Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Bedankt capturbeige, ik heb de mijne 17 Mei besteld en word 16 Oktober verwacht, dus lang moeten wachten, werd gezegd bij aankoop 8 weken levertijd, vandaar de vraag.
Groeten Rob
Captur TCe 120 EDC Dynamique
Motor:TCe 120 EDC Brandstof:B
Uitrustingsniveau Automatis versnellingsbak Besteld op 17/05/2013
Pack Style
wielen in kleur Diamantee Noir
Privacy glass
Pack City Camera
Two-tone Ivoire / Noir Etoilé
Lichtmetalen wielen 17 D N
Alle nieuwe Captur rijders gefeliciteerd.
Rij er nu al 2 weken mee met veel plezier.
Heerlijk.
Wacht alleen nog op de armsteun, staat nig steeds in backorder.
Renault Scenic 2017 TCe 115, Carrosserie Rouge Carmin en dak Noire Etoile, R-Link2, Packs Easy Park Assist, Technology, Vision Comfort.Besteld 28-12-2016, levering 30-06-2017
@powerboot,
Ik rij toch al vanaf de 16 augustus in een TCE 120 EDC
Ik moet zeggen dat ik elke keer als ik instap weer ervaar dat het heerlijk rijden is in de Captur.
Ja Cris Cassiopee, dat had ik gelukkig , al met mijn proefrit door, dus daar teer ik maar op, nog een ruime maand hoop ik en dan mag ik ook, toeren.
Groetjes Rob
Pack Style
Privacy glass
Pack City Camera
@Stellingen90,
Nice, komt me bekent voor deze Captur
@Rob,
Als je gaat trillen of het op een andere manier te moeilijk krijgt kom je maar langs
Gaan we in onze Captur tuffen met jou aan het stuur
Gr, Joost
Joost, ik heb gelukkig, nog steeds een fijne toettoet + die doet het ook geweldig goed, het automaatje , mis ik er in vandaar de overstap,
Groetjes Rob
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Pack Style
Privacy glass
Pack City Camera
@Stellingen 90
Mooi gefotografeerd ook.
Top ook in combi met deze velgen.
Ook jij bewijst maar weer dat het dak van een Captur gewoon in de kleur van de carrosserie moet zijn!
Clio V TCe 130 EDC IP, Dethleffs Globebus T1 2,3 MJET met 9 traps automaat
Vraagje:
Bij mijn Captur (Dynamique, 90 PK benzine) gaat de bekleding van het rechter portier niet mooi over in het dashboard. De portier bekleding steekt uit boven het dashboard.
Volgens mijn dealer komt dit ook voor bij de Capturs die hij bekeken heeft. Dus zou er niks aan te doen zijn.
Is dit ook het geval bij de afgeleverde Capturs van de forum leden?
Sinds vandaag staan de specificaties van onze Captur in MyRenault. De kleur en bekleding lijken in ieder geval te kloppen. De auto staat sinds vorige week dinsdag te wachten op transport. Duurt lang....
@Pacifique Ivoire Heb net even gekeken bij mijn Captur. De bekleding van het (rechter) portier sluit ook bij mij niet echt perfect aan, maar een hoogte verschil zo groot als bij jou heb ik absoluut niet. Het is bij mij zo'n 1-2 mm. en eigenlijk nauwelijks zichtbaar, laat staan storend.
@Lucaaa_italo Er komt geen tussenmelding, alleen soms (bij mij niet dus) als de auto in NL (of daar ergens) is. Meestal staat de auto dan allang bij de dealer...!!!
Mijn bestelling:
Type: TCe 90 Dynamique
Besteldatum: 25 mei 2013 (orderdatum in My Renault staat op 29 mei)
Geplande afleverdatum: augustus/september (volgens dealer/verkoper)
In afwachting van: Renault Captur TCe 90 Dynamique - Two-tone Gris Casiopee/Noir Etoilé
Extra: Pack City Camera, Pack Style
Status MyRenault:
"PRODUCTIE AFGEROND
UW BESTELDE RENAULT IS GEPRODUCEERD. Alle noodzakelijke controles zijn uitgevoerd. De auto staat klaar voor transport naar Nederland, dat binnenkort zal plaatsvinden."
Aflevering bij Dealer: 8 oktober 2013 - zeggen ze (na wat klagen over de levertijden misschien toch wat eerder de auto) De euforie van auto kopen gaat met die levertijden wel voorbij. Ik koop voortaan alleen nog maar voorraadauto's of tweedehandse waar de kop van af is)
Capture Dynamique TCE-90 (21-10-2013)
Two Tone Gris Casiopée / Noir Etoilé
Opties: Pack Style-Pack City Camera
@lilfromtree: we hebben wel heel veel gemeen. Zelfde data, zelfde kleuren, zelfde extra's. Bij mij sinds 1 week de status "Wachten op transport". Ik durf mijn dealer niet eens meer te vragen wanneer de auto nou komt. Prognose van twee weken geleden was dat de auto rond 15 oktober bij de dealer zou zijn. Lijkt me toch stug dat er vijf weken moet zitten tussen het afronden van de productie en het daadwerkelijk afleveren bij de dealer.
Snap er geen drol van.
De mijne is begin mei besteld en reeds ruim 2 maanden op de weg.
Aan de specs kan het niet liggen.
Hoogstens aan de kleur(en)...
Clio V TCe 130 EDC IP, Dethleffs Globebus T1 2,3 MJET met 9 traps automaat
PRODUCTIE AFGEROND
UW BESTELDE RENAULT IS GEPRODUCEERD. Alle noodzakelijke controles zijn uitgevoerd. De auto staat klaar voor transport naar Nederland, dat binnenkort zal plaatsvinden.
Precies zoals de dealer een maandje geleden al mededeelde.
Ben benieuwd hoe snel het nu verder gaat, hierover durfde de dealer toen niets concreets te zeggen. Alleen dat het inmiddels wat sneller zou moeten gaan als voorheen.
Nou na een dracht ? van 5 maanden is mijn auto eindelijk geboren?
Pack Style
Privacy glass
Pack City Camera
Net weer contact gehad met dealer. Levering bij dealer lijkt nu plaats te vinden op 9 oktober, dat is een week eerder dan de vorige indicatie. We zijn er bijna!
TRANSPORT
UW AUTO IS GEARRIVEERD IN NEDERLAND. Uw auto is aangekomen op het Renault distributieterrein in Nederland en staat op het punt getransporteerd te worden naar uw dealer. Deze zal contact met u opnemen, wanneer uw Renault volledig klaar is voor aflevering.
Ik heb mijn Renault Captur besteld op 10 juli 2013.
Net ook gekeken naar de Bijlage zoals @Powerboot ze hierboven heeft bijgevoegd. Het valt me op dat ook bij hem bij "overzicht uitrusting" alleen de standaard uitrusting is opgenomen. De bestelde opties in de zgn. packs vindt je in het overzicht niet terug.
Hoe is de ervaring bij andere forumleden die inmiddels al rond tuffen, incl. hun extra's neem ik aan. Ontbraken die in eerste instantie ook bij hun geboorteaankondiging op My Renault?
@Jac
Opties als Privacy glas en de velgen noir stonden er bij mij wel netjes op.
Maar de optie achteruit rij sensoren, toch onderdeel van de pack city, stond er weer niet op.
En de extra opties zoals instaplijst en armsteun ook niet, maar dat vind ik logisch.
Renault Scenic 2017 TCe 115, Carrosserie Rouge Carmin en dak Noire Etoile, R-Link2, Packs Easy Park Assist, Technology, Vision Comfort.Besteld 28-12-2016, levering 30-06-2017
Ik heb mijn dealer, er voor op gebeld, dat de extra`s , niet op mijn Renault stond, hij heeft mij wel bevestigt dat alle opties er wel op zitten, dus mij Renault , is waardeloos.
Groetjes een blijde vader van 62
Pack Style
Privacy glass
Pack City Camera
Als buitenstaander is het wel grappig dit topic te volgen. Hoe zeer, eender welke leeftijd, we erop uit kunnen zijn om ons nieuwe speelgoed in ontvangst te nemen. En ik die altijd dacht dat ik bij de uitzonderingen behoorde In feite doet het me deugd te weten dat ik op m'n zestigste ook nog zo blij zal zijn wanneer ik een nieuwe auto (of iets anders wat ik graag heb) koop....Aan alle wachtenden: bon courage!
Er zijn inderdaad signalen dat het nu allemaal wat vlotter lijkt te gaan, maar volgens mjin dealer duurt het nog steeds bijna drie weken voordat de auto bij hem is, dus waarschijnlijk staat de mijne niet op deze boot.
TRANSPORT
UW AUTO IS GEARRIVEERD IN NEDERLAND. Uw auto is aangekomen op het Renault distributieterrein in Nederland en staat op het punt getransporteerd te worden naar uw dealer. Deze zal contact met u opnemen, wanneer uw Renault volledig klaar is voor aflevering.
Vandaag (20 september) de dealer gebeld.
Mijn Renault Captur blijkt gisteren (19 september) bij de dealer te zijn aangekomen.
In afwachting van de aflevering...
P.S. Ik heb mijn Renault Captur besteld op 10 juli 2013.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik heb sinds kort een Renault Captur 1.5 DCI uit 2018
Van 2016 tot 2022 heb ik een Peugeot partner 1.6 diesel gereden.
En bij die diesel moest er ongeveer na elke 150.000 km een tankje gevuld worden met nieuwe additief.
Nu is mijn vraag heeft de...
Ik weet niet of het bestaat maar ik zoek Captur 1 velgen met carrosseriekleur accenten.
Ik ben in het bezit van een felrode Captur uit 2015 en weet niet of dit bestaat.
Het lijkt mij wel heel erg gaaf.