Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Heeft er iemand gebruikerservaring met het vervangen van de radio/cd en carminat opklapscherm.
door nieuwe pas klare hardware: radio navigatie multimedia touchscreen Renault Megane II OEM LOOK 2002-2008
Met mp3 speler en sd kaartlezer
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Hoi allemaal.
Recent heb ik een hele mooie Renault Megane GT-Line uit 2014 kunnen kopen.
Ik ben er erg blij mee maar vind de audio alleen wat magertjes, zeker bij de wat stevigere gitaar muziek mis ik wat body .
Ook na het spelen met de bass/trebble...
Vraagprijs: € 100
Foto's:
Te koop can clip sonde.
wegens verkoop van mijn renault scenic verkoop ik de canclip sonde.
doe een redelijk bod en we komen er waarschijnlijk wel uit.
Sindskort een mooie Clio met een media navigatie systeem. Daar is echter een klein probleempje mee en terug naar fabrieksinstellingen werkt niet..
Hopelijk weet één van jullie iets .
Elke keer als de motor uit is geweest vergeet dit ding zijn...
Allen,
Ik ben sinds 3 jaar in het bezit van een Captur 2, plugin hybride. Het lijkt mij dat de active noodrem niet fungeert, niet dat ik hem ooit nog nodig heb gehad. Wel komt er af en toe een waarschuwings( rood) scherm, met een luide toon, als het...
Hallo, ik heb een Renault espace 2017 waarbij kort geleden naar veel problemen de transmissie is vervangen door ganzeboom. Nu heb ik sinds kort het probleem dat wanneer ik de auto start deze niet meer voor en achteruit wil(geen druk bij gas geven)....
Wij rijden sinds 5 oktober 2024 een Renault Zoë R240 uit 2015. De eerste week hadden we al een waslijst aan fouten ontdekt bij de auto en zijn wij terug gegaan naar de dealer waar wij hem gekocht hebben. Alles kon gemaakt worden op de...