2.0 16 klepper automaat scenic

Topic author
nisu
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 1
Laatste bezoek: 10 jun 2020 13:47

2.0 16 klepper automaat scenic

Bericht door nisu »

Sinds februari 2006 deze auto in bezit. Na een paar maanden leek het alsof de automaat kuren kreeg. Wat was het geval 1-2 schakelde normaal. 2-3 schakelde alsof het gebeurde met slippende koppeling. 3-4 was weer normaal. Naar de garage geweest en die heeft weer kontakt gehad met renault nederland, uitslag was niet ernstig. Okee, dan op vakantie. Tijdens het rijden op een rechte weg zonder helling met een caravan erachter van nog geen 1000 kg, 1-2 normaal, 2-3 trok door tot in het rode toerental gebied, 3-4 hetzelfde. Moest het handmatig overnemen anders was ik bang dat mijn motor over de kop ging. Thuis gekomen caravan eraf en gewoon weer rijden. Dan blijkt dat de automatische versnelling zelfs bij een lichte stijging niet meer goed te schakelen, dwz als ik een brug over ging dan schakelde de automaat niet meer voldoende en trok door tot in het rode toerengebied. Toen naar de garage daar staat hij al meer dan een week. De bak moet eruit enz. Renault Nederland zegt dat het een nieuw probleem is maar is dat zo? Wie herkent dit?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut