Onlangs reed ik weg en 4 lampjes branden; 1- ABS, 2 - STOP, - 3- serv., 4- uitroepteken !!
Ik naar de dealer en stekker erin maar konden zo een twee niks vinden en vroegen mij de auto te laten staan maar na een nare ervaring van een nieuwe distributie kosten € 1250,-. schrok ik even mijn auto te laten staan.
Het gaat hier over een Mégane Berline 1,6 van 2000. Voor de rest remt de auto uitstekend ook bij een noodstop.
Weet iemand raad hoe dit euvel te verhelpen of wat te doen ?
Bij voorbaat dank,.Leo
ABS lampje brand na reparatie van achter wiellager
Forumregels
♦
- Postings worden, wanneer ze niet algemeen van toepassing zijn, ééns in de zoveel tijd verplaatst naar het model-specifieke forum gedeelte.
- Plaats gerust uw Banden/Velgen vraag hier, maar vermeld wel voor welke model Renault u deze vraag stelt.
♦
- Postings worden, wanneer ze niet algemeen van toepassing zijn, ééns in de zoveel tijd verplaatst naar het model-specifieke forum gedeelte.
- Plaats gerust uw Banden/Velgen vraag hier, maar vermeld wel voor welke model Renault u deze vraag stelt.
-
Topic author - repeating visitor
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 25 apr 2016 17:38
- Actief als: particulier
-
Topic author - repeating visitor
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 25 apr 2016 17:38
- Actief als: particulier
Re: ABS lampje brand na reparatie van achter wiellager
wel,wel,wel, wat een geluk dat ik op deze site diverse soort gelijke gevallen las.
Ik heb als eerst de accu los gemaakt en daarna drie maal het contact gedraaid en mijn vrouw stond daar naast te bidden en het euvel was voorgoed weg !! Welke van de drie geholpen heeft laten we in het midden maar in ieder geval werkt het tot op heden. Ik weet wel zeker dat als hij naar de garage Renault was gebracht dat het zeker minimaal € 100,-. had gekost.
Dus zijn we op kerstdag heerlijk uit eten gegaan.
Lekker en allen een gezegend 2014 toegewenst.
Ik heb als eerst de accu los gemaakt en daarna drie maal het contact gedraaid en mijn vrouw stond daar naast te bidden en het euvel was voorgoed weg !! Welke van de drie geholpen heeft laten we in het midden maar in ieder geval werkt het tot op heden. Ik weet wel zeker dat als hij naar de garage Renault was gebracht dat het zeker minimaal € 100,-. had gekost.
Dus zijn we op kerstdag heerlijk uit eten gegaan.
Lekker en allen een gezegend 2014 toegewenst.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-