Fotograaf blijf ik altijd hoor
en dat is meer een bijbaan, vanuit ZZP'er. In het echte leven ben ik Manager IT bij het ziekenhuis in Amersfoort.
Vanmiddag heb ik de knoop doorgehakt. Na een 2e proefrit van bijna 2 uur kan ik niet anders zeggen dat de 530d een fantastische auto is. Zelfs gezien de leeftijd en km's mankeerde er helemaal niets aan. Geen kraakje, geen piepje....
Het enige dat er mis mee was is dat de cd-wisselaar het magazijn niet meer uit wilde spugen. Geen probleem want dat ding gaat er toch gelijk uit vanwege een iPhone-interface.
Verder was de verkoper niet blij met me, ik heb hem helemaal uitgekleed. Voor de afleverkosten van €395,- krijg ik 4 nieuwe banden, remschijven en blokken rondom, nieuwe velours automatten, een grote beurt + APK, 6 maanden garantie op de aandrijflijn, van buiten en binnen chemisch reinigen en in de poets zetten, een nieuw europa-cd-navigatie-set en een bos bloemen. Die knakker ging steeds zuurder kijken, helemaal toen hij er achter kwam dat hij al had toegezegd dat de defecte kachelblower vervangen zou worden en dat deze €600,- kost en een dikke dag sleutelen betekend. Hij mompelde iets van "Nou, daar gaat m'n winst....
".
Afijn, het doet me wel een beetje pijn dat m'n mooie Espace weg gaat, maar goed, ik krijg er een leuke auto voor terug.
Gelukkig houd ik er van knutselen aan auto's, en dan met name de audio-installatie, dus ik heb al weer een hoop leuke ideeën! De subwoofer die nu in de Espace zit gaat natuurlijk mee naar de BMW en verder moet ik mijn iPhone, die ik gebruik om via Spotify altijd lekkere muziek bij me te hebben, weer helemaal ingebouwd worden dmv een interface en cradle.
Nu maar hopen op droog weer.