1 jaar espace ervaring IV 2.2Dci privilege
-
Topic author - Lid
- Posts in topic: 7
- Berichten: 34
- Lid geworden op: 19 mei 2010
- Laatste bezoek: 19 feb 2013 22:12
1 jaar espace ervaring IV 2.2Dci privilege
Ik moet er even over praten.
Espace iv 2004 ingeruild op een Hyundai getz van 2008
Na ca 3 maanden loopt de motor vast in Bulgarije. Er wordt een nieuwe ruil motor ingezet en tijdens het test draaien loopt die weer vast zelfde cilinder! Uiteindelijk wordt de krukas afgedraaid en een overmaats lager geplaatst auto wordt weer in elkaar gezet en loopt weer. Airco was leeg weer gevuld en naar nederland gereden.
In de file bij Koln ruik ik rookgassen in de auto. Bij aankomst blijken 3 van de 4 verstuivers te lekken. Dit wordt gerepareerd samen met een achter veer. Ik haal de auto op bij de garage en ca 2 weken later sta ik met een lege accu.
Terug naar de garage wat blijkt dynamo kapot! Een watergekoelde dus loopt weer leuk in de kosten.
Ik haal de wagen op en nu blijft het linker achterwiel rem hangen.. Weer terug zit de remklauw vast. Schijf volledig naar de Kl*te!
Tja dan maar nieuwe schiijven achter. Wat blijkt Renault heeft enkel schijven compleet met wiellagers. Nou ja vooruit dan maar twee nieuwe erop. Bij de montage krijgen ze de remklauw niet meer los. Welja ook maar een nieuwe remklauw dan.
Toen ook maar vier nieuwe banden en ja hoor de bandensdpannings controle systeem werkt niet meer! Intussen is er ook een sensor of iets dergelijk van de ruitensproeier installatie kapot service melding met het bericht te weinig ruitenspoeiervloeistof terwijl die vol zit. Brand is erger zou je denke. En dat dacht ik ook. Alles werkte dus dit kan wel even wachten.
Intussen hadden ze een wielkast spat afdekking niet goed vast gezet en hopla een enorm gat erin gesleten. Brand was erger toch.
Het werd weer goed weer dus de airco aan. maar ja die blijkt het niet te doen. Dan maar weer even terug naar de gagage even bijvullen dacht ik. Helaas pindakaas de compressor kapot (dacht men!) nieuwe compressor erin en ja hoor geen airco! Tja wat nu.. Nu moet je maar naar de dealer gaan want we weten het niet meer. OP de weg naar huis merkte ik dat de knipperlichten niet meer werkten, gelijk weer terug gelukkig alleen een zekering. Toch maar naar de dealer dan en gelijk maar even de banden spannings controle en ruitesproeier sensor laten vervangen.
Zo gezegt zo gedaan. Afspraak gemaakt voor morgen, snel nog even boodschappen doen vandaag en ja hoor je raad het nooit!!
De versnellingsbak wil niet meer in zijn achteruit Als ik hem in zn achteruit zet, zit die in zijn eerste versnelling, Dan maar wachten to de parkeerder voor mij klaar was met winkelen en over zijn plaats naar huis gereden
Nu maar wachten tot de turbo het begeeft
En ik vind het zo een fijne auto he maar ik zit er nu toch aan te denken om hem tegen een boom te zetten..
Bedankt voor het aanhoren.
Espace iv 2004 ingeruild op een Hyundai getz van 2008
Na ca 3 maanden loopt de motor vast in Bulgarije. Er wordt een nieuwe ruil motor ingezet en tijdens het test draaien loopt die weer vast zelfde cilinder! Uiteindelijk wordt de krukas afgedraaid en een overmaats lager geplaatst auto wordt weer in elkaar gezet en loopt weer. Airco was leeg weer gevuld en naar nederland gereden.
In de file bij Koln ruik ik rookgassen in de auto. Bij aankomst blijken 3 van de 4 verstuivers te lekken. Dit wordt gerepareerd samen met een achter veer. Ik haal de auto op bij de garage en ca 2 weken later sta ik met een lege accu.
Terug naar de garage wat blijkt dynamo kapot! Een watergekoelde dus loopt weer leuk in de kosten.
Ik haal de wagen op en nu blijft het linker achterwiel rem hangen.. Weer terug zit de remklauw vast. Schijf volledig naar de Kl*te!
Tja dan maar nieuwe schiijven achter. Wat blijkt Renault heeft enkel schijven compleet met wiellagers. Nou ja vooruit dan maar twee nieuwe erop. Bij de montage krijgen ze de remklauw niet meer los. Welja ook maar een nieuwe remklauw dan.
Toen ook maar vier nieuwe banden en ja hoor de bandensdpannings controle systeem werkt niet meer! Intussen is er ook een sensor of iets dergelijk van de ruitensproeier installatie kapot service melding met het bericht te weinig ruitenspoeiervloeistof terwijl die vol zit. Brand is erger zou je denke. En dat dacht ik ook. Alles werkte dus dit kan wel even wachten.
Intussen hadden ze een wielkast spat afdekking niet goed vast gezet en hopla een enorm gat erin gesleten. Brand was erger toch.
Het werd weer goed weer dus de airco aan. maar ja die blijkt het niet te doen. Dan maar weer even terug naar de gagage even bijvullen dacht ik. Helaas pindakaas de compressor kapot (dacht men!) nieuwe compressor erin en ja hoor geen airco! Tja wat nu.. Nu moet je maar naar de dealer gaan want we weten het niet meer. OP de weg naar huis merkte ik dat de knipperlichten niet meer werkten, gelijk weer terug gelukkig alleen een zekering. Toch maar naar de dealer dan en gelijk maar even de banden spannings controle en ruitesproeier sensor laten vervangen.
Zo gezegt zo gedaan. Afspraak gemaakt voor morgen, snel nog even boodschappen doen vandaag en ja hoor je raad het nooit!!
De versnellingsbak wil niet meer in zijn achteruit Als ik hem in zn achteruit zet, zit die in zijn eerste versnelling, Dan maar wachten to de parkeerder voor mij klaar was met winkelen en over zijn plaats naar huis gereden
Nu maar wachten tot de turbo het begeeft
En ik vind het zo een fijne auto he maar ik zit er nu toch aan te denken om hem tegen een boom te zetten..
Bedankt voor het aanhoren.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
- Posts in topic: 1
- Berichten: 2686
- Lid geworden op: 08 jun 2008
- Laatste bezoek: 23 jan 2025 23:55
- Actief als: particulier
Re: 1 jaar espace ervaring IV 2.2Dci privilege
Ik zou hem inruilen op een Espace 2.0 dCi uit 2006. Heel weinig problemen! Maar jij hebt ook wel onwijs veel pech gehad met deze Espace hoor!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Topic author - Lid
- Posts in topic: 7
- Berichten: 34
- Lid geworden op: 19 mei 2010
- Laatste bezoek: 19 feb 2013 22:12
Re: 1 jaar espace ervaring IV 2.2Dci privilege
Dat had ik na de nieuwe motor al moeten doen maar ja ik dacht heel naief "hij is weer bijna nieuw, wat kan mij nog gebeuren"
Toch maar eens kijken bedankt voor de tip
Toch maar eens kijken bedankt voor de tip
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- repeating visitor
- Posts in topic: 1
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 04 mei 2011
- Laatste bezoek: 01 okt 2011 12:08
- Actief als: particulier
Re: 1 jaar espace ervaring IV 2.2Dci privilege
Sommige zeggen je moet geluk hebben met een Espace.
Of je met er geen pech mee hebben zoals in jou geval.
Ben net eigenaar van een Espace maar hoop dat me dit toch bespaard blijft.
Pfffffffffffffff wat een ellende heb jij er mee gehad zeg sterkte ermee !
Grt , vroemboem
Of je met er geen pech mee hebben zoals in jou geval.
Ben net eigenaar van een Espace maar hoop dat me dit toch bespaard blijft.
Pfffffffffffffff wat een ellende heb jij er mee gehad zeg sterkte ermee !
Grt , vroemboem
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Topic author - Lid
- Posts in topic: 7
- Berichten: 34
- Lid geworden op: 19 mei 2010
- Laatste bezoek: 19 feb 2013 22:12
Re: 1 jaar espace ervaring IV 2.2Dci privilege
Nou het klinkt misschien raar maar, ik blijf het een fijne auto vinden. Als ik erin stap krijg ik altijd een geweldig gevoel over me het rijdt super. Zelfs de kinderen zijn der weg van. Ik heb gewoon pech gehad denk ik.
ff een update. Na 5,5 uur zoeken naar een kabelbreuk in de kabelboom van de airco doet die het weer! De ventielen zijn opnieuw ingelezen, de zensor van de ruitensproeier weer vastgezet en de kabels van de versnellingsbak opnieuw afgesteld, Het had een stuk erger gekund 600 euro lichter, nou maar wachten op het volgende
Succes met de Espace
ff een update. Na 5,5 uur zoeken naar een kabelbreuk in de kabelboom van de airco doet die het weer! De ventielen zijn opnieuw ingelezen, de zensor van de ruitensproeier weer vastgezet en de kabels van de versnellingsbak opnieuw afgesteld, Het had een stuk erger gekund 600 euro lichter, nou maar wachten op het volgende
Succes met de Espace
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 1
- Berichten: 1051
- Lid geworden op: 22 feb 2008
- Laatste bezoek: 05 mar 2018 21:32
- Actief als: particulier
- Locatie: Kalslagen
Re: 1 jaar espace ervaring IV 2.2Dci privilege
Maar rij je nu die Huyundai of nog de Espace? (staat anders een beetje raar in je eerste bericht)
In ieder geval heb je nu weer alle grote en kleine problemen opgelost .
Zelf ben ik nu Renault-loos, staat bij de garage...
In ieder geval heb je nu weer alle grote en kleine problemen opgelost .
Zelf ben ik nu Renault-loos, staat bij de garage...
Renault Captur 1.2 TCe 120 EDC (2014), two-tone, zilver, zwart dak.
Ex: Renault Grand Scénic 2.0 Dynamique Luxe Aut. (2005), Renault Mégane Scénic 2.0 RT Aut. (1999).
Ex: Renault Grand Scénic 2.0 Dynamique Luxe Aut. (2005), Renault Mégane Scénic 2.0 RT Aut. (1999).
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Gouden Bahco
- Posts in topic: 4
- Berichten: 16538
- Lid geworden op: 24 apr 2008
- Laatste bezoek: 05 feb 2025 11:15
- Actief als: particulier
- Locatie: Someren
Re: 1 jaar espace ervaring IV 2.2Dci privilege
Iedereen weet dat je voor de espace elke maand wat centjes opzij moet leggen omdat het gewoon een dure auto is om te rijden.
Als je alles bij een goede garage had laten maken had het je ook wat ellende gescheeld, en ook geld!
Je kan tevens prima een los wiellager vernieuwen, zijn ook gewoon los te krijgen. Imitatie elk geval wel, origineel volgens mij ook.
Je hebt toch geen complete nieuwe dynamo gemonteerd? 9 van de 10x is de diode brug defect en kun je dit repareren voor 150euro. Accu is slim om meteen mee te vernieuwen, die gaan vrijwel altijd snel na een dynamo kapot.
Als je alles bij een goede garage had laten maken had het je ook wat ellende gescheeld, en ook geld!
Je kan tevens prima een los wiellager vernieuwen, zijn ook gewoon los te krijgen. Imitatie elk geval wel, origineel volgens mij ook.
Je hebt toch geen complete nieuwe dynamo gemonteerd? 9 van de 10x is de diode brug defect en kun je dit repareren voor 150euro. Accu is slim om meteen mee te vernieuwen, die gaan vrijwel altijd snel na een dynamo kapot.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Topic author - Lid
- Posts in topic: 7
- Berichten: 34
- Lid geworden op: 19 mei 2010
- Laatste bezoek: 19 feb 2013 22:12
Re: 1 jaar espace ervaring IV 2.2Dci privilege
Centjes opzei leggen prima.. maar voor zulke reparaties Er zaten twee enorme gaten in mijn motor blok, de oorzaak is nooit gevonden zelfs de olie zat er nog in riem was net vervangen. En het krukas lager volledig ingesleten in de krukas. Rara hoe kan dit! Als je het weet mag je het zeggen.
Dat van die goede garage ben ik wel achter gekomen Maar ja vind er maar eens een, ze vinden zelf allemaal dat ze goede garages zijn. Mijn motor liep vast in Bulgarije, daar heb je ook renault dealers alleen ze verkopen er geen espace, en de rest kan je dus wel raden!
Dynamo een ruiler genomen op aanraden van de garage. Airco pomp bleek ook niet kapot achteraf, het bleek een kabel breuk te zijn. Dit op aanraden van een airco specialist!!! Hij bleek op de verkeerde kabel te hebben gemeten, tja wat moet je dan als blije rijder die er geen verstand van hebt.
Je bent overgeleverd aan de goden die schrijven met een hark..
Iemand vertelde me een leuk verhaaltje in Bulgarije: Er is een serie mortoren van de 2.2 Dci die in Turkije zijn gemaakt en die lopen allemaal vast. Als jij het weet mag je het zeggen.
Wie veracht nou in jesus naam dat een diesel bij 210.000 km waarbij de riem is vervangen op 186.000 km een enorme vast loper.
Ik heb een hoop auto's gehad maar dit spant toch wel de kroon.
Oh ja vergeet ik nog... het wiellager as niet kapot. de Schijf was kapot en die schijnt enkel met wiellager verkocht te worden. Niet andersom hoor.
Dat van die goede garage ben ik wel achter gekomen Maar ja vind er maar eens een, ze vinden zelf allemaal dat ze goede garages zijn. Mijn motor liep vast in Bulgarije, daar heb je ook renault dealers alleen ze verkopen er geen espace, en de rest kan je dus wel raden!
Dynamo een ruiler genomen op aanraden van de garage. Airco pomp bleek ook niet kapot achteraf, het bleek een kabel breuk te zijn. Dit op aanraden van een airco specialist!!! Hij bleek op de verkeerde kabel te hebben gemeten, tja wat moet je dan als blije rijder die er geen verstand van hebt.
Je bent overgeleverd aan de goden die schrijven met een hark..
Iemand vertelde me een leuk verhaaltje in Bulgarije: Er is een serie mortoren van de 2.2 Dci die in Turkije zijn gemaakt en die lopen allemaal vast. Als jij het weet mag je het zeggen.
Wie veracht nou in jesus naam dat een diesel bij 210.000 km waarbij de riem is vervangen op 186.000 km een enorme vast loper.
Ik heb een hoop auto's gehad maar dit spant toch wel de kroon.
Oh ja vergeet ik nog... het wiellager as niet kapot. de Schijf was kapot en die schijnt enkel met wiellager verkocht te worden. Niet andersom hoor.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Gouden Bahco
- Posts in topic: 4
- Berichten: 16538
- Lid geworden op: 24 apr 2008
- Laatste bezoek: 05 feb 2025 11:15
- Actief als: particulier
- Locatie: Someren
Re: 1 jaar espace ervaring IV 2.2Dci privilege
Waar is de riem vernieuwd? Een krik onder de carterpan om het blok op te krikken en het is al te laat! Duw je er zo een deuk in, recht onder de oliezeef. Loopt de oliepomp droog, motor heet, en je blokt klapt kapot.
Ik had de auto naar nederland laten transporteren en hier bij een goed aangeschreven dealer laten maken.
Een airco specialist kan vrij weinig meer aan de airco's in moderne Renaults, buiten het reguliere onderhoud om. Vooral bij een espace is uitleesapparatuur en goede schema's een must!
Deze 2.2dci motor staat als zeer slecht bekend onder vrijwel alle dealers, en onder veel kopers. 210dzkm is een hoge km-stand voor dit blok.
Maargoed, je hebt nu onderhand een nieuwe. Turbo had eigenlijk met de motorwissel vernieuwd moeten worden
Tijd laat zien hoelang je er nog mee kan doen.
Ik had de auto naar nederland laten transporteren en hier bij een goed aangeschreven dealer laten maken.
Een airco specialist kan vrij weinig meer aan de airco's in moderne Renaults, buiten het reguliere onderhoud om. Vooral bij een espace is uitleesapparatuur en goede schema's een must!
Deze 2.2dci motor staat als zeer slecht bekend onder vrijwel alle dealers, en onder veel kopers. 210dzkm is een hoge km-stand voor dit blok.
Maargoed, je hebt nu onderhand een nieuwe. Turbo had eigenlijk met de motorwissel vernieuwd moeten worden
Tijd laat zien hoelang je er nog mee kan doen.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Topic author - Lid
- Posts in topic: 7
- Berichten: 34
- Lid geworden op: 19 mei 2010
- Laatste bezoek: 19 feb 2013 22:12
Re: 1 jaar espace ervaring IV 2.2Dci privilege
De riem is bij Munsterhuis vernieuwd de dealer die hem nieuw heeft verkocht aan de eerste eigenaar.
Geen tekenen, geen gekke geluiden, geen hete motor, genoeg olie in het blok. het enige wat die deed was 1 liter olie op 1000km verbruiken. Heb ik hier nog een topic over geplaatst geloof ik. was niet verontrustend zei men.
Maar goed. gedane zaken nemen geen keer en met de wijsheid van nu zal ik het zeker anders doen. Nu maar wachten op de Turbo dan )) en vast wat centjes opzei leggen.
Vertel me nou eens waarom het zo een slechte motor is.
Geen tekenen, geen gekke geluiden, geen hete motor, genoeg olie in het blok. het enige wat die deed was 1 liter olie op 1000km verbruiken. Heb ik hier nog een topic over geplaatst geloof ik. was niet verontrustend zei men.
Maar goed. gedane zaken nemen geen keer en met de wijsheid van nu zal ik het zeker anders doen. Nu maar wachten op de Turbo dan )) en vast wat centjes opzei leggen.
Vertel me nou eens waarom het zo een slechte motor is.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Gouden Bahco
- Posts in topic: 4
- Berichten: 16538
- Lid geworden op: 24 apr 2008
- Laatste bezoek: 05 feb 2025 11:15
- Actief als: particulier
- Locatie: Someren
Re: 1 jaar espace ervaring IV 2.2Dci privilege
Een liter olie op 1000km is opzich vrij ontrustend. Importeur hanteerd erg slappe waardes, waardoor dit volgens mij in hun ogen acceptabel is.
De motor is vrij ingewikkeld, eigenlijk TE. Tandwiel en een riemoverbrenging. Ongustig geplaatse onderdelen die altijd sneuvelen. De motor vervuilt heel erg, wat smeringsproblemen met zich mee brengt. De kwaliteit is ook niet alles. Nieuwe motoren die bij de 1st volgende beurt overal al weer olie verliezen,
De motor is vrij ingewikkeld, eigenlijk TE. Tandwiel en een riemoverbrenging. Ongustig geplaatse onderdelen die altijd sneuvelen. De motor vervuilt heel erg, wat smeringsproblemen met zich mee brengt. De kwaliteit is ook niet alles. Nieuwe motoren die bij de 1st volgende beurt overal al weer olie verliezen,
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 1
- Berichten: 1003
- Lid geworden op: 31 jan 2010
- Laatste bezoek: 19 jul 2022 14:55
- Actief als: particulier
- Locatie: Kleve ( NRW ) Germany
Re: 1 jaar espace ervaring IV 2.2Dci privilege
Haha dat zijn wij dus niet de enigste die een hoop ellende aan hun Espace hebben gehad.
Van ellende hebben wij de Espace IV verkocht en een oude vertrouwde Espace III gekocht en tot nu toe vergeleken met de Espace IV geen ellende gehad.
Nu hebben wij ook een Grand Espace IV 3.0 dCi erbij voor de vrouw en tot nu toe geen problemen alleen dat ie erg veel roet uitstoot
Maar m,n vrouw rijd er alleen mee in de buurt.
Maar hou mijn hart ook goed vast bij de Espace IV zodat we niet weer de ellende krijgen die we met de andere Espace IV hadden.
Van ellende hebben wij de Espace IV verkocht en een oude vertrouwde Espace III gekocht en tot nu toe vergeleken met de Espace IV geen ellende gehad.
Nu hebben wij ook een Grand Espace IV 3.0 dCi erbij voor de vrouw en tot nu toe geen problemen alleen dat ie erg veel roet uitstoot
Maar m,n vrouw rijd er alleen mee in de buurt.
Maar hou mijn hart ook goed vast bij de Espace IV zodat we niet weer de ellende krijgen die we met de andere Espace IV hadden.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Topic author - Lid
- Posts in topic: 7
- Berichten: 34
- Lid geworden op: 19 mei 2010
- Laatste bezoek: 19 feb 2013 22:12
Re: 1 jaar espace ervaring IV 2.2Dci privilege
Weet je wat het punt is.. de vraag wat ga je doen als die kapot gaat. laten maken of kapot verkopen. Ik neem dan maar de minste kosten en laat hem maar weer maken. Heel stiekem gaat dat heel ver Als ik nu alles optel dan dat had ik een mooie andere kunnen kopen pffff. maar ja als mijn tante een p*nis had gehad dan was het mijn oom geweest
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Gouden Bahco
- Posts in topic: 4
- Berichten: 16538
- Lid geworden op: 24 apr 2008
- Laatste bezoek: 05 feb 2025 11:15
- Actief als: particulier
- Locatie: Someren
Re: 1 jaar espace ervaring IV 2.2Dci privilege
Belangrijkst is dat je tevreden bent met de auto die je hebt, zorg er alleen voor dat het geen bodemloze put wordt.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Lid
- Posts in topic: 1
- Berichten: 447
- Lid geworden op: 04 aug 2008
- Laatste bezoek: 08 jul 2012 23:21
Re: 1 jaar espace ervaring IV 2.2Dci privilege
Altijd vervelend als je zoiets meemaakt.
Toch ben ik altijd een beetje opgelucht dat ik niet voor een Espace heb gekozen. Ik vind het nog steeds een van de mooiste fullsize MPV's maar er staan mij iets teveel van dit soort verhalen op het internet....
Toch ben ik altijd een beetje opgelucht dat ik niet voor een Espace heb gekozen. Ik vind het nog steeds een van de mooiste fullsize MPV's maar er staan mij iets teveel van dit soort verhalen op het internet....
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Topic author - Lid
- Posts in topic: 7
- Berichten: 34
- Lid geworden op: 19 mei 2010
- Laatste bezoek: 19 feb 2013 22:12
Re: 1 jaar espace ervaring IV 2.2Dci privilege
Je weet het toch niet.. Gewoon afwachten met een tweede hands auto. Het kan vriezen en dooien. 50% kans denk ik. Het is alleen jammer dat vaak de wet van Murphy geld en het niet ophoudt bij een ding. Ik begrijp best dat er wat kapot kan gaan bij een oude auto.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- repeating visitor
- Posts in topic: 1
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 05 feb 2011
- Laatste bezoek: 07 jun 2011 21:47
- Actief als: particulier
- Locatie: Oegstgeest
Re: 1 jaar espace ervaring IV 2.2Dci privilege
Net vandaag onze 2.2 dci met 234k (2003)op de teller ingeruild voor een 2.0T automaat met 140k (2004)
eerlijk is eerlijk, alleen de verstuivers moeten laten vervangen. De turbo was net door onze voorgangers,200k, gedaan..
redelijk probleemloos dus.
Nu maar hopen dat de 2.0t automaat zich goed gaat houden, inderdaad voor ons voelt 2ehands toch ook een beetje 50-50%..
we gaan het beleven..
eerlijk is eerlijk, alleen de verstuivers moeten laten vervangen. De turbo was net door onze voorgangers,200k, gedaan..
redelijk probleemloos dus.
Nu maar hopen dat de 2.0t automaat zich goed gaat houden, inderdaad voor ons voelt 2ehands toch ook een beetje 50-50%..
we gaan het beleven..
van 2.2dci 2003 naar 2.0T automaat 2004
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 632 Weergaves
-
Laatste bericht door Lantaarnpaal
-
- 2 Reacties
- 585 Weergaves
-
Laatste bericht door Steef1972
-
- 0 Reacties
- 94 Weergaves
-
Laatste bericht door RogerS
-
- 5 Reacties
- 981 Weergaves
-
Laatste bericht door IanMoone
-
- 2 Reacties
- 271 Weergaves
-
Laatste bericht door Pepone
-
- 0 Reacties
- 364 Weergaves
-
Laatste bericht door EspaceVI_driver
-
- 4 Reacties
- 406 Weergaves
-
Laatste bericht door dejebe