Aankoop advies kangoo 2003 - 2004 1.9
-
Topic author - repeating visitor
- Posts in topic: 6
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 20 jan 2012
- Laatste bezoek: 27 jan 2012 18:17
- Actief als: particulier
Aankoop advies kangoo 2003 - 2004 1.9
Hallo Allemaal,
Ik ben nieuw hier, wij zijn een gezin met kinderen en hebben een auto waarmee we gewoon als gezin weg kunnen.
Graag zouden we er een auto bij hebben waar we wat makkelijker grote dingen in kunnen vervoeren.
Na een beetje rondkijken, forum lezen, prijzen vergelijken leek een Renault Kangoo, tweezitter uit 2003/2004 met ca 150K op de teller ons wel wat.
Er worden er veel aangeboden en de bedragen zijn zeer redelijk.
Voor we serieus een aankoop doen leek het me verstandig hier eens een aankoop advies te vragen en dan met name waar op te letten (zwakke punten)
Onze voorkeur gaat uit naar een 1.9 versie (iets meer kracht)
Ook zie je wel eens een 4x4, dat zal wss niet vergelijkbaar zijn met een echte tereinwagen, maar biedt het toch iets extra's of is de 4x4 eerder een wagen die je juist links wil laten liggen
Wat zijn de zwakke punten bij een kangoo van dat bouwjaar en zijn er ook van die typische verborgen gebreken die je niet snel ziet maar wel even op moet letten of preventief moet vervangen na een aanschaf.
Alvast bedankt voor de info
Ik ben nieuw hier, wij zijn een gezin met kinderen en hebben een auto waarmee we gewoon als gezin weg kunnen.
Graag zouden we er een auto bij hebben waar we wat makkelijker grote dingen in kunnen vervoeren.
Na een beetje rondkijken, forum lezen, prijzen vergelijken leek een Renault Kangoo, tweezitter uit 2003/2004 met ca 150K op de teller ons wel wat.
Er worden er veel aangeboden en de bedragen zijn zeer redelijk.
Voor we serieus een aankoop doen leek het me verstandig hier eens een aankoop advies te vragen en dan met name waar op te letten (zwakke punten)
Onze voorkeur gaat uit naar een 1.9 versie (iets meer kracht)
Ook zie je wel eens een 4x4, dat zal wss niet vergelijkbaar zijn met een echte tereinwagen, maar biedt het toch iets extra's of is de 4x4 eerder een wagen die je juist links wil laten liggen
Wat zijn de zwakke punten bij een kangoo van dat bouwjaar en zijn er ook van die typische verborgen gebreken die je niet snel ziet maar wel even op moet letten of preventief moet vervangen na een aanschaf.
Alvast bedankt voor de info
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Re: Aankoop advies kangoo 2003 - 2004 1.9
Ik heb niet veel verstand van de Kangoo.
Vorig jaar op vakantie geweest in Leiwen; Landal Sonnenberg. De 'servicebusjes' van de camping waren allemaal Kangoo 4x4's, het was daar wel veel laag-hoog verschil, dus daarvoor hadden ze 4x4 denk ik.
Vorig jaar op vakantie geweest in Leiwen; Landal Sonnenberg. De 'servicebusjes' van de camping waren allemaal Kangoo 4x4's, het was daar wel veel laag-hoog verschil, dus daarvoor hadden ze 4x4 denk ik.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Topic author - repeating visitor
- Posts in topic: 6
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 20 jan 2012
- Laatste bezoek: 27 jan 2012 18:17
- Actief als: particulier
Re: Aankoop advies kangoo 2003 - 2004 1.9
Ja dat was ons idee ook, we rijden nog wel eens lange afstanden waar we ook met hoogteverschillen en sneeuw zitten
Echter als het 4x4 bijv van het type is: vaak stuk en duur in onderdelen dan is dat het niet waard.
Bedankt voor je reactie
Echter als het 4x4 bijv van het type is: vaak stuk en duur in onderdelen dan is dat het niet waard.
Bedankt voor je reactie
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Topic author - repeating visitor
- Posts in topic: 6
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 20 jan 2012
- Laatste bezoek: 27 jan 2012 18:17
- Actief als: particulier
Re: Aankoop advies kangoo 2003 - 2004 1.9
IK had gehoopt op wat tips, niemand die me wat meer kan vertellen over het wel en wee van de kangoo ?
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Gouden Bahco
- Posts in topic: 3
- Berichten: 16537
- Lid geworden op: 24 apr 2008
- Laatste bezoek: 04 feb 2025 19:00
- Actief als: particulier
- Locatie: Someren
Re: Aankoop advies kangoo 2003 - 2004 1.9
Heb je niet perse een 4x4 nodig, dan kun je die het beste ook niet nemen. Hoe je het wend of keert er zitten meer ( dure ) onderdelen op die stuk kunnen en heus ook gaan. Er is voldoende keus met motoren aanbod, maar je wilt dus een diesel. Over de diesels van renault is wel een en ander te vinden, maar wil je betrouwbaarheid zonder poespas is de 1.9D zonder turbo de beste keus. Degelijke techniek, maar of die in dat bouwjaar nog geleverd werd is me niet bekend. Goede staat van onderhoud is de basis, dus kies er eentje met historie.
De sleutels met cpv en startblokkering sneuvelen vaak, kosten 150e p/s. De kangoo zelf is gewoon een degelijke auto waar buiten normaal onderhoud niet veel aan kapot gaat.
De sleutels met cpv en startblokkering sneuvelen vaak, kosten 150e p/s. De kangoo zelf is gewoon een degelijke auto waar buiten normaal onderhoud niet veel aan kapot gaat.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Topic author - repeating visitor
- Posts in topic: 6
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 20 jan 2012
- Laatste bezoek: 27 jan 2012 18:17
- Actief als: particulier
Re: Aankoop advies kangoo 2003 - 2004 1.9
Ah, bedankt voor je info
4x4 wordt het dus niet
Wil graag wel een beetje vooruit kunnen komen
Ik zag dat de 1.9 / 58 kw makkelijk wat hoger te chippen is, dat zou wel prettig zijn
Bedankt voor de info
4x4 wordt het dus niet
Wil graag wel een beetje vooruit kunnen komen
Ik zag dat de 1.9 / 58 kw makkelijk wat hoger te chippen is, dat zou wel prettig zijn
Bedankt voor de info
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Lid
- Posts in topic: 4
- Berichten: 387
- Lid geworden op: 08 mei 2010
- Laatste bezoek: 05 okt 2024 18:22
- Actief als: particulier
- Locatie: Haarlem
Re: Aankoop advies kangoo 2003 - 2004 1.9
Ik kan er geen wijs uit worden of het een benzine of diesel moet zijn...benzine Kangoo's gaan toch maar tot een 1.6 16V ?
Mocht je een diesel willen hebben, dan raad ik je een 1.9 DTI aan, ik heb er in ruim 1,5 jaar nu 100.000 km mee gereden en kan je zeggen dat ik zeer tevreden ben over dat blok !
En ja, die is ook te chippen, is bij die van mij vorig jaar zomer gebeurd, van 80 naar 98 pk (zeg maar de configuratie van de Megane 1.9 DTI).
Je trekt naar menig ander bestellertje nu een lange neus.
Alleen zijn die 1.9 DTI motoren maar tot hooguit 2002 gemaakt...ik lees wel wat je wilt hebben.
Dan geef ik je wel wat meer info
PS:
via dit forum kwam ik er 1.5 jaar geleden achter dat de 1.9 DTI een Direct ingespoten Turbodiesel is met elektr. brandstofpomp (dus geen commonrail =DCI)...en probleemloze motoren zijn.
Mocht je een diesel willen hebben, dan raad ik je een 1.9 DTI aan, ik heb er in ruim 1,5 jaar nu 100.000 km mee gereden en kan je zeggen dat ik zeer tevreden ben over dat blok !
En ja, die is ook te chippen, is bij die van mij vorig jaar zomer gebeurd, van 80 naar 98 pk (zeg maar de configuratie van de Megane 1.9 DTI).
Je trekt naar menig ander bestellertje nu een lange neus.
Alleen zijn die 1.9 DTI motoren maar tot hooguit 2002 gemaakt...ik lees wel wat je wilt hebben.
Dan geef ik je wel wat meer info
PS:
via dit forum kwam ik er 1.5 jaar geleden achter dat de 1.9 DTI een Direct ingespoten Turbodiesel is met elektr. brandstofpomp (dus geen commonrail =DCI)...en probleemloze motoren zijn.
Kangoo 1.6 - 16V Automaat bj 2004
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Ex Renault's vanaf 1969 : R4 TL, R16-TS, R11-TL, R6-TL, R30 V6, na diverse Kangoo's DCI-82 pk...nu laatste 2 jaar een Benzine Kangoo type 1B
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Ex Renault's vanaf 1969 : R4 TL, R16-TS, R11-TL, R6-TL, R30 V6, na diverse Kangoo's DCI-82 pk...nu laatste 2 jaar een Benzine Kangoo type 1B
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Topic author - repeating visitor
- Posts in topic: 6
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 20 jan 2012
- Laatste bezoek: 27 jan 2012 18:17
- Actief als: particulier
Re: Aankoop advies kangoo 2003 - 2004 1.9
Bram, bedankt voor je bijdrage.
Mijn excuses, het had inderdaad wel even handig geweest om aan te geven of het Benzine of Diesel moest worden.
Het is dus Diesel....2002 vindt ik eigenlijk iets te oude, ik wil liever naar 2003/2004, of als ik wat leuks tegen komen wellicht een 2005
Mijn excuses, het had inderdaad wel even handig geweest om aan te geven of het Benzine of Diesel moest worden.
Het is dus Diesel....2002 vindt ik eigenlijk iets te oude, ik wil liever naar 2003/2004, of als ik wat leuks tegen komen wellicht een 2005
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Lid
- Posts in topic: 4
- Berichten: 387
- Lid geworden op: 08 mei 2010
- Laatste bezoek: 05 okt 2024 18:22
- Actief als: particulier
- Locatie: Haarlem
Re: Aankoop advies kangoo 2003 - 2004 1.9
Wat raar dat je opeens niet meer andermans bijdrage kan Quoten !!
(ik zie tenminste geen quote knop)
Maar goed....vele dieselexperts zowel hier als mijn eigen goede vriend (= werkplaatschef bij een grote Renaultdealer) hebben mij in de zomer van 2010 afgeraden om een DCI te kopen van rond 2003...je krijgt dan nogal eens te maken met krukaslagers die eruit vliegen en ander onheil aan de motor (iets met een poelie of zo)....dus vandaar dat ik toen op zoek ging naar een 1.9 DTI, die standaard dan wel 80 pk hebben, maar bij een Chiptuningbedrijf in S'Heerenberg (ten oosten van Arnhem) hebben ze mijn DTI naar 98 pk gebracht, nadat ik er eerst in 1 jaar tijd ongechipt al zo'n 60.000 mee heb gereden.
In beide configuraties is hij NET zo ZUINIG gebleven....dus 1 op 17,5 !
Wel heb ik er nu natuurlijk lekker veel trekkracht bij.....vooral als je al 120 rijdt en naar de 150/160 wilt (in Duitsland dan hè ? ), zit hij daar zo op.
Ik weet niet waarom je zonodig eentje uit 2003 of 2004 wil hebben ....ik ben nu 61 jaar, rijd 43 jaar auto en keek in het verleden bij aankoop van een 2e hands eerder naar de km.st. en staat van onderhoud...dan naar het bouwjaar.
Mocht je het type Kangoo-1B willen hebben, dan zit daar erg weinig verschil in met type 1A die ik zelf heb (uit 2001)...iets ander neusje en dashbord is wat vrolijker uitgevoerd en dat is het wel zo'n beetje.
Ik zag gisteren op MP een paar leuke Kangoo's 1.9 DTI staan met rond de 2 ton of zelfs minder (met NAP)....die van mij kocht ik in de zomer van 2010 met 173.000 km, heb er vandaag weer 558 km mee gereden (Haarlem-Luik-Breda-retour)...dus als er eentje is die ervaring heeft met dat blok, mag ik dat toch wel wezen, in alle bescheidenheid.
(en na 7 a 8 uur continue rijden ben je niet moe, goeie stoel en vooral heerlijk rustige brom voorin van de 1.9 DTI)
Verder moet je natuurlijk zelf weten wat je koopt...de rest van alle voordelen v/d Kangoo ken je vermoedelijk wel...ik ben de laatste 21 jaar een Citroen-man geweest (BX, Xantia 1.9 turbodiesel), maar heb bewust voor een Kangoo gekozen en niet een Citroen Berlingo (zou een logische stap zijn geweest), omdat de ZIT in de Berlingo met grijs kenteken mij niet beviel.
En een Kangoo valt nog in een klasse lichter voor de WB ook. (1045-65 kg)
Oh ja....nog een feit (of je dat met een 1.5 DCI lukt weet ik niet), maar NA het chippen heb ik hem op de Duitse Autobahn 1x gecheckt op zijn top (GPS): 178 km !
(ik zie tenminste geen quote knop)
Maar goed....vele dieselexperts zowel hier als mijn eigen goede vriend (= werkplaatschef bij een grote Renaultdealer) hebben mij in de zomer van 2010 afgeraden om een DCI te kopen van rond 2003...je krijgt dan nogal eens te maken met krukaslagers die eruit vliegen en ander onheil aan de motor (iets met een poelie of zo)....dus vandaar dat ik toen op zoek ging naar een 1.9 DTI, die standaard dan wel 80 pk hebben, maar bij een Chiptuningbedrijf in S'Heerenberg (ten oosten van Arnhem) hebben ze mijn DTI naar 98 pk gebracht, nadat ik er eerst in 1 jaar tijd ongechipt al zo'n 60.000 mee heb gereden.
In beide configuraties is hij NET zo ZUINIG gebleven....dus 1 op 17,5 !
Wel heb ik er nu natuurlijk lekker veel trekkracht bij.....vooral als je al 120 rijdt en naar de 150/160 wilt (in Duitsland dan hè ? ), zit hij daar zo op.
Ik weet niet waarom je zonodig eentje uit 2003 of 2004 wil hebben ....ik ben nu 61 jaar, rijd 43 jaar auto en keek in het verleden bij aankoop van een 2e hands eerder naar de km.st. en staat van onderhoud...dan naar het bouwjaar.
Mocht je het type Kangoo-1B willen hebben, dan zit daar erg weinig verschil in met type 1A die ik zelf heb (uit 2001)...iets ander neusje en dashbord is wat vrolijker uitgevoerd en dat is het wel zo'n beetje.
Ik zag gisteren op MP een paar leuke Kangoo's 1.9 DTI staan met rond de 2 ton of zelfs minder (met NAP)....die van mij kocht ik in de zomer van 2010 met 173.000 km, heb er vandaag weer 558 km mee gereden (Haarlem-Luik-Breda-retour)...dus als er eentje is die ervaring heeft met dat blok, mag ik dat toch wel wezen, in alle bescheidenheid.
(en na 7 a 8 uur continue rijden ben je niet moe, goeie stoel en vooral heerlijk rustige brom voorin van de 1.9 DTI)
Verder moet je natuurlijk zelf weten wat je koopt...de rest van alle voordelen v/d Kangoo ken je vermoedelijk wel...ik ben de laatste 21 jaar een Citroen-man geweest (BX, Xantia 1.9 turbodiesel), maar heb bewust voor een Kangoo gekozen en niet een Citroen Berlingo (zou een logische stap zijn geweest), omdat de ZIT in de Berlingo met grijs kenteken mij niet beviel.
En een Kangoo valt nog in een klasse lichter voor de WB ook. (1045-65 kg)
Oh ja....nog een feit (of je dat met een 1.5 DCI lukt weet ik niet), maar NA het chippen heb ik hem op de Duitse Autobahn 1x gecheckt op zijn top (GPS): 178 km !
Kangoo 1.6 - 16V Automaat bj 2004
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Ex Renault's vanaf 1969 : R4 TL, R16-TS, R11-TL, R6-TL, R30 V6, na diverse Kangoo's DCI-82 pk...nu laatste 2 jaar een Benzine Kangoo type 1B
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Ex Renault's vanaf 1969 : R4 TL, R16-TS, R11-TL, R6-TL, R30 V6, na diverse Kangoo's DCI-82 pk...nu laatste 2 jaar een Benzine Kangoo type 1B
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Gouden Bahco
- Posts in topic: 3
- Berichten: 16537
- Lid geworden op: 24 apr 2008
- Laatste bezoek: 04 feb 2025 19:00
- Actief als: particulier
- Locatie: Someren
Re: Aankoop advies kangoo 2003 - 2004 1.9
Enige is bij een 1.9dti dat je met een turbo en toebehoren te maken hebt die stuk kunnen. Heb je dat allemaal niet nodig kun je beter de turboloze uitvoering nemen. De 1.5dci van latere bouwjaren zijn vrij probleemloos bij goed onderhoud en normaal gebruik, die kun je ook prima nemen. Wel zou ik naar een exemplaar kijken wat minder dan 200.000 gelopen heeft, het liefst tussen de 100-150dzkm.
Je hebt aan benzine motoren in de latere bouwjaren keus uit: 1.2 16v, 1.4 16v, 1.6 16v. Ook heb je in de oudere uitvoerigen 8kleps motoren met inhouden van 1.2, 1.4, 1.6.
Je hebt aan benzine motoren in de latere bouwjaren keus uit: 1.2 16v, 1.4 16v, 1.6 16v. Ook heb je in de oudere uitvoerigen 8kleps motoren met inhouden van 1.2, 1.4, 1.6.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Topic author - repeating visitor
- Posts in topic: 6
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 20 jan 2012
- Laatste bezoek: 27 jan 2012 18:17
- Actief als: particulier
Re: Aankoop advies kangoo 2003 - 2004 1.9
Tja waarom 2003/2004 (of zelfs 2005) ik rij nu in een auto die probleemloos 4 a 5 ton zou moeten kunnen lopen (2.7 liter, diesel, 5 cilinder) het blok loopt dan ook als een zonnetje maar dat ding roest aan alle kanten (nu net 9 jaar oud)
Ik wil niet ouder gaan rijden dan ik al heb (deze auto is er bij) de huidige auto wordt tzt ook vervangen voor nieuwers en beters.
ik had een gave 1.9 dti op het ook (wel turbo) maar helaas was die niet voor mijn neus weg, had 125k gereden.
Ik kijk wel degelijk ook naar de km stand, maar als ik een auto met 120 a 130k kan vinden van bijv 2004 of één van 2001, dan heeft die 2004 toch mijn voorkeur (in de zin van een: jongere auto)
Dat chippen heb ik voor rond gekeken en is inderdaad wel iets dat aanspreekt, maar dat is iets waar ik tzt wel in duik (nieuwe draadje) want ook hier zal wel verschil in zitten en het nodige over te zeggen zijn.
Als ik niks anders kan vinden kan het zomaar zijn dat ik uiteindelijk toch een 1.5 koop maar de voorkeur gaat uit naar de 1.9 versie, tis natuurlijk maar net of ik een geschikte wagen kan vinden, ik heb (nog) geen haast.
Dat van die stoelen/zit wist ik niet, de berlingo was in den beginnen ook kanshebber, op 1 of andere manier neig ik toch steeds weer naar de renault (wellicht omdat ik als jonge knul ooit een blauwe maandag stage heb gelopen in een renault garage
Ik wil niet ouder gaan rijden dan ik al heb (deze auto is er bij) de huidige auto wordt tzt ook vervangen voor nieuwers en beters.
ik had een gave 1.9 dti op het ook (wel turbo) maar helaas was die niet voor mijn neus weg, had 125k gereden.
Ik kijk wel degelijk ook naar de km stand, maar als ik een auto met 120 a 130k kan vinden van bijv 2004 of één van 2001, dan heeft die 2004 toch mijn voorkeur (in de zin van een: jongere auto)
Dat chippen heb ik voor rond gekeken en is inderdaad wel iets dat aanspreekt, maar dat is iets waar ik tzt wel in duik (nieuwe draadje) want ook hier zal wel verschil in zitten en het nodige over te zeggen zijn.
Als ik niks anders kan vinden kan het zomaar zijn dat ik uiteindelijk toch een 1.5 koop maar de voorkeur gaat uit naar de 1.9 versie, tis natuurlijk maar net of ik een geschikte wagen kan vinden, ik heb (nog) geen haast.
Dat van die stoelen/zit wist ik niet, de berlingo was in den beginnen ook kanshebber, op 1 of andere manier neig ik toch steeds weer naar de renault (wellicht omdat ik als jonge knul ooit een blauwe maandag stage heb gelopen in een renault garage
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Lid
- Posts in topic: 4
- Berichten: 387
- Lid geworden op: 08 mei 2010
- Laatste bezoek: 05 okt 2024 18:22
- Actief als: particulier
- Locatie: Haarlem
Re: Aankoop advies kangoo 2003 - 2004 1.9
Nou ja....je weet nu iig van mijn ervaringen af en wens je succes met de keuze.
Ik wil best met je meezoeken trouwens....wat is de max. prijs waar je aan denkt ?
Die Kangoo van mij was/is een vrij uniek geval (kocht ik in Boxtel)...namelijk met grijs kenteken en toch 2 schuifdeuren (dus een 6 deurs ), Airco, ABS, getint glas, en Radio Renault met AB.
Raar dat ie weer GEEN elektrische ramen heeft, dat is eigenlijk de enige optie die ik een beetje mis (vooral rechts).
Grijs kenteken scheelt overigens maar een paar euro minder voor een particulier...tenzij je een eigen zaak hebt, dan scheelt het flink in de WB....ik betaal als particulier 69 euro p/mnd.
Dat tussenschot met raam is wel fijn trouwens, scheelt je veel geluid, is sneller warm of juist koel (Airco)...ook iets om in de gaten te houden...anders moet je dat er zelf weer in gaan zetten.
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-KCEMSOQR.jpg
TIP ? http://link.marktplaats.nl/523658726
Ik wil best met je meezoeken trouwens....wat is de max. prijs waar je aan denkt ?
Die Kangoo van mij was/is een vrij uniek geval (kocht ik in Boxtel)...namelijk met grijs kenteken en toch 2 schuifdeuren (dus een 6 deurs ), Airco, ABS, getint glas, en Radio Renault met AB.
Raar dat ie weer GEEN elektrische ramen heeft, dat is eigenlijk de enige optie die ik een beetje mis (vooral rechts).
Grijs kenteken scheelt overigens maar een paar euro minder voor een particulier...tenzij je een eigen zaak hebt, dan scheelt het flink in de WB....ik betaal als particulier 69 euro p/mnd.
Dat tussenschot met raam is wel fijn trouwens, scheelt je veel geluid, is sneller warm of juist koel (Airco)...ook iets om in de gaten te houden...anders moet je dat er zelf weer in gaan zetten.
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-KCEMSOQR.jpg
TIP ? http://link.marktplaats.nl/523658726
Kangoo 1.6 - 16V Automaat bj 2004
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Ex Renault's vanaf 1969 : R4 TL, R16-TS, R11-TL, R6-TL, R30 V6, na diverse Kangoo's DCI-82 pk...nu laatste 2 jaar een Benzine Kangoo type 1B
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Ex Renault's vanaf 1969 : R4 TL, R16-TS, R11-TL, R6-TL, R30 V6, na diverse Kangoo's DCI-82 pk...nu laatste 2 jaar een Benzine Kangoo type 1B
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 1
- Berichten: 975
- Lid geworden op: 17 mar 2010
- Laatste bezoek: 04 jan 2025 12:13
- Actief als: particulier
Re: Aankoop advies kangoo 2003 - 2004 1.9
Tunen.Mijn ex-baas werkt ook voor Europ Assistance.Hier stonden auto 's maandenlang die getuned waren.Is de keuring in orde voor die zwaardere motor,remsysteem aangepast,wegenbelasting in orde.niet verzekerd door de meerdere pk 's,Snelheidsindex banden niet in orde v/d banden en noem maar op.Bij ongeval sluit men even de OBD aan,men rolt de gordel even uit voor glassplinterjes.(blazen is er ook bij)Je krijgt dan telkens weer post totdat er een brief bij is dat je alles moet betalen aan de verzekering.(zij hebben ondertussen alle rekening vereffend,nu jij nog)
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Gouden Bahco
- Posts in topic: 3
- Berichten: 16537
- Lid geworden op: 24 apr 2008
- Laatste bezoek: 04 feb 2025 19:00
- Actief als: particulier
- Locatie: Someren
Re: Aankoop advies kangoo 2003 - 2004 1.9
Hier in NL zijn de regels anders. De precieze weet ik niet maar in mn gedachten speelt dat je 30 of 40% meer vermogen mag hebben in de auto zonder dat het consequenties heeft.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Lid
- Posts in topic: 4
- Berichten: 387
- Lid geworden op: 08 mei 2010
- Laatste bezoek: 05 okt 2024 18:22
- Actief als: particulier
- Locatie: Haarlem
Re: Aankoop advies kangoo 2003 - 2004 1.9
Mijn Kangoo is vorige week APK goedgekeurd met zelfs een uitstekende roetmeting (0,56 en dat mag 2,5 zijn)....dus ik kan deze configuratie gewoon aanhouden.
Kangoo 1.6 - 16V Automaat bj 2004
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Ex Renault's vanaf 1969 : R4 TL, R16-TS, R11-TL, R6-TL, R30 V6, na diverse Kangoo's DCI-82 pk...nu laatste 2 jaar een Benzine Kangoo type 1B
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Ex Renault's vanaf 1969 : R4 TL, R16-TS, R11-TL, R6-TL, R30 V6, na diverse Kangoo's DCI-82 pk...nu laatste 2 jaar een Benzine Kangoo type 1B
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 973 Weergaves
-
Laatste bericht door larsdijkstra 16v
-
- 0 Reacties
- 356 Weergaves
-
Laatste bericht door M.lammerts
-
- 1 Reacties
- 509 Weergaves
-
Laatste bericht door Edwin dCi
-
- 0 Reacties
- 85 Weergaves
-
Laatste bericht door PaultjeeeV
-
- 4 Reacties
- 447 Weergaves
-
Laatste bericht door mechanic
-
- 0 Reacties
- 335 Weergaves
-
Laatste bericht door Fozzy
-
- 2 Reacties
- 312 Weergaves
-
Laatste bericht door stadium III