Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik heb een Laguna ,01 en sinds van daag krijg ik me ruiten wissers niet meer uit zelfs als ik me
contact uit zet blijven ze door gaan heeft iemand daar ervaring mee of een oplossing
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Hallo ik heb een Clio 4 en ik vind dat mijn ruitenwissers te hard neer slaan krijg dan een hard geluid aan het einde. Is niet zo stil zo als het hoort. Wat kan ik daar aan doen als iemand mij kan helpen graag. Mvrg Wim
Ik ben Hensie en Ik ben nieuw hier, woon in het noorden van het land. wij rijden al jaren Franse auto's maar pas sinds anderhalf jaar rijd en we Renault: scenic 3 uit 2016.
Met veel plezier lees door de verschillende topics en kom...
De ruitenwisser van me vrouw der auto maakt een hels geluid als hij over der ruit gaat.
De wisser is nog goed en maakt wel een goed der ruiten schoon.maar geeft een piepgeluid met over de ruit gaan. ( het zit niet in de motor van de...
Sinds enige tijd ervaar ik problemen met de automatische ruitenwissers van mijn Renault Clio 2013. De volgende problemen ervaar ik:
- In de automatische stand blijven de ruitenwissers halverwege hangen en gaan na enige tijd...