Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Hoe dan ook toch de "verkeerde" auto!Bestellingen / leveringen Captur
-
- Donateur
- Posts in topic: 400
- Laatste bezoek: 04 jul 2021 11:15
- Actief als: particulier
Re: Bestellingen / leveringen Captur
Clio V TCe 130 EDC IP, Dethleffs Globebus T1 2,3 MJET met 9 traps automaat
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Lid
- Posts in topic: 30
- Laatste bezoek: 11 sep 2015 16:57
Joho wat een reactie's
Geen idee wat er onder die rode hoes zit maar een Captur is het zeker niet.
Als de 16e maar de juiste Captur klaarstaat
Mocht het toch een van de geopperde uitvoering zijn van slee tot Estate dan ben ik bang dat ik
en dan en dan en als laatste
Maar ik ga ervanuit dat het wordt.
Geen idee wat er onder die rode hoes zit maar een Captur is het zeker niet.
Als de 16e maar de juiste Captur klaarstaat
Mocht het toch een van de geopperde uitvoering zijn van slee tot Estate dan ben ik bang dat ik
en dan en dan en als laatste
Maar ik ga ervanuit dat het wordt.
Hide post links |
-
- Lid
- Posts in topic: 22
- Laatste bezoek: 22 dec 2016 15:02
@Eddy1963
Gaan we zeker doen!..
Status van My Renault is Auto staat gepland voor productie en bij jou?
Welke datum heb jij doorgekregen van de dealer?
@stellingen90 ja zeker weten , zeer leuk om te lezen allemaal alleen daar door wordt het wachten wel moeilijker
Gaan we zeker doen!..
Status van My Renault is Auto staat gepland voor productie en bij jou?
Welke datum heb jij doorgekregen van de dealer?
@stellingen90 ja zeker weten , zeer leuk om te lezen allemaal alleen daar door wordt het wachten wel moeilijker
Hide post links |
-
- Lid
- Posts in topic: 13
- Laatste bezoek: 29 nov 2014 10:56
@Luca,
Als ik mijn activatiecode invoer (in mijn geval 000453021022) zie ik nog steeds: Dit veld bevat fouten of is leeg
Doe ik iets fout of valt er gewoon domweg nog niets te melden?
Als ik mijn activatiecode invoer (in mijn geval 000453021022) zie ik nog steeds: Dit veld bevat fouten of is leeg
Doe ik iets fout of valt er gewoon domweg nog niets te melden?
Hide post links |
Boys, vertraging in de levering van de Captur helaas. Levering ZOU plaatsvinden week 33, dus volgende week....
Dealer had 24 uur nodig om de volgende info te geven. De auto (geproduceerd op 18 juli jl.!!) zou nu op de boot staan?! Volgende week aankomen in Zeebrugge/Vilvoorde en dan met spoedtransport naar dealer komen. Komt daar dan einde volgende week (op zijn vroegst aan) en dan week erna gereedmaken en leveren. Ik ga ervan uit dat het allemaal best nog weleens wat later kan worden, want volgens de vaartschema's van UECC komen er a.s. woensdag en maandag over een week schepen aan vanuit Santander in Zeebrugge. Op één van die vaarten zou hij dus moeten staan...... zo niet dan wordt het (net als bij Lugtenburg) begin september. Ik snap niet goed waarom ze er 2 - 2 1/2 week over doen om geproduceerde auto's naar een haven en op een boot te krijgen. Die fabriek spuwt iedere dag 700-800 auto's uit, dus een weekproduktie is het maximale dat op een hele grote autotransporter boot past. Nee, Renault heeft zijn logistiek niet echt goed voor elkaar (wat een renteverlies, dat zit allemaal in de autoprijs verrekend..!!)
Dealer had 24 uur nodig om de volgende info te geven. De auto (geproduceerd op 18 juli jl.!!) zou nu op de boot staan?! Volgende week aankomen in Zeebrugge/Vilvoorde en dan met spoedtransport naar dealer komen. Komt daar dan einde volgende week (op zijn vroegst aan) en dan week erna gereedmaken en leveren. Ik ga ervan uit dat het allemaal best nog weleens wat later kan worden, want volgens de vaartschema's van UECC komen er a.s. woensdag en maandag over een week schepen aan vanuit Santander in Zeebrugge. Op één van die vaarten zou hij dus moeten staan...... zo niet dan wordt het (net als bij Lugtenburg) begin september. Ik snap niet goed waarom ze er 2 - 2 1/2 week over doen om geproduceerde auto's naar een haven en op een boot te krijgen. Die fabriek spuwt iedere dag 700-800 auto's uit, dus een weekproduktie is het maximale dat op een hele grote autotransporter boot past. Nee, Renault heeft zijn logistiek niet echt goed voor elkaar (wat een renteverlies, dat zit allemaal in de autoprijs verrekend..!!)
Hide post links |
-
- Donateur
@Stellingen90
Vervelend hoor.
Heb je er na lang wachten je zinnen op gezet en dan wéér gezeur...
Maar als je hem straks hebt, ja dan...
Vervelend hoor.
Heb je er na lang wachten je zinnen op gezet en dan wéér gezeur...
Maar als je hem straks hebt, ja dan...
Hide post links |
Had toch maar een leuke Zündapp moeten kopen. Had ik die brommert allang gehad
Maar ach, nu heb ik meer tijd om m'n centjes te tellen
Maar ach, nu heb ik meer tijd om m'n centjes te tellen
Hide post links |
-
- Lid
@stellingen90 heel erg balen dit! Misschien komt ie met de trein dat was ook een mogelijkheid toch?
@ED zal straks even kijken of je misschien nog ergens een cijfer mist.
Want er moet zeker iets te melden zijn al is het gepland voor productie.
@ED zal straks even kijken of je misschien nog ergens een cijfer mist.
Want er moet zeker iets te melden zijn al is het gepland voor productie.
Hide post links |
-
- Lid
- Posts in topic: 13
- Laatste bezoek: 29 nov 2014 10:56
@Luca,
Het nummer moet wel kloppen want het is gekopieerd uit het mailtje wat ik van Renault Nederland heb mogen ontvangen, n.a.v. mijn vraag wat mijn activatiecode was.
Het nummer moet wel kloppen want het is gekopieerd uit het mailtje wat ik van Renault Nederland heb mogen ontvangen, n.a.v. mijn vraag wat mijn activatiecode was.
Hide post links |
-
- Lid
@Eddy1963 Hmmz dat is wel vreemd.. Ik hoop dat er niets mis is gegaan in de bestelling maar als ik het zo zie op dit forum het is een grote kans dat het aan My renault ligt.
Hide post links |
-
- Lid
- Posts in topic: 8
- Laatste bezoek: 22 mei 2022 13:29
Heb op 16 mei Captur TC90 Dynamique besteld. In myrenault staat deze nog steeds te wachten op transport. Zou 18 juli geproduceerd zijn. Bij dealer weet men niet wanneer hij bij dealer wordt geleverd.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Renault Captur, TCe 140 EDC GPF, Mild Hybrid, Intens, Rouge Flamme/Noir Etoile, Pack Easy Link navigatie +, parkeersensoren voor en achter, achteruitrijcamera, instaplijsten, trekhaak en reservewiel.
Hide post links |
-
- Lid
- Posts in topic: 124
- Laatste bezoek: 26 apr 2015 01:16
@Forma:
Mijn data zijn bijna hetzelfde. Ook ik wacht inmiddels ruim 2 weken op transport dat "BINNENKORT" zal plaatsvinden.
De dealer wist mij te vermelden dat ze streven om hem VÓÓR 1 september aan mij te kunnen afleveren.
Als je zoiets als "Myrenault" in het leven roept, zorg dan tenminste dat je de klant op de hoogte houdt.
Ik heb vanaf dag ÉÉN de email notificatie geactiveerd: NO WAY,....nog nooit een mailtje gehad.
Als ik dan de ervaringen van Huite met R Link hierbij optel, moeten we ons maar gaan verheugen op de rijimpressie.
En daar gaat het uiteindelijk om, plus dat het oog ook nog wat wilt.
En dat zit gelukkig wel SNOR,.....dunkt mij...!!!
Mijn data zijn bijna hetzelfde. Ook ik wacht inmiddels ruim 2 weken op transport dat "BINNENKORT" zal plaatsvinden.
De dealer wist mij te vermelden dat ze streven om hem VÓÓR 1 september aan mij te kunnen afleveren.
Als je zoiets als "Myrenault" in het leven roept, zorg dan tenminste dat je de klant op de hoogte houdt.
Ik heb vanaf dag ÉÉN de email notificatie geactiveerd: NO WAY,....nog nooit een mailtje gehad.
Als ik dan de ervaringen van Huite met R Link hierbij optel, moeten we ons maar gaan verheugen op de rijimpressie.
En daar gaat het uiteindelijk om, plus dat het oog ook nog wat wilt.
En dat zit gelukkig wel SNOR,.....dunkt mij...!!!
Twingo I (1995), Clio III (1998), Megane Classic (2001), Megane Grand Tour (2004), Megane Grand Tour Dynamique Business 2007, Megane Estate Dynamique (07-2009), Captur Dynamique Tce 90 (12-09-2013)
Hide post links |
@Forma @wimmoltje Onze Captur's zijn (waarschijnlijk) in dezelfde periode geproduceerd. Er is dus kans dat ze met dezelfde vaarten meekomen (zie mijn posting van 9 augustus jl.). Dan is levering inderdaad rond 25 augustus of iets later.
@wimmoltje Ben het me je eens, als je zo'n "tool" in het leven roept om je klanten te informeren zorg dat dat 'ie "bugvrij" is en goed werkt. Zowel voor MyRenault als voor R-Link geldt dat wij (als eerste gebruikers) de fouten eruit zullen moeten halen. Zo gaat het tegenwoordig met software ontwikkeling en implementatie helaas....
@wimmoltje Ben het me je eens, als je zo'n "tool" in het leven roept om je klanten te informeren zorg dat dat 'ie "bugvrij" is en goed werkt. Zowel voor MyRenault als voor R-Link geldt dat wij (als eerste gebruikers) de fouten eruit zullen moeten halen. Zo gaat het tegenwoordig met software ontwikkeling en implementatie helaas....
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 41
- Laatste bezoek: 10 nov 2024 10:24
Ach, ik ga intussen maar door met wat ik vanaf het begin al doe; mij niet druk maken .....en afwachten. Gezien de e-mail die ik daags na het opmaken van de kooporder op 07-05-2013 van de dealer kreeg, is er nog altijd niets mis.
Citaat: Wij verwachten uw nieuwe auto rond half augustus aan u te kunnen afleveren, let wel dit is nog steeds een prognose waarvan nog wel eens wordt afgeweken. Mocht dit bij uw auto het geval zijn zullen wij u hiervan persoonlijk op de hoogte stellen en indien nodig een oplossing aanbieden.
V.w.b. MyRenault: Gezien de ervaringen gaat het inderdaad niet altijd goed met de berichtgeving. Maar als de auto nog niet op transport is gesteld, wat valt er dan nog te melden???
Citaat: Wij verwachten uw nieuwe auto rond half augustus aan u te kunnen afleveren, let wel dit is nog steeds een prognose waarvan nog wel eens wordt afgeweken. Mocht dit bij uw auto het geval zijn zullen wij u hiervan persoonlijk op de hoogte stellen en indien nodig een oplossing aanbieden.
V.w.b. MyRenault: Gezien de ervaringen gaat het inderdaad niet altijd goed met de berichtgeving. Maar als de auto nog niet op transport is gesteld, wat valt er dan nog te melden???
29-12-2023, Renault Captur 1.6 E-Tech Engineered 145, Grijs, Alle opties.
Hide post links |
@Burg Verstandig inderdaad . Maar vwb MyRenault wordt er regelmatig gemeld dat er helemaal géén meldingen komen, terwijl er toch al verschillende stadia doorlopen zijn. Dat er soms wél en (lijkt wel) evenvaak niet een melding komt lijkt op slordige afhandeling van wat een leuke tool voor de wachtende klant had moeten en kunnen zijn.
Hide post links |
-
- Lid
Myrenault werkt van geen kant. Dit systeem kan daarom beter uit de lucht worden gehaald. Verstrekt alleen maar geen of onjuiste informatie.
Stellingen90 schreef:@Burg Verstandig inderdaad . Maar vwb MyRenault wordt er regelmatig gemeld dat er helemaal géén meldingen komen, terwijl er toch al verschillende stadia doorlopen zijn. Dat er soms wél en (lijkt wel) evenvaak niet een melding komt lijkt op slordige afhandeling van wat een leuke tool voor de wachtende klant had moeten en kunnen zijn.
Renault Captur, TCe 140 EDC GPF, Mild Hybrid, Intens, Rouge Flamme/Noir Etoile, Pack Easy Link navigatie +, parkeersensoren voor en achter, achteruitrijcamera, instaplijsten, trekhaak en reservewiel.
Hide post links |
-
- Lid - eerste logo binnen
- Posts in topic: 11
- Laatste bezoek: 17 nov 2013 20:07
Op 19 july na veel wikken wegen en ondanks gigantische problemen met twee scenics toch gekozen voor de Captur,
Het is een ivoor witte met zwart dak geworden, dynamic 90 Tce, met de door iedereen wel bestelde extra's. compleet aangekleed dus. Myrenault lijkt goed te werken, direct een mailtje bij aankoop en ook een melding dat de productie gepland is.
Ik vraag me wel af of er meerdere statusmeldingen binnen de productie worden doorgegeven.
Volgens dealer zou het begin november worden dat hij geleverd kan worden. Dealer zou na drie weken kunnen zien
wanneer de verwachte leverdatum is, dus deze week maar even langs gaan om te informeren.
Het is een ivoor witte met zwart dak geworden, dynamic 90 Tce, met de door iedereen wel bestelde extra's. compleet aangekleed dus. Myrenault lijkt goed te werken, direct een mailtje bij aankoop en ook een melding dat de productie gepland is.
Ik vraag me wel af of er meerdere statusmeldingen binnen de productie worden doorgegeven.
Volgens dealer zou het begin november worden dat hij geleverd kan worden. Dealer zou na drie weken kunnen zien
wanneer de verwachte leverdatum is, dus deze week maar even langs gaan om te informeren.
Renault Captur, TCe 90, two tone ivoire-noir.
Dynamique, Pack city camera, Pack style2
Dynamique, Pack city camera, Pack style2
Hide post links |
-
- Net ingestapt
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 12 aug 2013 16:23
Wij hebben onze Captur besteld op 25-06-2013 en wij krijgen hem eind oktober begin november.Blauw/zwart dynamique start en stop.Op my Renalt staat dat hij gereserveerd staat voor productie.
Hide post links |
-
- Lid
- Laatste bezoek: 18 dec 2019 23:21
Ik ben nu anderhalve week in zuid Frankrijk en heb welgeteld 1 Captur zien rijden. Ook bij de Renault garages is de voorraad mager. Lang niet iedere dealer heeft er 1 als demo staan.
Hide post links |
-
- Lid
- Posts in topic: 46
- Laatste bezoek: 21 okt 2016 18:08
Beste leden ook ik heb op 6-8 mijn Renault captur besteld.
Mijn bestelling:
Type: Captur Energy dCi 90 Dynamique
Kleur: Two-tone Ivoire / Noir
Zipper bekleding noir thema
Pack Style 1
Arm steun
privacy glass
Besteldatum: 6 Aug 2013
Geplande afleverdatum: Januari 2014.
En nu maar wachten
Groeten Jeffrey.
Mijn bestelling:
Type: Captur Energy dCi 90 Dynamique
Kleur: Two-tone Ivoire / Noir
Zipper bekleding noir thema
Pack Style 1
Arm steun
privacy glass
Besteldatum: 6 Aug 2013
Geplande afleverdatum: Januari 2014.
En nu maar wachten
Groeten Jeffrey.
Captur 1.5 DCI (2013), 2e Captur 1.5 DCI Dynamique Two-tone Ivoire/Noir etoile 2014
Hide post links |
-
- 3-posting-rookie
- Posts in topic: 3
- Laatste bezoek: 14 aug 2013 17:13
Ook ik heb en captur besteld ter vervanging van me modus (de modus wordt niet meer gemaakt,de captur is de vervanger er van)Dus op 24-05-2013 en captur energty tce 90 stop en start Dynamique two-tone bleu pacifique met opties en extra's pack city camera,pack style,ruimtebesparende reservewiel en armsteun captur zwart besteld(allen met Crome lijsten,en niet zwart zo als op de foto)volgens mij renaul is die geproduceerd en gecontroleerd op 22-07-2013 maar sinds staat hij te wachten op transport naar België / Nederland dus 21 dagen al.volgens mij dealer niet ik aantallen weken geleden heb gevraag wanneer die volgens hun bij ze geleverd zou worden zij zijden 14-08-2013 dus woensdag maar even vragen,waar die nu is Spanje/België/Nederland of bij de dealer staat.?
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 55
- Laatste bezoek: 27 feb 2018 09:17
@a.j11
Mooie uitvoering.
Laat even weten waar hij staat als je het weet.
Die van ons staat ook op wacht op transport en zou 20 augustus bij de dealer staan.
Ben dus benieuwd waar die van jou is....
Mooie uitvoering.
Laat even weten waar hij staat als je het weet.
Die van ons staat ook op wacht op transport en zou 20 augustus bij de dealer staan.
Ben dus benieuwd waar die van jou is....
Renault Scenic 2017 TCe 115, Carrosserie Rouge Carmin en dak Noire Etoile, R-Link2, Packs Easy Park Assist, Technology, Vision Comfort. Besteld 28-12-2016, levering 30-06-2017
Hide post links |
-
- Lid
- Posts in topic: 32
- Laatste bezoek: 24 aug 2013 19:09
Mijn auto word vandaag geleverd aan dealer en volgende week kan ik hem gaan halen
Mijn auto is 22-07 geproduceerd en gisteren stond hij in Zeebrugge.
En bij my renault staat hij nog steeds wachten op transport naar nederland
Mijn auto is 22-07 geproduceerd en gisteren stond hij in Zeebrugge.
En bij my renault staat hij nog steeds wachten op transport naar nederland
Hide post links |
-
- Lid
@Jantje: Gefeliciteerd Jantje en gewoon even langs gaan bij de dealer dat ze hem snel nakijken zodat je hem eind deze week al kan halen haha
Laat ons weten hoe de Captur bevalt!
Laat ons weten hoe de Captur bevalt!
Hide post links |
-
- Donateur
@Jantje: Nou dat lijkt niet erg waarschijnlijk. Gisteren in Zeebrugge en vandaag bij je dealer. Dat transport loopt namelijk (normaal gesproken) via Zeebrugge naar Haren bij Brussel en van daar uit naar Nederland.
Maar goed als je Captur aan het eind van de dag bij de dealer staat is/komt het allemaal goed!
En, komen er eindelijk mensen waarmee ik over R-Link kan leuteren. Mijn TT flitsers doen het namelijk (in Duitsland) niet...
Maar goed als je Captur aan het eind van de dag bij de dealer staat is/komt het allemaal goed!
En, komen er eindelijk mensen waarmee ik over R-Link kan leuteren. Mijn TT flitsers doen het namelijk (in Duitsland) niet...
Hide post links |
-
- Lid
Jantje, mijn Captur was op 18 juli productiegereed en staat in myrenault al enige weken op transport.Eerder dan die van jou dus. Mijn dealer kan niet zeggen wanneer hij bij hem wordt afgeleverd. Het verbaast mij daarom dat die van jou vandaag aan de dealer wordt geleverd. We wachten, nog steeds, af.
Hide post links |
-
- Lid
Zojuist mail van de dealer gehad afleverdatum week 44 (besteld 22-07-2013)
Hide post links |
-
- Lid
Gisteren bij de dealer in de computer gekeken levering 13-8
Huiten volgens mijn dealer komt hij rechtstreeks van Zeebrugge
Jantje
Huiten volgens mijn dealer komt hij rechtstreeks van Zeebrugge
Jantje
Hide post links |
-
- Lid
Jantje, ben zeer benieuwd of hij daadwerkelijk op 13-8 binnen komt bij de dealer.
Hide post links |
-
- Lid
Forma ik ben zelf ook benieuwd maar ik hoop dat de dealer toch wel zal weten hoop ik
Jantje
Jantje
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 41
- Laatste bezoek: 10 nov 2024 10:24
Juich en feliciteer pas als de auto bij de dealer binnen is. Er kan voor die tijd nog van alles gebeuren. Onlangs heeft er nog een truck met nieuwe auto's van het merk KIA in de brand gestaan, daar ga je dan met levertijd.
Laat je niet gek maken en wacht tot je wordt benaderd door de dealer als de auto binnen is. Natuurlijk hoop ik voor Jantje dat de auto inderdaad op de gestelde datum wordt afgeleverd en zal dan pas mijn felicitaties overbrengen.
Laat je niet gek maken en wacht tot je wordt benaderd door de dealer als de auto binnen is. Natuurlijk hoop ik voor Jantje dat de auto inderdaad op de gestelde datum wordt afgeleverd en zal dan pas mijn felicitaties overbrengen.
29-12-2023, Renault Captur 1.6 E-Tech Engineered 145, Grijs, Alle opties.
Hide post links |
-
- 4-posting-stubborn
- Laatste bezoek: 19 aug 2013 20:23
Sinds vandaag de trotse eigenares van mijn Captur Intens Energy dCi90 - ivoorwit met dak in sterzwart - zwart buitendecor - citypack 1 - armsteun... Bestelbon dateert van 28 mei 2013... Gisteren in de garage toegekomen, vandaag afgeleverd, als dat geen service is
Tot nu toe supercontent (zou maar erg zijn als dat niet zo was hè)... Meest praktische tot nu toe - ja ok, ik ben een vrouw : Ik moet mijn hele handtas niet meer doorzoeken om mijn sleutel te vinden!
Tot nu toe supercontent (zou maar erg zijn als dat niet zo was hè)... Meest praktische tot nu toe - ja ok, ik ben een vrouw : Ik moet mijn hele handtas niet meer doorzoeken om mijn sleutel te vinden!
Hide post links |
-
- Lid - eerste logo binnen
- Posts in topic: 11
- Laatste bezoek: 02 sep 2014 18:57
Hoi Inge, proficiat met je mooie Captur, kan je ook grote foto plaatsen, wil hem wel eens met zwart dak zien op een eigen foto.
Haha keyless is geweldig, lang leve de techniek!
Haha keyless is geweldig, lang leve de techniek!
Hide post links |
-
- 4-posting-stubborn
- Laatste bezoek: 19 aug 2013 20:23
Geen idee of ik dat kan, maar ik ga het proberen
Hide post links |
-
- Lid
- Posts in topic: 46
- Laatste bezoek: 21 okt 2016 18:08
Wow Inge hij is echt mooi hoor.
Je hebt precies de zelfde uitvoering die ik in bestelling heb staan.
Veel plezier er mee.
Jeffrey.
Je hebt precies de zelfde uitvoering die ik in bestelling heb staan.
Veel plezier er mee.
Jeffrey.
Captur 1.5 DCI (2013), 2e Captur 1.5 DCI Dynamique Two-tone Ivoire/Noir etoile 2014
Hide post links |
Gefeliciteerd Inge met die prachtige auto . En alle complimenten voor de snelle afhandeling door de garage Dat zie ik ze in NL nog niet doen. Hebben toch minstens drie-vier dagen nodig.
Heel veel fijne kilometers gewenst....!!
Heel veel fijne kilometers gewenst....!!
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-