Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zojuist bericht van de dealer. Auto is bij de dealer aangekomen. My renault vermeld overigens nog steeds dat de auto klaar staat voor transport. Dream on dus Op 21 november afleveren, het is erg druk met af te leveren auto's. Geduld is een schone zaak!
Captur TCe 120 EDC Dynamique
Motor:TCe 120 EDC Brandstof:B
Uitrustingsniveau Automatis versnellingsbak Besteld op 17/05/2013
Pack Style
wielen in kleur Diamantee Noir
Privacy glass
Pack City Camera
Two-tone Ivoire / Noir Etoilé
Lichtmetalen wielen 17 D N
Verheugend nieuws. Vandaag email van MY-Renault ontvangen met Chassisnummer en de mededeling dat "mijn nieuwe auto een volgende stap heeft doorlopen, check My-Renault". Status staat op no2. "productie". Dus het begint te lopen.
Vanmorgen even langs bij de dealer om te informeren naar winterbanden. Blijkt dat onze bestelde Captur net een uurtje eerder afgeleverd is bij de dealer. Maandag wordt het kenteken aangevraagd en eind volgende week wordt de auto afgeleverd.
2013-11-09 12.12.31.jpg
2013-11-09 12.12.47.jpg
2013-11-09 12.13.01.jpg
Volgens My Renault staat de auto nog steeds in Spanje en wordt de auto binnenkort naar Nederland vervoerd.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Bij de dealer geweest, zo hebben het zo druk dat ze pas de 26ste de auto kunnen afleveren. Maar goed 1 week later dan gepland.
Renault Captur Dynamic Tce90, Ivoire en dak Noire Etoile, pack City Camera, Wielen Diamantee Noir, besteld op 3-8-2013, productie order datum 6-8-2013.
Nee staat nog niet in de showroom, ze hebben geen plek voor alle bestelde auto's.
Renault Captur Dynamic Tce90, Ivoire en dak Noire Etoile, pack City Camera, Wielen Diamantee Noir, besteld op 3-8-2013, productie order datum 6-8-2013.
@Captur Niet zo saai als het exemplaar wat er naast staat,toch Geintje hoor ik vind de Captur een mooie auto vandaag een Noir/Ivoire gezien ook een leuke kleurstelling. Alleen maar witte Captuurtjes op de nedelandse wegen gaat ook vervelen zullen we maar denken. In wat voor kleurstelling je hem ook ziet,ik vind het een auto met smoel.Net als vele schrijvers op dit forum,die ook lang hebben moeten wachten ,kan ik bijna niet wachten om er in te kunnen rijden.
@Captured en Chris T, als deze kleur straks voor de deur staat, dan stroomt er een mooi zonnig warm licht naar binnen. Of het nu regent of niet.
Captur TCe 120 EDC Dynamique Orange Arizona/Ivoire. Bekleding noir.
Pack City, Pack Style, armsteun.
Orderdatum15-10-2013. Sinds 24-1-2014 is status "productie afgerond, staat klaar voor transport".
Hallo Hoenderd, volgens mij? staat jou auto, in velserbroek?
Groetjes Rob
Pack Style
Privacy glass
Pack City Camera
Ja hoenderd ik herken de plek een week geleden stond die va mij daar ook
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Pack Style
Privacy glass
Pack City Camera
Dealer belde me net dat mijn Captur Diesel automaat binnen is. Dat is ruim 2 maanden eerder dan was afgesproken. Heb hem 2 augustus besteld en hij zou in de 1e week van 2014 geleverd worden. Het is een
Captur diesel ECD automaat Dynamique Ivoire / Noir
Privacy glass, parck city camara, zipper bekleding stof "noir"thema, skid platwe voor en achter, uitlaatsuk chroom, dorpelbescherming. Kan hem vrijdag 22 nov. ophalen.
En als renault snel is,neemt de dealer alle tijd. Eind volgende week aflevering,staat dan meer dan twee en halve week bij de dealer.Dealer toont grote mate van des intresse,begin een beetje spijt te krijgen van mijn dealer keuze. Volgende keer geen VKV meer voor mij.
Jesus Chris T (sorry kon het niet laten), bij mijn dealer is op dit moment de wachttijd 3 weken i.v.m. drukte aflevering. Men zei dat ik blij moet zijn met februari, want dan zou het 2 weken kunnen zijn. Straks rijden er alleen maar Capturs op de Nederlandsewegen als je de dealers mag geloven.
Captur Dynamique, TCe90, Two tone Bleu Pacifique/ Noir Etoilé.
Pack Style; Lichtmetalen wielen 17" Diamantee Noire
Pack city camera
en nog meer toeters en bellen
Orderdatum 23 juli 2013, ophaaldatum 15 november!!
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Zijn er mensen die succesvol een BIC module hebben geretrofit op een 2015 captur?
Heb goedkoop een BIC aangeschaft en zag bij onze duitse buren dat het voor Dacia (bijna hetzelfde toch?) enkel 6 kabels aansluiten is op de OBD2-poort.
Sinds eind oktober '24 eigenaar van een Captur 0.9 TCe met 84 dkm op de teller waar mijn vrouw mee rijd. Omdat mijn Kadjar nu bij de garage staat voor een nieuwe motor :oops: rij ik ook in de Captur.
Wat mij opviel is dat de koppeling bij het...
In de auto zitten nu NGK SILZKFR8E7S bougies. Maar als ik kijk op winparts.nl dan zouden deze bougies niet geschikt zijn?
Kan ik deze aanhouden als ik er nieuwe in zet of de NGK ILKAR7J7G aanhouden welke door winparts geadviseerd wordt?
En, past dit...