Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Bij mij zelfde scenario als smartrix-zoe. Kalender gewist, opnieuw ingesteld maar auto gaat toch laden. Ook de app en computer geven nog altijd de status van de 18de. Heel irritant allemaal. Dit moet in 10 dagen toch op te lossen zijn. Problemen worden alleen maar groter. Heel irritant en morgen maar eens bellen met dealer en renault nl.Geen nieuwe data meer in ZE Services App
-
- lid
- Posts in topic: 20
- Berichten: 161
- Lid geworden op: 14 sep 2013
- Laatste bezoek: 13 jun 2017 20:41
- Actief als: particulier
-
- lid
- Posts in topic: 26
- Berichten: 216
- Lid geworden op: 18 okt 2013
- Laatste bezoek: 18 okt 2014 10:42
- Actief als: particulier
- Locatie: Leiden
Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App
Ja en na veel excuses dat mijn call ergens in de digitale vergetelheid geraakt was, beloofde de zeer vriendelijke dame (een verademing na wat korzelige gesprekken met enigszins geïrriteerd overkomende heren), dat ze er gelijk achteraan zou gaan. En ze heeft woord gehouden. Vanaf vandaag kan ik weer met mijn laptop de kalender wijzigen. Renault kán het wel, als ze maar willen.electronaut schreef:n gelijk maar eens klantrelaties gebeld over mijn openstaande probleem met het niet kunnen updaten van de laadkalender vanuit MyRenault. Dit was in de vergetelheid geraakt en wordt opnieuw weer opgepakt. Dus we wachten verder.
![aplaus :clap:](./images/smilies/clap.gif)
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Lid
- Posts in topic: 2
- Berichten: 61
- Lid geworden op: 13 dec 2013
- Laatste bezoek: 17 dec 2020 09:34
- Actief als: particulier
Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App
Sinds gisteren werkt Z.E services bij mij en het Discoverypack is geactiveerd. Inloggen via MyRenault werkt goed. Maar inloggen via de IPhone app lukt niet. Meldt gebruikersnaam of wachtwoord onjuist. Log in met de zelfde gebruikersnaam en wachtwoord als in MyRenault. Klopt dat of doe ik iets fout.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Donateur
- Posts in topic: 33
- Berichten: 1880
- Lid geworden op: 21 dec 2013
- Laatste bezoek: 13 okt 2024 20:31
- Actief als: particulier
- Locatie: Oosterhout NB
- Contacteer:
Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App
Nee dat werkt niet. Ga naar https://www.services.renault-ze.com en registreer je als ingezetene van België. Dan krijg je je login, daarna aanpassen naar Nederland en kun je je op de App aanmelden
Zoe Q210 Life - oktober 2013 - 40kWh - >200.000km | Tesla Model3 - maart 2024 - 57kWh | Zoe R135 Intens - januari 2020 - 50kWh
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 31
- Berichten: 846
- Lid geworden op: 02 okt 2013
- Laatste bezoek: 04 dec 2017 13:50
- Actief als: particulier
- Locatie: Amsterdam
Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App
Ik zou die truc toch afraden; zelfde geintje uitgehaald destijds en ik kon inloggen maar het bleef aanmodderen (sommige zaken werkten niet). Ik zou je dealer vragen dit te regelen via RNL!
Arnold van der Veen, Renault Zoe ZEN Gris Neptune oktober 2013.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Global Moderator
- Posts in topic: 18
- Berichten: 3028
- Lid geworden op: 27 sep 2004
- Laatste bezoek: 10 nov 2023 20:13
- Actief als: particulier
- Locatie: Uden
- Contacteer:
Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App
+1.avdvee schreef:
Ik zou die truc toch afraden; zelfde geintje uitgehaald destijds en ik kon inloggen maar het bleef aanmodderen (sommige zaken werkten niet). Ik zou je dealer vragen dit te regelen via RNL!
Daar is je dealer toch voor. Hoort gewoon bij het netjeas afleveren van je Zoe.
Don't HURRY, be happy!
R15 TL (1975 restauratie nadert het einde)
R17 TL découvrable automatic (1976)
R15 GTL Grand Prix (1977 restauratie start binnenkort)
R21 TSE (1992),
Zoe Z.E. Intens 41 kWh (2013)
Van de baas: Mégane E-tech Evolution ER (2023)
R15 TL (1975 restauratie nadert het einde)
R17 TL découvrable automatic (1976)
R15 GTL Grand Prix (1977 restauratie start binnenkort)
R21 TSE (1992),
Zoe Z.E. Intens 41 kWh (2013)
Van de baas: Mégane E-tech Evolution ER (2023)
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 31
- Berichten: 846
- Lid geworden op: 02 okt 2013
- Laatste bezoek: 04 dec 2017 13:50
- Actief als: particulier
- Locatie: Amsterdam
Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App
Iets anders, en ik plaats het hier omdat ik een causaal verband vermoed, mijn Rlink/ TomTom is de laatste week echt ver-schrik-ke-lijk langzaam op sommige momenten. Sinds de aflevering in oktober 2013 was het systeem (geheel Rlink/ TomTom) al niet echt lekker snel maar nu lijkt het systeem met enige regelmaat, met name na opstarten, totaal te bevriezen bij mij. Vandaag 2x ervaren dat ik bijna 5 minuten aan het rijden was voordat ik in TomTom een route kon invoeren. Maar ook dat de radio zo hard stond als gevolg veelvuldig drukken dat ik de auto langs te kant moest zetten om door middel van contact aan/ uit weer verder te kunnen. En dat op de snelweg. I
Wat ik graag zou weten is a) of er mensen zijn die dit ook ervaren b) op welke momenten en c) sinds wanneer?
Ik had er tot voor kort namelijk geen last van.
Wat ik graag zou weten is a) of er mensen zijn die dit ook ervaren b) op welke momenten en c) sinds wanneer?
Ik had er tot voor kort namelijk geen last van.
Arnold van der Veen, Renault Zoe ZEN Gris Neptune oktober 2013.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Global Moderator
- Posts in topic: 18
- Berichten: 3028
- Lid geworden op: 27 sep 2004
- Laatste bezoek: 10 nov 2023 20:13
- Actief als: particulier
- Locatie: Uden
- Contacteer:
Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App
Zoals al eerder geschreven, sinds afgelopen weekend functioneert alles (R-link, app, my renault, radio, TT) weer 100% probleemloos bij mij.
Don't HURRY, be happy!
R15 TL (1975 restauratie nadert het einde)
R17 TL découvrable automatic (1976)
R15 GTL Grand Prix (1977 restauratie start binnenkort)
R21 TSE (1992),
Zoe Z.E. Intens 41 kWh (2013)
Van de baas: Mégane E-tech Evolution ER (2023)
R15 TL (1975 restauratie nadert het einde)
R17 TL découvrable automatic (1976)
R15 GTL Grand Prix (1977 restauratie start binnenkort)
R21 TSE (1992),
Zoe Z.E. Intens 41 kWh (2013)
Van de baas: Mégane E-tech Evolution ER (2023)
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Topic author - Gerespecteerd lid
- Posts in topic: 46
- Berichten: 1548
- Lid geworden op: 09 aug 2013
- Laatste bezoek: 28 mar 2019 15:54
- Actief als: particulier
- Contacteer:
Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App
Bij onze Zoe werkt alles prima, behalve de verwarming timer via de app.
Google Maps kaart met alle snelladers in Nederland: http://www.chargefast.nl
Twitter: @MartijnEV
2013-2018: Renault Zoe Intens Q210 ZE40 - Bleu Energie
december 2018-heden: Jaguar I-Pace EV400 S - Fuji White
Twitter: @MartijnEV
2013-2018: Renault Zoe Intens Q210 ZE40 - Bleu Energie
december 2018-heden: Jaguar I-Pace EV400 S - Fuji White
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 16
- Berichten: 941
- Lid geworden op: 04 jul 2013
- Laatste bezoek: 15 jan 2024 16:25
- Actief als: particulier
Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App
Arnold, Ik heb precies hetzelfde. De audio springt ook steeds terug naar USB als ik de auto inschakel. Hopelijk gaat de volgende update verlossing bieden. Pieter
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 26
- Berichten: 216
- Lid geworden op: 18 okt 2013
- Laatste bezoek: 18 okt 2014 10:42
- Actief als: particulier
- Locatie: Leiden
Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App
Echt 100%? Nooit dat je inplugt en je app geeft aan dat hij losgekoppeld is? Of dat je laadt, en het laadniveau wordt niet bijgewerkt? Of je parkeert je auto en de app blijft het batterijniveau weergeven van 15 minuten voor het eind van de rit? Krijg jij echt al die statusupdates binnen?renault15.17 schreef:Zoals al eerder geschreven, sinds afgelopen weekend functioneert alles (R-link, app, my renault, radio, TT) weer 100% probleemloos bij mij.
En werkt de airco timer vanaf de app of website bij jou wel? Ik had de indruk dat die bij niemand werkte.
Als het bij jou kan werken, waarom dan bij de meeste anderen niet? Ik ga je nummer aan Renault doorgeven, kunnen ze je auto in besslag nemen en ontleden. In de naam van de wetenschap zullen we maar zeggen.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 6
- Berichten: 214
- Lid geworden op: 05 jun 2013
- Laatste bezoek: 08 mar 2018 20:30
- Actief als: particulier
- Locatie: Kesteren
Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App
@ Arnold: Vanmorgen 5x radio opnieuw opgestart. Elke keer begint de USB met muziek weer bij het eerste nummer.
Meer dan een half jaar heeft mijn bluetooth connectie met Iphone 5 goed gewerkt. Sinds een maand niet meer. Twee weken geleden in een keer wel. Sinds vorige week niet meer. Hele telefoonmenu is niet op te roepen. Connectie maken lukt dus ook niet. Dus probleemloos nou nee.
Meer dan een half jaar heeft mijn bluetooth connectie met Iphone 5 goed gewerkt. Sinds een maand niet meer. Twee weken geleden in een keer wel. Sinds vorige week niet meer. Hele telefoonmenu is niet op te roepen. Connectie maken lukt dus ook niet. Dus probleemloos nou nee.
Marco van Dijke Renault ZOE Intens Blanc Nacré Mei 2013
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Topic author - Gerespecteerd lid
- Posts in topic: 46
- Berichten: 1548
- Lid geworden op: 09 aug 2013
- Laatste bezoek: 28 mar 2019 15:54
- Actief als: particulier
- Contacteer:
Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App
USB stick voor muziek gebruiken wij niet, dus daar heb ik geen ervaring mee. Maar van een trage R-Link hebben wij ook nauwelijks last (alleen even kort na de start van de auto, als tekefoongegevens gesynchroniseerd worden is R-Link eventjes traag, daarna niet meer).MartijnEV schreef:Bij onze Zoe werkt alles prima, behalve de verwarming timer via de app.
Misschien is het voor degenen met trage R-Links een idee om even uit te proberen of het traag reageren van R-Link is opgelost als je de USB stick niet gebruikt/er uit haalt? De iPhone laden wij dus niet via de USB aansluiting maar via de sigarettenaanstekerplug met zo'n adaptertje.
Google Maps kaart met alle snelladers in Nederland: http://www.chargefast.nl
Twitter: @MartijnEV
2013-2018: Renault Zoe Intens Q210 ZE40 - Bleu Energie
december 2018-heden: Jaguar I-Pace EV400 S - Fuji White
Twitter: @MartijnEV
2013-2018: Renault Zoe Intens Q210 ZE40 - Bleu Energie
december 2018-heden: Jaguar I-Pace EV400 S - Fuji White
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 31
- Berichten: 846
- Lid geworden op: 02 okt 2013
- Laatste bezoek: 04 dec 2017 13:50
- Actief als: particulier
- Locatie: Amsterdam
Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App
Wij gebruiken geen USB kabel; louter BT. Het vreemde is echter dat dit voorheen geen probleem was. Ik vraag me serieus af wat er zodanig anders is dat het optreedt. Omdat ZE Services nu al weer een week week 'blijft hangen' vermoed ik een causaal verband.Misschien is het voor degenen met trage R-Links een idee om even uit te proberen of het traag reageren van R-Link is opgelost als je de USB stick niet gebruikt/er uit haalt? De iPhone laden wij dus niet via de USB aansluiting maar via de sigarettenaanstekerplug met zo'n adaptertje
Arnold van der Veen, Renault Zoe ZEN Gris Neptune oktober 2013.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 6
- Berichten: 214
- Lid geworden op: 05 jun 2013
- Laatste bezoek: 08 mar 2018 20:30
- Actief als: particulier
- Locatie: Kesteren
Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App
@martijn hoe luister je dan muziek? Een cd speler is er ook niet.
Marco van Dijke Renault ZOE Intens Blanc Nacré Mei 2013
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Topic author - Gerespecteerd lid
- Posts in topic: 46
- Berichten: 1548
- Lid geworden op: 09 aug 2013
- Laatste bezoek: 28 mar 2019 15:54
- Actief als: particulier
- Contacteer:
Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App
@MarcoZE. Tot nu toe (in tegenstelling tot in de andere - ICE - auto) nog weinig: ik luister soms naar de radio, maar meestal, genietend, luister ik naar... het subtiele geluid van de elektromotor en vooral: de stilte ![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Ik zal binnenkort eens testen hoe het afspelen van iPhone 4S muziek via BT verloopt, namelijk of R-Link in onze Zoe dan ook 'stabiel' blijft.
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Ik zal binnenkort eens testen hoe het afspelen van iPhone 4S muziek via BT verloopt, namelijk of R-Link in onze Zoe dan ook 'stabiel' blijft.
Google Maps kaart met alle snelladers in Nederland: http://www.chargefast.nl
Twitter: @MartijnEV
2013-2018: Renault Zoe Intens Q210 ZE40 - Bleu Energie
december 2018-heden: Jaguar I-Pace EV400 S - Fuji White
Twitter: @MartijnEV
2013-2018: Renault Zoe Intens Q210 ZE40 - Bleu Energie
december 2018-heden: Jaguar I-Pace EV400 S - Fuji White
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Global Moderator
- Posts in topic: 18
- Berichten: 3028
- Lid geworden op: 27 sep 2004
- Laatste bezoek: 10 nov 2023 20:13
- Actief als: particulier
- Locatie: Uden
- Contacteer:
Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App
Vooropgesteld, ik loop niet de hele dag de app te controleren of op de website te kijken. Maar toen het systeem na vorig weekend weer up-and-running kwam, heb ik alles een keer doorgelopen. De app geeft inderdaad altijd keurig de laatste stand door en als ik tijdens het laden om een update vraag, krijg ik tegenwoordig keurig (na ca. 5 minuten) een e-mail met de gewijzigde status. Voordat het systeem een week plat ging, kreeg ik altijd de melding "er kan geen update verstrekt worden want auto buiten bereik of rijdt niet" of iets van die strekking. Maar nu werkt dat gewoon. Het starten van de voorverwarming via de telefoon werkt ook, het inplannen via de telefoon werkt meestal. De laatste keer dat die een foutmelding gaf, was 22-1. Daarna nog een keer via de telefoon ingepland op 25-1 en toen werkte het.Echt 100%? Nooit dat je inplugt en je app geeft aan dat hij losgekoppeld is? Of dat je laadt, en het laadniveau wordt niet bijgewerkt? Of je parkeert je auto en de app blijft het batterijniveau weergeven van 15 minuten voor het eind van de rit? Krijg jij echt al die statusupdates binnen?renault15.17 schreef:Zoals al eerder geschreven, sinds afgelopen weekend functioneert alles (R-link, app, my renault, radio, TT) weer 100% probleemloos bij mij.
En werkt de airco timer vanaf de app of website bij jou wel? Ik had de indruk dat die bij niemand werkte.
Als het bij jou kan werken, waarom dan bij de meeste anderen niet? Ik ga je nummer aan Renault doorgeven, kunnen ze je auto in beslag nemen en ontleden. In de naam van de wetenschap zullen we maar zeggen.
Don't HURRY, be happy!
R15 TL (1975 restauratie nadert het einde)
R17 TL découvrable automatic (1976)
R15 GTL Grand Prix (1977 restauratie start binnenkort)
R21 TSE (1992),
Zoe Z.E. Intens 41 kWh (2013)
Van de baas: Mégane E-tech Evolution ER (2023)
R15 TL (1975 restauratie nadert het einde)
R17 TL découvrable automatic (1976)
R15 GTL Grand Prix (1977 restauratie start binnenkort)
R21 TSE (1992),
Zoe Z.E. Intens 41 kWh (2013)
Van de baas: Mégane E-tech Evolution ER (2023)
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Lid
- Posts in topic: 20
- Berichten: 676
- Lid geworden op: 21 okt 2013
- Laatste bezoek: 09 dec 2019 16:47
- Actief als: particulier
- Locatie: Herent (Leuven, België)
- Contacteer:
Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App
Bij mij juist omgekeerd: daar werkte alles tot de problemen rond 22/01, sindsdien eigenlijk nog een waardeloze want foute update gekregen op 25/1 en nu al dagen niets meer.
Renault Zoe Life, vanaf 31/12/2013
km-stand: 74.400 km op 20/06/2018 dus gemiddeld 16.400 km per jaar
zonder ladingsverliezen
www.fivari.be
km-stand: 74.400 km op 20/06/2018 dus gemiddeld 16.400 km per jaar
![Afbeelding](http://images.spritmonitor.de/618819.png)
www.fivari.be
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 26
- Berichten: 216
- Lid geworden op: 18 okt 2013
- Laatste bezoek: 18 okt 2014 10:42
- Actief als: particulier
- Locatie: Leiden
Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App
Ik zou zeggen: gefeliciteerd.renault15.17 schreef:Vooropgesteld, ik loop niet de hele dag de app te controleren of op de website te kijken. Maar toen het systeem na vorig weekend weer up-and-running kwam, heb ik alles een keer doorgelopen. De app geeft inderdaad altijd keurig de laatste stand door en als ik tijdens het laden om een update vraag, krijg ik tegenwoordig keurig (na ca. 5 minuten) een e-mail met de gewijzigde status. Voordat het systeem een week plat ging, kreeg ik altijd de melding "er kan geen update verstrekt worden want auto buiten bereik of rijdt niet" of iets van die strekking. Maar nu werkt dat gewoon. Het starten van de voorverwarming via de telefoon werkt ook, het inplannen via de telefoon werkt meestal. De laatste keer dat die een foutmelding gaf, was 22-1. Daarna nog een keer via de telefoon ingepland op 25-1 en toen werkte het.Echt 100%? Nooit dat je inplugt en je app geeft aan dat hij losgekoppeld is? Of dat je laadt, en het laadniveau wordt niet bijgewerkt? Of je parkeert je auto en de app blijft het batterijniveau weergeven van 15 minuten voor het eind van de rit? Krijg jij echt al die statusupdates binnen?renault15.17 schreef:Zoals al eerder geschreven, sinds afgelopen weekend functioneert alles (R-link, app, my renault, radio, TT) weer 100% probleemloos bij mij.
En werkt de airco timer vanaf de app of website bij jou wel? Ik had de indruk dat die bij niemand werkte.
Als het bij jou kan werken, waarom dan bij de meeste anderen niet? Ik ga je nummer aan Renault doorgeven, kunnen ze je auto in beslag nemen en ontleden. In de naam van de wetenschap zullen we maar zeggen.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Lid - en hoppa, logo 2
- Posts in topic: 3
- Berichten: 107
- Lid geworden op: 03 aug 2013
- Laatste bezoek: 08 jan 2025 21:38
- Actief als: particulier
Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App
Realiseren wij ons dat je zo'n 5 euro per maand betaald voor de "My Z.E. Inter@ctive pakket". Iets dat dus niet of zeer slecht werkt.... ![discussion :discuss:](./images/smilies/a055.gif)
![discussion :discuss:](./images/smilies/a055.gif)
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 1
- Berichten: 137
- Lid geworden op: 24 okt 2013
- Laatste bezoek: 11 mar 2021 18:59
- Actief als: particulier
Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App
Mijn R-link heeft ook het USB-issue. Dat was er in het begin zeker niet. Daarentegen werkt de bluetooth muziek wel weer. 1-1 dus.
Soms irriteer ik me er mateloos aan en op andere momenten denk ik aan Parijs: een heerlijke stad waar je soms schofterig veel betaald voor lauw bier, of een botte ober. Toch ga ik telkens terug. Vive la France!
Het doet me erg denken aan de eerste stappen van de smart-phone een jaar of 10 geleden. Prachtig als het werkte, maar heel veel storingen.
Weet iemand eigenlijk een goede plek om e.e.a. te melden. Mijn garage vangt totaal bot bij Renault, terwijl ze wel graag willen helpen!
Ondanks alle blijf ik erg happy met m'n ZOE. Bijna 7000 km op de klok sinds half oktober. Iemand nog een 10 jaar aude Passat kopen. Radio werkt altijd, losse navigatie en een heerlijk pruttel geluid.
Soms irriteer ik me er mateloos aan en op andere momenten denk ik aan Parijs: een heerlijke stad waar je soms schofterig veel betaald voor lauw bier, of een botte ober. Toch ga ik telkens terug. Vive la France!
Het doet me erg denken aan de eerste stappen van de smart-phone een jaar of 10 geleden. Prachtig als het werkte, maar heel veel storingen.
Weet iemand eigenlijk een goede plek om e.e.a. te melden. Mijn garage vangt totaal bot bij Renault, terwijl ze wel graag willen helpen!
Ondanks alle blijf ik erg happy met m'n ZOE. Bijna 7000 km op de klok sinds half oktober. Iemand nog een 10 jaar aude Passat kopen. Radio werkt altijd, losse navigatie en een heerlijk pruttel geluid.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Global Moderator
- Posts in topic: 18
- Berichten: 3028
- Lid geworden op: 27 sep 2004
- Laatste bezoek: 10 nov 2023 20:13
- Actief als: particulier
- Locatie: Uden
- Contacteer:
Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App
Heb ik hier gisteren nog een halleluja verhaal opgehangen, heb ik vandaag ook weer geen contact met de auto. Laadniveau is niet actueel, kan niet ververst worden. Bovendien doet er zich een nieuw probleem voor, het opladen hier thuis start niet vanzelf. ![oeps :doh:](./images/smilies/doh.gif)
![oeps :doh:](./images/smilies/doh.gif)
Don't HURRY, be happy!
R15 TL (1975 restauratie nadert het einde)
R17 TL découvrable automatic (1976)
R15 GTL Grand Prix (1977 restauratie start binnenkort)
R21 TSE (1992),
Zoe Z.E. Intens 41 kWh (2013)
Van de baas: Mégane E-tech Evolution ER (2023)
R15 TL (1975 restauratie nadert het einde)
R17 TL découvrable automatic (1976)
R15 GTL Grand Prix (1977 restauratie start binnenkort)
R21 TSE (1992),
Zoe Z.E. Intens 41 kWh (2013)
Van de baas: Mégane E-tech Evolution ER (2023)
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 27
- Berichten: 272
- Lid geworden op: 24 sep 2013
- Laatste bezoek: 09 nov 2018 20:05
- Actief als: particulier
- Locatie: Vleuten
- Contacteer:
Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App
Helaas voor jouw maar een bevestiging dat wij niet gek zijn.
Kijk even naar je laadkalender want die van mij was op wonderbaarlijke wijze geheel veranderd.
Ik kan zelfs niet meer online inloggen bij ze services op de myrenault pagina. Al op diverse computers geprobeerd. Ik dacht dat er iets geblokt werd maar dat was niet zo dus. Misschien betekent dit wel dat ze met het probleem bezig zijn![Surprised :o](./images/smilies/icon_surprised.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Kijk even naar je laadkalender want die van mij was op wonderbaarlijke wijze geheel veranderd.
Ik kan zelfs niet meer online inloggen bij ze services op de myrenault pagina. Al op diverse computers geprobeerd. Ik dacht dat er iets geblokt werd maar dat was niet zo dus. Misschien betekent dit wel dat ze met het probleem bezig zijn
![Surprised :o](./images/smilies/icon_surprised.gif)
Naast de Zoe als 2e auto een Model X
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Global Moderator
- Posts in topic: 18
- Berichten: 3028
- Lid geworden op: 27 sep 2004
- Laatste bezoek: 10 nov 2023 20:13
- Actief als: particulier
- Locatie: Uden
- Contacteer:
Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App
Laadkalender gebruik ik niet.
Don't HURRY, be happy!
R15 TL (1975 restauratie nadert het einde)
R17 TL découvrable automatic (1976)
R15 GTL Grand Prix (1977 restauratie start binnenkort)
R21 TSE (1992),
Zoe Z.E. Intens 41 kWh (2013)
Van de baas: Mégane E-tech Evolution ER (2023)
R15 TL (1975 restauratie nadert het einde)
R17 TL découvrable automatic (1976)
R15 GTL Grand Prix (1977 restauratie start binnenkort)
R21 TSE (1992),
Zoe Z.E. Intens 41 kWh (2013)
Van de baas: Mégane E-tech Evolution ER (2023)
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 31
- Berichten: 846
- Lid geworden op: 02 okt 2013
- Laatste bezoek: 04 dec 2017 13:50
- Actief als: particulier
- Locatie: Amsterdam
Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App
1. Eerst bij je dealerWeet iemand eigenlijk een goede plek om e.e.a. te melden.
2. Als het (te) lang duurt case laten aanmaken bij RNL
3. Hier melden; sommigen van ons hebben vanwege ervaringen/ problemen veel contact met RNL
Arnold van der Veen, Renault Zoe ZEN Gris Neptune oktober 2013.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Lid
- Posts in topic: 3
- Berichten: 26
- Lid geworden op: 09 jan 2014
- Laatste bezoek: 09 okt 2014 21:46
- Actief als: particulier
Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App
Ik ben bijna door mijn 'gratis' proeftijd aan software. Heeft iedereen trouw alles verlengd? Ondanks de forse nadelen van de TomTom (laadpalen). En dan zowel de Coyote als Discovery?
En hebben jullie dat via RLink gedaan of bij de dealer?
Ben benieuwd. Heb het idee dat ik alleen die TomTom doe
En hebben jullie dat via RLink gedaan of bij de dealer?
Ben benieuwd. Heb het idee dat ik alleen die TomTom doe
100% elektrisch sinds 28 november
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 31
- Berichten: 846
- Lid geworden op: 02 okt 2013
- Laatste bezoek: 04 dec 2017 13:50
- Actief als: particulier
- Locatie: Amsterdam
Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App
TomTom heb ik vorige week via de MyRenault site verlengd; ik vind fileinformatie erg nuttig.TomTom Live (optioneel) Navigatieservices van Carminat TomTom Z.E. Live: HD® Traffic, TomTom Places, verkeersinformatie** en de weersverwachting voor de komende vijf dagen.
Coyote vond ik superirritant; ik zie ook geen waarde want ik rij niet meer te hard met mijn Zoe en Flitsmeister is veel beter.
Deze kreeg ik dus standaard bij mijn ZEN; om eerlijk te zijn doe ik hier niets mee.Discovery Pack (optioneel voor de ZOE Life en standaard voor ZOE Intens & Zen) Dit pakket biedt toegang tot vier vooraf geïnstalleerde gratis internetapplicaties: e-mail, weerbericht, Renault Assistance en Renault R-LINK Tweet.
Dit is waar het over gaat in deze topic. Daar betalen we dus NIET voor maar ik heb er de laatste tijd geen bal aan. Werkt al 10 dagen niet meer bij mij (maar bij sommigen wel).My Z.E. Connect (standaard voor de Renault ZOE) U kunt overal de informatie over de laadtoestand van uw auto raadplegen. Op uw computer of smartphone ziet u in één oogopslag het laadniveau, de laadstatus (bezig/klaar/probleem), de resterende tijd totdat de batterij volledig is opgeladen, een schatting van de actieradius aan de hand van de laatste rijgegevens en informatie over uw laatste laadbeurt.
Via uw computer:
- krijgt u tips hoe u de actieradius van de auto kunt optimaliseren;
- kunt u ook de oplaadpunten in een bepaalde stad vinden*.
Deze dienst werkt ook niet goed bij mij; los van daarvan zie ik nu het nut er minder van in.My Z.E. Inter@ctive (optioneel voor de ZOE Life en standaard voor ZOE Intens & Zen) Via uw computer en smartphone kunt u bepaalde functies van uw ZOE op afstand instellen: het starten of programmeren van de verwarming of koeling om uw actieradius te besparen, op het opladen starten of stopen. Via uw computer kunt u een wekelijks oplaadschema programmeren om zo het oplaadschema qua stroomkosten en CO2-uitstoot optimaliseren*. Uiteraard kunt u deze functies ook instellen in de auto zelf.
Arnold van der Veen, Renault Zoe ZEN Gris Neptune oktober 2013.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Donateur
- Posts in topic: 33
- Berichten: 1880
- Lid geworden op: 21 dec 2013
- Laatste bezoek: 13 okt 2024 20:31
- Actief als: particulier
- Locatie: Oosterhout NB
- Contacteer:
Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App
Idd is de file-informatie nuttig,
Coyote heb ik nooit begrepen en dus niet verlengd,
ZE Services; die werkt nu weer. Als ik hier laadpunten zoek, krijg ik een mooie lange lijst van TomTom met niet ZOË specifieke laadpunten incl. de vele fietsladers. Niet iets waar Renault zich voor op de borst zou moeten slaan. Idem voor de bespaartips: 1 velletje statische tekst dat we zelf hadden kunnen verzinnen.
ZE inter@ctive; heb ik niet maar lijkt me het vervelendst als dat niet werkt (je invoer iedere keer voor nop ingevoerd). Ben wel geïnteresseerd maar als ik in de Rlink"shop" kijk zie ik de helft van de tijd niets (site laad maar gedeeltelijk) en van wat er staat kan ik geen soep koken.
Coyote heb ik nooit begrepen en dus niet verlengd,
ZE Services; die werkt nu weer. Als ik hier laadpunten zoek, krijg ik een mooie lange lijst van TomTom met niet ZOË specifieke laadpunten incl. de vele fietsladers. Niet iets waar Renault zich voor op de borst zou moeten slaan. Idem voor de bespaartips: 1 velletje statische tekst dat we zelf hadden kunnen verzinnen.
ZE inter@ctive; heb ik niet maar lijkt me het vervelendst als dat niet werkt (je invoer iedere keer voor nop ingevoerd). Ben wel geïnteresseerd maar als ik in de Rlink"shop" kijk zie ik de helft van de tijd niets (site laad maar gedeeltelijk) en van wat er staat kan ik geen soep koken.
Zoe Q210 Life - oktober 2013 - 40kWh - >200.000km | Tesla Model3 - maart 2024 - 57kWh | Zoe R135 Intens - januari 2020 - 50kWh
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 27
- Berichten: 272
- Lid geworden op: 24 sep 2013
- Laatste bezoek: 09 nov 2018 20:05
- Actief als: particulier
- Locatie: Vleuten
- Contacteer:
Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App
Ik kan vandaag weer inloggen bij my ZE mobiliteit op de my renault pagina.
Maar helaas ontvang ik nu al twee dagen helemaal geen updates meer........
Het gaat van de regen in de drup...
Misschien dat er na het weekend weer wat gedaan wordt in Frankrijk.
Zullen ze gehackt worden daar in Frankrijk? Ddos aanval of zoiets waardoor server overbelast is?
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Maar helaas ontvang ik nu al twee dagen helemaal geen updates meer........
Het gaat van de regen in de drup...
Misschien dat er na het weekend weer wat gedaan wordt in Frankrijk.
![verdriet :cry2:](./images/smilies/crybaby2.gif)
Zullen ze gehackt worden daar in Frankrijk? Ddos aanval of zoiets waardoor server overbelast is?
Naast de Zoe als 2e auto een Model X
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 27
- Berichten: 272
- Lid geworden op: 24 sep 2013
- Laatste bezoek: 09 nov 2018 20:05
- Actief als: particulier
- Locatie: Vleuten
- Contacteer:
Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App
Ik bedoelde niet mobiliteit maar My ZE Connect.
Naast de Zoe als 2e auto een Model X
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 27
- Berichten: 272
- Lid geworden op: 24 sep 2013
- Laatste bezoek: 09 nov 2018 20:05
- Actief als: particulier
- Locatie: Vleuten
- Contacteer:
Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App
Ik heb vandaag wat testjes gedaan en ik heb wat resultaten.
Deze ochtend was de auto gewoon weer opgeladen maar gaf de app geen enkel bericht over de status. De laatste was van 2 dagen geleden.
Je krijgt vaak de mededeling bij het ophalen van de accu status de melding dat de auto nog niet gewekt is.
Ik heb daarom eens de auto met de afstandsbediening open en dicht gedaan. 5 minuten later krijg ik een statusupdate binnen met de App
Ook maar eens de airco geprobeerd te starten met de app en ik wist niet wat me overkwam. Die ging gewoon aan
Zou hier een probleem kunnen liggen in de software van de auto. Ik bedoel dat wanneer je gewoon keyless de auto open en dicht doet, de auto niet echt wakker wordt.
Ik ga het vandaag nog eens proberen en misschien dat jullie het ook even kunnen testen.
App openen en kijken of de info klopt met de auto.
Zo niet, App echt helemaal even afsluiten.
Auto met afstandsbediening openen en 10 seconden later weer afsluiten.
2 minuten wachten en App openen om te kijken of er data is binnen gekomen.
Mocht dat zo zijn kun je ook even de airco optie testen.
Ik ben benieuwd.
Deze ochtend was de auto gewoon weer opgeladen maar gaf de app geen enkel bericht over de status. De laatste was van 2 dagen geleden.
Je krijgt vaak de mededeling bij het ophalen van de accu status de melding dat de auto nog niet gewekt is.
Ik heb daarom eens de auto met de afstandsbediening open en dicht gedaan. 5 minuten later krijg ik een statusupdate binnen met de App
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Ook maar eens de airco geprobeerd te starten met de app en ik wist niet wat me overkwam. Die ging gewoon aan
![uhm :think:](./images/smilies/think.gif)
Zou hier een probleem kunnen liggen in de software van de auto. Ik bedoel dat wanneer je gewoon keyless de auto open en dicht doet, de auto niet echt wakker wordt.
Ik ga het vandaag nog eens proberen en misschien dat jullie het ook even kunnen testen.
App openen en kijken of de info klopt met de auto.
Zo niet, App echt helemaal even afsluiten.
Auto met afstandsbediening openen en 10 seconden later weer afsluiten.
2 minuten wachten en App openen om te kijken of er data is binnen gekomen.
Mocht dat zo zijn kun je ook even de airco optie testen.
Ik ben benieuwd.
Naast de Zoe als 2e auto een Model X
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Topic author - Gerespecteerd lid
- Posts in topic: 46
- Berichten: 1548
- Lid geworden op: 09 aug 2013
- Laatste bezoek: 28 mar 2019 15:54
- Actief als: particulier
- Contacteer:
Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App
Ik denk dat er in de Franse/Portugese IT kantoren dit weekend weer hard gewerkt is aan verbeteringen. Vanmorgen airco gestart via app: werkte prima.
Statusupdate was ook goed.
Wel leek het alsof ZE Connect server weer gereset was want de geschatte actieradius stond nu op 125 km, terwijl met de huidige temperaturen ca. 110 km geschatte actieradius gebruikelijk is.
Remco: 's nachts krijg je geen melding per email dat het laden gestopt is. Dat kan kloppen : in Instellingen kan je instellen dat er tussen bepaalde (nacht) uren geen meldingen mogen komen vanuit ZE Connect. Heb je daar al naar gekeken?
Statusupdate was ook goed.
Wel leek het alsof ZE Connect server weer gereset was want de geschatte actieradius stond nu op 125 km, terwijl met de huidige temperaturen ca. 110 km geschatte actieradius gebruikelijk is.
Remco: 's nachts krijg je geen melding per email dat het laden gestopt is. Dat kan kloppen : in Instellingen kan je instellen dat er tussen bepaalde (nacht) uren geen meldingen mogen komen vanuit ZE Connect. Heb je daar al naar gekeken?
Google Maps kaart met alle snelladers in Nederland: http://www.chargefast.nl
Twitter: @MartijnEV
2013-2018: Renault Zoe Intens Q210 ZE40 - Bleu Energie
december 2018-heden: Jaguar I-Pace EV400 S - Fuji White
Twitter: @MartijnEV
2013-2018: Renault Zoe Intens Q210 ZE40 - Bleu Energie
december 2018-heden: Jaguar I-Pace EV400 S - Fuji White
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 27
- Berichten: 272
- Lid geworden op: 24 sep 2013
- Laatste bezoek: 09 nov 2018 20:05
- Actief als: particulier
- Locatie: Vleuten
- Contacteer:
Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App
Wat ik al zei is dat er 2 dagen geen meldingen waren gekomen. Ook vandaag tot 10.30 was er niets. Tot dat ik de auto open en dicht deed met de afstandsbediening. Ik had toen 100% lading en 117km bereik.
Op de internet pagina ze connect staat nu vermeld dat mijn accu geheel leeg is en dat de auto niet is aangesloten terwijl de app aangeeft dat de auto ...... eh..... ik zie nu dat op de app ook de accu compleet leeg is. Natuurlijk zojuist meteen gekeken maar die 100% zit er gelukkig nog in.
Ik snap het niet echt meer![facepalm :fp:](./images/smilies/facepalm.gif)
Op de internet pagina ze connect staat nu vermeld dat mijn accu geheel leeg is en dat de auto niet is aangesloten terwijl de app aangeeft dat de auto ...... eh..... ik zie nu dat op de app ook de accu compleet leeg is. Natuurlijk zojuist meteen gekeken maar die 100% zit er gelukkig nog in.
Ik snap het niet echt meer
![facepalm :fp:](./images/smilies/facepalm.gif)
Naast de Zoe als 2e auto een Model X
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 16
- Berichten: 941
- Lid geworden op: 04 jul 2013
- Laatste bezoek: 15 jan 2024 16:25
- Actief als: particulier
Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App
@Smart-matrix: ik heb jouw sequentie getest en bij mij werkt het niet. Nog steeds blijft de status 2 dagen oud
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 27
- Berichten: 272
- Lid geworden op: 24 sep 2013
- Laatste bezoek: 09 nov 2018 20:05
- Actief als: particulier
- Locatie: Vleuten
- Contacteer:
Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App
Waarschijnlijke was het bij mij een toevalstreffer want het werkt bij mij nu ook niet meer.
Vandaag 3 ritjes gemaakt en 1 keer opgeladen en de laatste info is van daar voor.
Vandaag 3 ritjes gemaakt en 1 keer opgeladen en de laatste info is van daar voor.
Naast de Zoe als 2e auto een Model X
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 26
- Berichten: 216
- Lid geworden op: 18 okt 2013
- Laatste bezoek: 18 okt 2014 10:42
- Actief als: particulier
- Locatie: Leiden
Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App
Ik had de kalender ingesteld op 5:00 vanochtend. Om 5:23 was hij pas gestart met laden. En het laden ging maar op halve snelheid. Gelukkig was de accu al bijna vol, anders had ik niet op tijd naar mijn werk gekund.
Het was altijd precies op tijd, en ik dacht dat dat een lichtpuntje was in deze hele ZE connect farce. Op het Franse forum zijn er mensen van wie de auto helemaal niet meer op de kalender laadt en ik prees mezelf gelukkig dat ik hier tenminste op kon vertrouwen. Maar ook dat vertrouwen is nu in een klap weg. Dankjewel Renault. Nog meer onzin erbij.
Het was altijd precies op tijd, en ik dacht dat dat een lichtpuntje was in deze hele ZE connect farce. Op het Franse forum zijn er mensen van wie de auto helemaal niet meer op de kalender laadt en ik prees mezelf gelukkig dat ik hier tenminste op kon vertrouwen. Maar ook dat vertrouwen is nu in een klap weg. Dankjewel Renault. Nog meer onzin erbij.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 131 Weergaves
-
Laatste bericht door Wijkkie
-
- 12 Reacties
- 785 Weergaves
-
Laatste bericht door mechanic
-
- 1 Reacties
- 736 Weergaves
-
Laatste bericht door M10
-
- 3 Reacties
- 740 Weergaves
-
Laatste bericht door exroosje
-
- 23 Reacties
- 1129 Weergaves
-
Laatste bericht door maarten916
-
- 0 Reacties
- 132 Weergaves
-
Laatste bericht door Thijs3.5
-
- 0 Reacties
- 233 Weergaves
-
Laatste bericht door Sivar