Levertijden GS III (model jr 2012 dus)

Algemeenheden Scenic, chit-chat, dingen die niet in andere forumdelen passen

MTBS
Lid
Lid
Posts in topic: 15
Laatste bezoek: 07 jul 2012 10:31

Re: Levertijden GS III (model jr 2012 dus)

Bericht door MTBS »

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:

Foutje in bovenstaande link (en kan bericht niet verwijderen?)...

De juiste link:

http://www.autoweek.nl/autoreview/34241 ... nergy-bose

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

RUUD_1
Lid
Lid
Posts in topic: 8
Laatste bezoek: 02 aug 2021 11:46
Actief als: particulier

Bericht door RUUD_1 »

@MTBS: proficiat met je nieuwe en mooie wagen! Zwarte kleur in combinatie met de Bose-velgen vind ik persoonlijk ook heel mooi. Alleen bij het maken van mijn keuze (Cassiopeiagrijs), was ik wat bang dat een zwarte GS meer kuiswerk zou inhouden. Wat dat betreft heb ik niet zo veel tijd om daaran te kunnen besteden. Vandaar.

Ik wil even inpikken op je aangehaalde + en - punten:

+ De afwerking en het kwaliteitsgevoel binnenin --> volledig mee eens
+ Stemkwaliteit van de GPS (lijkt niet echt een "computerstem") --> = vergelijkbaar met de Mio in mijn vorige wagen
+ Algemene ruimtegevoel (oa door panodak) --> volledig mee eens
+ Spiegels die inklappen en het keyless sluiten zijn nieuw voor mij --> is idd. zeer handig
+ Achteruitrijcamera --> idem

- Bovenste gedeelte van het dashboard is niet echt leesbaar in een hoge positie (ben zelf 1m85) --> klopt en ik ben 'slechts' 1,78m
- Antenne op het dak is toch vrij groot --> m.i. niet echt een probleem
- Door het panodak geen brillenhouder en geen communicatiespiegel --> brillenhouder zit er bij mij wel op (Privilège?) en wat bedoel je met het ontbreken van de communicatiespiegel?
- Plaats van de bekerhouder --> middenconsole kan je verschuiven
- Afwezigheid van de dakrails die ik er zo graag had opgehad --> er is misschien nog hoop? En zonder is ie ook mooi hoor

Wat mij nog opvalt:

- knipperlichten slaan m.i. veel te snel af bv. na voorsorteren (is gekend bij Renault en is niets aan te doen)
- wagen lijkt mij te licht afgeveerd (ga ik misschien eens laten naar kijken, vermoed dat er geen probleem is, ik overweeg om harder te laten zetten)
- positie kopsteun bestuurder wijzigt (in de hoogte) als je je hoofd naar achteren beweegt en blijt dan in verhoogde stand staan
- ontbreken van bescherming bovenaan op de achterbumper (rubber/alu) wat voor krassen kan/zal zorgen bij het in- en uitladen
- verbruik: na 5.500 KM gemiddeld 7,6 L /100 KM oftewel 1 op 13 (en dan let ik er in de meeste gevallen nog op m.a.w. ik geef dus zeker niet continu plankgas, want dan kom je m.i. een flink stuk boven de 10 L/100 KM uit).

+ power
+ rijplezier
+ algemeen comfort

Ik lees dat je graag wat foto's ziet. Hierbij een link naar Mijn Renault(s) met foto's van mijn GS.
viewtopic.php?f=230&t=12287
GS III dCi 160 Privilège Cassiopeiagrijs is mijn allereerste Renault (20/04/2012).

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

MTBS
Lid
Lid

Bericht door MTBS »

Blij dat het topic hier wat leven wordt ingeblazen tegenwoordig... :)

Een brillenhouder is idd enkel in de Privilége voorzien, maar ik had gedacht dat in de BOSE toch ook "liggaten" zouden zijn om de houder nadien te installeren... Maar die zijn er niet. Er is geen mogelijkheid om de brillenhouder nu nog te plaatsen en mijn dealer dacht dat dat mss aan het panodak lag... Niet dus... :)

De communicatiespiegel is iets wat in mijn Scenic II zat. Een extra spiegel die je kon inklappen en waarmee je makkelijk eenvoudig de kids op de achterrij in de gaten kon houden. Is niet meer hernomen sinds de Scenic III.

Dat van die knipperlichten is idd wel correct. Een tweetal keren meer was beter geweest... Moet toch softwarematig te veranderen zijn zou ik dan denken?

Trouwens schitterende wagen ook RUUD! Knappe velgen... Twijfelde lang tussen alle kleuren, want volgens mij heeft alles wel iets... Van wit over grijs tot zwart en blauw... :)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

RUUD_1
Lid
Lid
Posts in topic: 8
Laatste bezoek: 02 aug 2021 11:46

Bericht door RUUD_1 »

@MTBS: bedankt voor het compliment. Heb je ondertussen al wat meer KM afgelegd en is er buiten hetgeen je gepost hebt op Autoweek nog iets opgevallen in positeve of negatieve zin? Laat gerust maar iets weten, want ... samen weten we meer en tips en trics zijn altijd leuk om te lezen en je bent er vaak ook echt iets mee. Grtz. Ruud.
GS III dCi 160 Privilège Cassiopeiagrijs is mijn allereerste Renault (20/04/2012).

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

MTBS
Lid
Lid

Bericht door MTBS »

Het voorbije weekend toch al enkele (kleinere) afstanden afgelegd en de teller staat nu op een 200 km met een gemiddeld verbruik van 6,4l/100km. Onderweg een beetje gespeeld met de GPS... Favorieten opgeslagen, google search, enz... Het gaat allemaal zeer vlot!

Ik merk wel dat deze auto het voorlopig iets moeilijker heeft onder de 1600 toeren. Mijn vorige (kleine) Scenic II (1.9dci) had het daar iets makkelijker mee, al denk ik dat dat met deze GS nog gaat verbeteren. Dat is althans wat ik hier en daar lees... Vanaf 5000km zou de motor merkelijk soepeler zijn.

De BOSE installatie heb ik nog niet ten volle kunnen testen. Met een zoontje van 2 op de achterbank, laat je je net iets minder snel gaan. :) Voorlopig moet ik eerlijk zeggen dat ik er nog geen groot voordeel van ingezien heb bij het radio luisteren. Kwaliteit klinkt niet slechter / beter dan bij de vorige Scenic. Al blijf je bij het beluisteren van radio sowieso een beetje afhankelijk van de kwaliteit van de verbinding ook natuurlijk.

Ik denk trouwens dat ik in mijn vorige Scenic al te verwend was, want zo zijn er nog wel een paar dingen die ik niet "spectaculair" verbeterd vind. Zo vind ik bvb niet dat de auto stiller rijdt bij 120 km/u... Ik had het eerlijk gezegd spectaculairder verwacht na het lezen van de enkele reviews.

Het koppelen van de iPhone verliep snel, maar ik had initieel enkele probleempjes met de microfoon die plots (?) verdwenen waren. Nu ben ik goed verstaanbaar. Zelfs van carkit tot carkit... Het valt me wel op dat:

- muziek streamen via bluetooth van duidelijk mindere kwaliteit is dan wanneer ik de GSM met USB aansluit
- ik met de stuurknoppen niet door albums/artiesten kan bladeren via bluetooth, maar wel via USB (ben ik verkeerd?)

De afneembare trekhaak die ze gemonteerd hebben is veel makkelijker te (de)monteren dan mijn vorige, maar hij kan wel niet op slot gezet worden met een sleuteltje. In het begin zal ik die dus wel demonteren als ik ergens ben, maar na een tijd wordt ik slordiger in zo'n zaken... :?

Al bij al toch heel tevreden hoor! Ik vind de huidige GS stukken mooier dan de vorige generatie Scenic waar ik dus eerder mee rondreed. Ik kocht niet alleen een GS voor de grotere kofferruimte (altijd spijt gehad van de aankoop van een kleine Scenic), maar ook omwille van zijn toch iets stoerdere uiterlijk.

De extra technologie in vergelijking met mijn vorige auto is natuurlijk ook meer dan welkom... :) Als ik van iets een beetje spijt heb (naast de afwezigheid van de dakrails), dan is het van de Xenon verlichting die me net de 750 euro te veel waren in de aankoop... Ik moest in mijn budget kiezen tussen het panodak en de Xenon... :wink:

Ik kan bij de dealer de auto nog laten behandelen. Ze zetten er een beschermende laklaag op waardoor je 3 jaar niet moet simoniseren, waardoor je enkel water nodig hebt om te wassen, waardoor je beter beschermd bent tegen carwashborstels en vogelpoep, enz... Ook het interieur krijgt een extra laag die vlekken en vloeistoffen afstoot op de zetels... Deze volledige behandeling kost 110 euro. Iemand ervaring mee?

Nu nog op zoek gaan naar een goede fietsendrager voor 3 fietsen. Mijn oog laten vallen op de THULE G2 923... Eens een marktstudie opstarten naar interessante prijzen. :lol:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Topic author
bobsel
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 7
Laatste bezoek: 04 dec 2020 15:28

Bericht door bobsel »

Nou TS heeft bericht!

Bestelt op 6 maart 2012
1.5 Dci 130 PK GS Bose.7 zitplaatssen
- pack lummiere (dakramen, privacy glas)
- volwaardig reservewiel
- dakdragers (dwars voor dakrails)
- volledige europa kaart
Kleur: zwart metallic

Vermoedelijke leverdatum:
week van 15-6-2012
(Dat zou dus een week of 14 zijn)

Uiteindelijk was hij afgelopen vrijdag binnen (6 juli), ik ga hem volgende week di ophalen (17 juli) ivm een vakantie.
toch 18 weken, eigenlijk van de zotte

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

EDC automaat
Lid
Lid
Posts in topic: 24
Laatste bezoek: 08 jan 2015 19:51

Bericht door EDC automaat »

De levertijd van mijn GS Bose zou half augustus zijn.
Maar na een bezoekje aan de dealer is dit de datum dat hij van de band rolt.
Dus zal hij pas half september geleverd worden,jammer want ik had hem graag mee naar Spanje genomen.
Dan zou het bijna 6 maanden levertijd zijn ,das toch wel heel lang .
Ik zit veel in België en zie nu toch iets meer Grand Scenic 's op de trailers staan overal naartoe.
Hopelijk hebben ze zich vergist en is hij er gewoon veel eerder. :)
Renault Grand Scenic 1.5 dCi Energy bose zwart September 2012
Renault Twingo zwart 2012

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

ANW
Lid
Lid
Posts in topic: 35
Laatste bezoek: 20 jun 2014 14:03

Bericht door ANW »

Levertijd ietsje aangepast: van 3 augustus naar 30 september....bijna 2 maanden erbij!
Er schijnt in augustus geen enkele auto van de band te rollen ivm vakantie..... Baal :twisted:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

EDC automaat
Lid
Lid

Dat is dan weer mooi geregeld met die GSjes ,de dealer liet mij het fabrieksschema zien en op 15 augustus rolt hij van de band en dan nog ruim 3 weken voor aflevering.
Ik weet het ook niet meer wie er nou gelijk heeft. :think:
Maar ach nu moet ik met mijn voorloopauto de Peugeot 308 SW naar Spanje.
Eigenlijk best wel een goei wagentje want hier heb ik er ook al weer meer dan 30.000 op zitten.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sharpdressedman
repeating visitor
repeating visitor
Posts in topic: 5
Laatste bezoek: 02 aug 2012 21:43

Bericht door Sharpdressedman »

Ook maar even aangemaakt want bij autoweek is het topic vrij dood.

Ik heb op 13-4-2012 een scenic 110 dci besteld, volgens mij als één van de weinige de normale en dus niet de GS. Ik vond deze in het begin iets mooier dan de GS maar die is ook gegroeid qua smaak en of ik er spijt van ga krijgen geen idee :D Ik heb nog geen kinderen en kom momenteel ook nooit ruimte te kort.

13-4 besteld
verwachte leverdatum 17-7
Aangegeven de SD velgen te willen
Toen werd het ineens Augustus
Afgelopen vrijdag 20-7 mailtje myrenault gekregen dat auto geproduceerd is

Dus nu afwachten hoe lang het duurt voor de auto bij de dealer staat, iemand een idee?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

ANW
Lid
Lid

Bericht door ANW »

Hoe regel je dat bij "My Renault"?
Nu bel ik de dealer, en die zijn nou niet altijd even behulpzaam.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sharpdressedman
repeating visitor
repeating visitor

even met renault nederland bellen en zeggen dat je het nummer voor myrenault wilt hebben, ik kreeg het ook niet los bij dealer via tel binnen 3 minuten.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

ANW
Lid
Lid

Bericht door ANW »

Nummer gekregen, maar werkt niet. Volgens de dealer is het nummer nog gekoppeld (?). Auto is eind mei besteld.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

EDC automaat
Lid
Lid

Ik ga er maar vanuit dat de dealer mij het goede schema heeft laten zien van wanneer hij van de band rolt.
Daar tel je 3 weken bij op volgens de dealer en hij wordt afgeleverd.
Mijn GS is half april besteld en rolt 15 augustus van de band volgens de dealer. :(

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

OpelVectra
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 12
Laatste bezoek: 01 okt 2012 12:10

Bericht door OpelVectra »

Voor wat betreft levertijden:
Mijn nieuwe GS is besteld in de eerste week van mei. Voorspelde leverdatum destijds was 'ergens in juli', maar is nu vertraagd naar de tweede week van september. Daar kwam ik pas achter toen ik zelf bij de dealer informeerde. Hopelijk wordt het niet nog eens vertraagd.

Het betreft een GS 110pk DCI in de Bose uitvoering, kleur zwart. Of de vertraging komt door leverproblemen met de velgen is niet helemaal duidelijk. Of er dakdragers op komen....ik ben benieuwd. Zou volgens de folder wel moeten, maar dat is natuurlijk maar een folder.

De dealer is tot nu toe niet heel erg behulpzaam:
- geeft geen exacte datum
- informeert pas als ik bel, niet andersom
- ik moet wijzen op geldende acties.

Kortom.....ben tot nu toe niet helemaal gelukkig met Renault

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

EDC automaat
Lid
Lid

@OpelVectra,

Das mooi staan er twee zwarte op dezelfde trailer richting Nederland. :thumb:

Gr.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

ANW
Lid
Lid

Bericht door ANW »

@EDC automaat en @OpelVectra,

Daar kan mijn witte dan mooi bij staan :dance: , GS ENERGY dCi 110 STOP & START Bose 5p (5d) , met pack lumiere

Ook mijn dealer werkt niet echt mee. Maar een account op My Renault werkt prima.
Let op: Het ordernummer bestaat altijd uit 12 cijfers en is als volgt opgebouwd: 000 + het nummer van je dealer (3 cijfers) + je ordernummer (6 cijfers).

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

OpelVectra
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen

Heb nu het bestelnummer en het dealernr gekregen van de dealer.

Invoeren op My Renault levert de melding: "We kunnen uw Renault niet identificeren met de beschikbare informatie".
Betekend dit dat ik foutieve informatie gekregen heb van de dealer, of dat de auto/bestelling nog niet goed in het systeem van Renault zit ?
De auto is begin mei besteld en zou volgens de dealer 'ergens in september' geleverd worden.
Het bestelnummer wat ik ontvangen heb bestaat trouwens uit 4 cijfers en 1 letter. Het dealernr zijn 5 cijfers.

Het hele bestel- en leverproces verloopt een beetje met de franse slag. (nu al spijt)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

ANW
Lid
Lid

Bericht door ANW »

Ik kreeg van de dealer een ordernummer van 6 cijfers. Dealernummer heb ik via Google opgezocht, dat zijn 3 cijfers. Daarvoor 3 nullen en het werkte. Je krijgt dan 000dealernummer ordernummer. Totaal 12 cijfers.

Ik heb ook wel een beetje spijt van mijn keuze. Niet om de auto, maar om de dealer. Niet terug bellen, geen levertijd kunnen aangeven, erg nonchalant. Nu maar hopen dat het wachten de moeite waard is.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sharpdressedman
repeating visitor
repeating visitor

Mijn (normale) Scenic is inmiddels bij de dealer binnen.
14 april besteld dus levertijd van 4 maanden.

Informatie ook slecht en accessoire prijzen (voor die waarde cheque) liggen bijna 40% hoger dan regulier prijzen

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sharpdressedman
repeating visitor
repeating visitor

Mijn (normale) Scenic is inmiddels bij de dealer binnen.
14 april besteld dus levertijd van 4 maanden.

Informatie ook slecht en accessoire prijzen (voor die waarde cheque) liggen bijna 40% hoger dan regulier prijzen

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

EDC automaat
Lid
Lid

Volgens mij maakt de fabriek zo zijn eigen planning en dit zal wel te maken hebben met de vakantietijd,kleur,opties of onderdelen die niet op tijd binnen zijn.
De dealer kan hier weinig aan doen ,maar dan moeten ze wel hun klanten netjes te woord staan en eerlijk antwoord geven.
Ik heb niets te klagen over Renault Arend Veghel/Eindhoven. :thumb:
We moeten helaas geduld hebben en wachten wachten en nog eens wachten.
Wij hebben ons maar voorbereid dat we niet met de nieuwe GS naar Spanje kunnen maar met de voorloopauto. :(

Gr.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sharpdressedman
repeating visitor
repeating visitor

Ik heb dezelfde dealer maar heb een andere ervaring.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

EDC automaat
Lid
Lid

@Sharpdressedman,

Das toevallig ik heb zeer goede ervaringen in Veghel ,hier is ook de offerte gemaakt en hier hebben we ook de Twingo van mijn vrouw gekocht.
Mijn vorige GS was in Veghel in onderhoud naar alle tevredenheid ,maar om zakelijke reden moet de nieuwe GS van Eindhoven komen helaas.
Het onderhoud zal zeker weer in Veghel plaatsvinden.
Maar goed dat is alleen met de 30.000 beurten en verder hoop ik dat hij de dealer weer niet ziet net als mijn vorige.:thumb:

Gr.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

DHL
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 1
Laatste bezoek: 28 okt 2020 12:33

Bericht door DHL »

Ik ben ervan overtuigd dat vertragingen bij alle merken voorkomen... Hier horen we nu enkele mensen van de vele duizenden nieuwe wagens die Renault jaarlijks op kenteken zet. Geeft beetje vertekend beeld he. Ik zit op andere autofora en daar lees je van andere merken dezelfe probs. Niet zozeer omdat de fabrieken een eigen planning hebben. Dit gebeurt immers zeer gestructureerd. Een wagen bestellen moet je zien als het trekken van een volgnummertje. Zodra het aan jouw nummer is gaat de wagen in produktie. Produceren duurt maar heel even. De rest is transporttijd en vooral wachttijd.
Nu moet er maar een heel klein probleem zijn met een toeleverancier en je wagen loopt vertraging op. Van alle vertragingen is dit de grootste oorzaak. Soms is een vertraging te wijten aan schade na produktie. (Dit zeg ik er beetje lachend bij hoor mensen, gebeurt niet dikwijls).
Iig kan de dealer de produktie op geen enkele wijze beinvloeden. Hooguit pushen om het transport te versnellen zodat hij niet te lang op de parking van de invoerder blijft, maar dan spreken we slechts over enkele dagen...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

OpelVectra
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen

@DHL
Ik denk dat je daar volledig gelijk in hebt.
Maar dan vind ik wel dat de dealer je hier goed van op de hoogte mag houden en van hun kant uit contact opnemen.

In mijn geval vertelde de dealer begin mei dat de auto in juli zou binnenkomen. Als ik dan eind juli contact opneem en te horen krijg dat het september is worden, vind ik dat de dealer zijn werk niet goed heeft gedaan. We hebben het niet over een broodje wat we kopen, maar toch over een auto van halverwege de 30K. Ook al is het dan misschien een lease-auto, maar ook deze kost mij in vier jaar aardig wat centen en dan verwacht ik van de dealer een goede informatievoorziening.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Topic author
bobsel
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 7
Laatste bezoek: 04 dec 2020 15:28

Bericht door bobsel »

klopt vwb informatie voorziening!
Je kan je als dealer daar zo mee in de kijker spelen. Doe je het goed dan blijf ik komen voor het onderhoud... doe je het niet dan toedeledokie. Okay je gata dan naar ene andere dealer die waarschijnlijk geen hara beter is maar vooruit... je hebt een statement kunnen maken...

wat ik verder nog schandelijk vind is een levertijd van meer dan 3 maanden op een standaard modelletje

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

ANW
Lid
Lid

Bericht door ANW »

Nu heeft men (een dealer) mij verteld dat in augutus de productie stil ligt vanwege de vakantie. Iemand enig idee of dit waar is?

Ik overweeg namelijk een andere auto, die sneller leverbaar is. Wellicht kan ik om de lange levertijd van de Scenic af.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

EDC automaat
Lid
Lid

Andere auto ,nooit doen daar krijg je spijt van.
Gewoon wachten ,je zal er geen spijt van hebben. :thumb:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Pleiades
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 9
Laatste bezoek: 07 jan 2025 11:20

Bericht door Pleiades »

Andere auto? Ik ken geen auto in de klasse van de Scenic die net zo duur en goed is :lol: Wat in de buurt komt qua specs is meestal veel duurder

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

ANW
Lid
Lid

Bericht door ANW »

Wel niet helemaal dezelfde auto: 3008 Blue lease, hybride, en slechts 14% bijtelling. Nu bestellen, levering 1e week oktober.

Heb het overigens niet gedaan, blijf braaf op de Scenic wachten.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

EDC automaat
Lid
Lid

Goed idee om te wachten,als het schema van mijn dealer klopt is mijn bose vandaag van de band gerold. :dance:
Over 3 weken moet hij er zijn hoop ik :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

EDC automaat
Lid
Lid

Oeps ,vandaag het bericht gekregen dat de leverdatum van mijn GS nog maar eens 3 maanden langer gaat duren.(9 maanden levertijd)
De productie van de Bose uitvoering heeft extreme vertraging opgelopen. :x
Wat is er toch aan de hand met die concertzalen van Renault.
Wie weet als pleister op de wond zitten er straks gewoon dakrails op. :dance:

Gr.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

OpelVectra
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen

@EDC
en jouw GS was half april besteld ? Dan begin ik me zorgen te maken. Die van mij is begin mei besteld en wordt naar verwachting eind september geleverd. Als daar ook 3 maanden bij zouden komen, dan wordt het dus december.
Aangezien het een lease-auto betreft gaat de aflevering bij mij dan pas in januari gebeuren. Lijkt me een slechte start voor Renault.
De informatievoorziening door de dealer is toch al heel erg slecht, dus die zullen me dit jobsbericht waarschijnlijk niet melden voordat ik me bij hun meldt.

We zullen zien.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

ANW
Lid
Lid

Bericht door ANW »

Mijn auto is eind mei besteld en de dealer otvangt de auto in week 40, aflevering in week 41. Het blijft erg trekken aan de dealer voor informatie.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

ANW
Lid
Lid

Bericht door ANW »

Op myrenault.nl staat nog niets over afleverdatum. Gebeld met Renault: "dat kan nog wel een week duren voordat deze is bijgewerkt". Telefoniste kon ook niet zeggen wiens info klopt, die van de dealer of die van myrenault.
Leasemaatschappij zegt dat communicatie met hen ook niet optimaal is. Leasemaatschappij: "het kan ook dat er plotseling een trailer met nieuwe auto's staat, da gebeurt ook regelmaig". Als de levertijd over de 6 maanden gaat moet ik weer opnieuw gaan shoppen. En dat is wat ik eigenlijk niet wil. Blijven duimen dat het week 40 wordt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut