag het hopen....Dekwoje schreef:Dat bedoel ik dus met "wazige, onduidelijke communicatie" van Renault...
De ene zegt dit, de andere dat... er moet er toch ene in Frankrijk achter zijn bureau zitten die kan zeggen; "ZO ZIT DAT".....
Hide post links |
Das lekker dan. Dus niet alle nieuwe auto's beschikken over de CarPlay hardware. Zucht.Beste Dennis,
De hardware voor CarPlay is niet aanwezig in jouw auto.
Hide post links |
Hide post links |
Tijd voor een fittie met de dealers dan. Ze mogen het wat mij betreft gewoon oplossen danLJ-75 schreef:voorlopig kunnen we alleen afwachten. In België geeft Renault andere antwoorden dan in Nederland. Mij is ook toegezegd dat ze het softwarematig kunnen verhelpen.(door de dealer)
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Ik heb een lease inlogcode tot eind maart, maar als dat net op de grens zit, zal ik toch even vragen of ik erna nog mag bestellen als bovenstaande klopt. Ik ga het in ieder geval nauwlettend in de gaten houdenGeachte heer (..),
Wij danken u hartelijk voor uw bericht dat wij op 23 februari jl. ontvingen, waarin u vraagt wanneer Android Auto en Apple CarPlay beschikbaar is voor Nederlandse Renault's.
Vooralsnog is de optie Android Auto en Apple CarPlay nog niet leverbaar op een nieuwe Renault, de introductie van deze optie zal naar verwachting maart of april zijn. Android Auto komt op zowel R-Link 2 als R-Link (voorganger R-Link 2), Apple CarPlay alleen op R-Link 2.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en danken u voor uw interesse in Renault.
Mocht u nog meer vragen hebben, dan kunt u ons ook telefonisch bereiken op 0800-0303 (gratis) op werkdagen van 08.30 – 17.00 uur. Tevens kunt u terecht op onze website www.renault.nl.
Met vriendelijke groet,
Rutger Kluit
Consultant Klant Relaties
Hide post links |
Hide post links |