Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
hoi
ik heb een r19 14e van 95 ,nu lekt er olie uit de versnelling langs de zijkant.kan mij iemand vertellen of dat dient voor de onderdruk of zo en hoe dat leidinkje noemt voor als ik het eventyeel moet bestellen.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Goedemiddag 🤗
Ik heb vorig jaar een Renault twingo uit 2002 gekocht en dit is zowel een schakel als automaat.
Ik kan dat zelf instellen.
Maar nou bokt hij soms en soms slaat hij van zelf als ik op automaat rijd over naar schakel.
Ik heb m’n accu na...
Na enkelzijdig opkrikken auto ivm L/R voorwiel balanceren loopt er versnbakolie uit linkerhoes.
Tussen de hoesvouwen zit een scheur (ineens;-).
Helaas paar dagen voor vakantie.
ik wil zaterdag een aandrijf ass gaan vervangen ivm alle problemen wat met de auto hebben.
nu heb ik er een cvt bak eronder zitten
kan er olie uitlopen als ik de ass eronder weg haal?
en welke olie kan ik het beste erin doen weer
heb wel op de site...
beste forum leden ik heb sinds twee weken een grand modus 16 16v automaat.
nu heb ik eens onder de auto gekeken toen zag ik op de naat van de carter van de automaat eigenlijk niks geks maar toen ik met mijn vinger over de naat ging was mijn vinger...
hallo, na een jaar goed gereden te hebben is er weer een slang van de CVT automaat gebarsten, nu weer alle olie eruit en maar afwachten hoe de bak nu is maar de slangen zijn nergens meer te krijgen zegt de garage. wie kan mij eventueel wel helpen??...
Hallo, tijdje wat minder actief geweest alhier op het forum maar dat gaat de komende tijd vast veranderen daar er weer wat anders voor de deur staat. De lijst aan punten van de Scenic begon echt lang te worden. Die is richting Ukraine vertrokken....