Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Goedemorgen techneuten,
Ik ben sinds 2 dagen de trotse bezitster van een Renault Alpine a310 uit 1982. De auto heeft 25 jaar stilgestaan en ik ga hem helemaal ombouwen💪Om dat te kunnen doen zou het zeer praktisch zijn, ben ik achter gekomen in al...
Ik heb in oktober 2024 mijne nieuwe Clio Alpine afgehaald. Nu na een dagje of 2 viel mij op dat er een raar geluid uit het dashboard komt dus afspraak met de dealer gemaakt. Je kan het vergelijken met een pomp die droog staat en geluiden...
Goedemorgen allemaal! Mijn naam is Marco en ik word komende donderdag de gelukkige berijder van een nieuwe Renault Scenic E-Tech Esprit Alpine (lease).
Ik zal t.z.t. wat foto's plaatsen. Een proefrit in maart gehad en de Scenic reed heerlijk. Was...
Ik krijg binnenkort mijn Captur full hybride esprit alpine geleverd.
En voor de deze auto heb ik een winterset op het oog met dezelfde steekmaak 5x 114.3 en Naaf 66.1.
Nu wordt mijn auto geleverd met een 19 inch set, Alleen de dealers...