Gaskabel renault scenic 2 2003, waar zit die
-
Topic author - repeating visitor
- Posts in topic: 4
- Laatste bezoek: 31 dec 2012 19:50
- Actief als: particulier
Gaskabel renault scenic 2 2003, waar zit die
Hallo allen.
Ten eerste ben ik vreselijk a-technisch. Het is mij waarschijnlijk gelukt om bij het vervangen van mijn koplampen mijn gaskabel bij de motor losgetrokken te hebben. Mijn vriendin wilde wegrijden en de auto gaf gelijk vol gas. Na het open van de motorkap zag ik ergens aan de voorkant een loszittende kabel hangen (gaskabel ? Grijs met en haakse hoek en een rood puntje erin ?..) weet alleen niet waar deze in vredesnaam vandaan komt, staat ook niet in mijn manual. Heeft iemand een plaatje of iets waar deze zou moeten zitten ? Heb van autoonderdelen helemaal geen verstand, kan de accu wel van de ruitensproeier onderscheiden maar daar blijft het bij...
Dank voor jullie hulp!
Ten eerste ben ik vreselijk a-technisch. Het is mij waarschijnlijk gelukt om bij het vervangen van mijn koplampen mijn gaskabel bij de motor losgetrokken te hebben. Mijn vriendin wilde wegrijden en de auto gaf gelijk vol gas. Na het open van de motorkap zag ik ergens aan de voorkant een loszittende kabel hangen (gaskabel ? Grijs met en haakse hoek en een rood puntje erin ?..) weet alleen niet waar deze in vredesnaam vandaan komt, staat ook niet in mijn manual. Heeft iemand een plaatje of iets waar deze zou moeten zitten ? Heb van autoonderdelen helemaal geen verstand, kan de accu wel van de ruitensproeier onderscheiden maar daar blijft het bij...
Dank voor jullie hulp!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Gouden Bahco
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 05 feb 2025 17:29
Re: Gaskabel renault scenic 2 2003, waar zit die
Gaskabel gaat van je pedaal over je inlaatspruitstuk naar de gasklep, waar deze ingehaakt zit.
Als je gaskabel losgeschoten is kan de auto niet vanzelf gas geven, maar alleen maar stationair draaien.
Mogelijk is er een vacuümslang losgeraakt? Bijvoorbeeld op je inlaatspruitstuk thv je luchtfilter? Of bovenop het inlaatspruitstuk thv de distributieriem kant.
Als je gaskabel losgeschoten is kan de auto niet vanzelf gas geven, maar alleen maar stationair draaien.
Mogelijk is er een vacuümslang losgeraakt? Bijvoorbeeld op je inlaatspruitstuk thv je luchtfilter? Of bovenop het inlaatspruitstuk thv de distributieriem kant.
Hide post links |
-
bedankt mechanic.
Gas geven doet hij wel in ieder geval...volop vol gas dus...maar dan is er nog steeds dat loszittende kabeltje...Misschien heb ik wel de hele boel losgetrokken....
Gas geven doet hij wel in ieder geval...volop vol gas dus...maar dan is er nog steeds dat loszittende kabeltje...Misschien heb ik wel de hele boel losgetrokken....
Hide post links |
-
- Gouden Bahco
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 05 feb 2025 17:29
Plaats even een foto?
Hide post links |
-
Het wordt vanmiddag een gevalletje anwb, als ik met een lampje vervangen al een hele kabelboom uit elkaar trek ( overdreven ) waag ik me niet aan de rest.
Ik laat wel weten wat het was
Ik laat wel weten wat het was
Hide post links |
-
was volgens de anwb een of andere temperatuur sensor die los zat. heeft hem teruggezet in het blok. Zag het niet, zat onder die plastic afdekkap ...
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-