Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Model/uitvoering megane sedan 1.5 dci bis. Bouwjaar :2008 Brandstof :diesel
in mijn apart display van de radio mis ik een paar pixels,meest links van bv de letter T het verticale streepje
en aan de rechterzijde van de klok 10:00 van het tweede cijfer 0 rechtsboven
wie weet de oplossing? om de pixels weer terug te halen
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
bij mijn vorige wagen had ik ook head-up display en vond ik beter dan deze! vind dat Renault het redelijk beperkt houd!
dode hoek zou nog een pluspunt zijn, of je EV rijd of niet! en zouden wel nog wat praktische dingen bij kunnen
kon ook toen de...
sinds een paar dagen heb ik een Kadjar 1.3 intens uit 2019. Ik wil graag de toerenteller in het display omdat deze auto zo stil is dat je niet altijd aan het geluid kan horen hoeveel toeren ie maakt. Het vreemde is dat tijdens de proefrit voor de...
Hallo Allemaal,
Sinds vandaag krijg ik dit icoontje in het display, na wegrijden gaat het vanzelf uit.
Ik heb het boekje al drie keer door gebladerd maar kom deze weergave niet tegen.
Wat betekent het autootje met streep en 3 rondjes?
Herman...
Heb te koop een nieuw in doos een startbooster , huidige winkelprijs is € 69,99
Raar ding, geeft in % zijn vermogen aan en loopt langzaam af, maar start de auto prima
VFMFM 3000 A Starthulp powerbank, 12 V autostarthulp,...