Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Hallo, wie kan mij iets meer vertellen over een systeemupdat van mijn navigatiesysteem? Ik heb een Renault Laguna uit 2004 met Carminat navigatie, versie 4.32 . Heb onlangs de laatste CD's van Europa gekocht en deze werken prima. Echter omdat ik een verouderde versie heb zijn de nieuwste mogelijkheden niet beschikbaar, zoals flitspalenregistratie en adres zoeken op postcode en misschien nog andere snufjes. De dealer gebeld en de ene zegt daarvoor kun je een cd bestellen voor een systeemupdate en de andere zegt dit is niet meer mogelijk, vanaf 2008 wordt dit systeem niet meer geupdate.
Heb via internet een systeemupdate gekocht mar deze werkte niet. Wie kan mij hierover iets meer vertellen wat de mogelijkheden zijn?
Mij is verteld dat als je dus een update CD zou draaien op je systeem van, in mijn geval, versie 4.32 naar de laatste versie 7.60 geloof ik, wordt ge-update. Op deze deze laatste versie is dan flitspalen registratie beschikbaar en bijvoorbeeld adresssen in geven via postcode. Maar de ene dealer zegt het kan wel en andere zegt weer van niet.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik heb een vraag. Ik heb een Renault Megane van 2017, heb dus nog de eerste R link. Nu was mijn vraag of het mogelijk is om mijn R link te kunnen updaten naar de R link 2 waar Android auto en Apple carplay mogelijk zijn?
sinds donderdag in het bezit van een Renault Grand Scenic 2017.
Op de site van R-Link Store vind ik een abonnement terug zijnde TOMTOM TRAFFIC EN COYOTE SERIES EN CONNECTIVITY
(149,00 € )
Is dit het waard om te doen en blijven de kaarten dan...
Je kunt op het bestuurdersdisplay de google navigatie te zien krijgen (de build in, niet de carplay versie). Ook de instructies wanneer af te slaan ed.zie je daar. Ik mis alleen wel de eindtijd of hoe lang de rit nog duurt. Is dat mogelijk om die...
Ik bezig nog geen Renault maar er is een Renault 5 52kWh besteld in de iconic uitvoering. Zoals vele wel voor opvallend kiezen ben ik voor zwart gegaan.
Maar nu mijn vraag, ik zit alvast te kijken naar laadpas apps enz.
Het is toch wraakroepend dat Renault zomaar beslist dat de Navigatie (GPS) Update voor de nieuwe kaart van Europa b.v. nog maar slechts éénmaal per jaar gaat gebeuren ! Dat is zo al vanaf 2023 ! en daarvoor moet men dan € 85 betalen !!!...