Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Bij Dacia zelf is geen Cruise Control leverbaar, maar zijn er al bedrijven of mensen met ervaringen qua inbouwen van Cruisecontrol in Dacia's?
dit is namelijk het enige wat ik mis in een Fully loaded Duster
Vraag eens na bij GoldCruise http://www.goldcruise.nl/ in almere die leveren John Gold CC's (m.i. het mooiste)
ze leveren alleen niet aan particulieren, maar kunnen vast een verkooppunt dicht bij je opzoeken als ze kunnen bevestigen dat de CC geschikt is voor de Duster.
Renault Captur 1.2 TCe 120 EDC (2014), two-tone, zilver, zwart dak.
Ex: Renault Grand Scénic 2.0 Dynamique Luxe Aut. (2005), Renault Mégane Scénic 2.0 RT Aut. (1999).
Die bouwt Oving wel voor je in.
In het verleden, toen het nog Van Rossem was, hebben ze genoeg van die dingen ingebouwd.
Antonio.
Renault, a way of life!
-------------------------------------------------------------------------------------
Mijn auto's: R5 GTS Fashion '89, R5 GTX '87.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik zit met 3 problemen en vroeg of jullie mij konden helpen:
1. Wij hebben een Dacia Logan gekocht uit geloof 2018 en ik wilde de nav updaten met de software op usb van de dacia (daciaexstras) en toen liep hij vast tijdens het...
Hallo allemaal,
Ongeveer 2 weken geleden heb ik bij mijn auto de accu eraf moeten halen ivm dat ik een stuurschakelaar moest vervangen. Alleen daarna bleef gelijk het lampje van de TC/ESP branden (niet knipperen) en ongeveer een week later kwam het...
Weet iemand welke de manuele toetsen / handelingen zijn om de service reset te doen op een Dacia Logan Stepway bouwjaar 2019, het lukt mij namelijk op geen enkele manier, ik kan geen reset doen en kan ook niet in het olie verversen menu geraken....
=//= Ik heb een vraag:
In september 2024 onze 5e Dacia in ontvangst genomen (en de 3e Duster): 1.0 ltr 3 cylinder op LPG, model Expression.
Vanaf het begin problemen met de boordcomputer gehad (+ beeldscherm):
Normaal start dit op (met een...
Wie kan mij vertellen welk type 1600 benzinemotor van renault in deze auto is gemonteerd, indien mogelijk Motorcode en eventuele bekende plus en minpunten
Sinds half augustus 2024 hebben we een Dacia Duster Hybride 140 hiervoor een Renault Kangoo 1.2.tce automaat b.j. 2018.
Beide hebben een Cruise control, de werking van de Dacia is naar mijn mening dat hij veel te snel/ heftig naar zijn vooraf...