De tank is er inmiddels uit.
Heb alleen nog een noodspurt gemaakt toen ik de buurman zijn grasmachine hoorde starten, dit tot groot vermaak van mijn vader, die het totaal onnodig vond dat ik gelijk de bouten weer vastdraaide.
'gaat toch allemaal omhoog...' zei die.
'tuurlijk...' antwoorde ik, inmiddels weer 10 meter van de auto verwijderd, '...dat is ook waarom ik het hier nog ruik...'
Dit jaar wordt het gat in de ozonlaag u mede aangeboden door mij.... (gelukkig zat er niet veel meer in)
Vervolgens zowat mijn rug gebroken en mijn handen bevroren bij het verwijderen van de tank....
Snapte gelijk de werking van een airco weer.
@Jan.
De ene slagmoer sleutel is een Rodac (garagekwaliteit (komt die ook vandaan))
De andere slagmoer sleutel en luchtratel komen van
http://www.cranenbroek.nl , en zijn hobby kwaliteit (maar die ratel heeft vandaag wel weer super diensten bewezen). Kostte 49,95 euro voor de hele set, inclusie nippel, waterafscheider, olie en doppen. Normaler wijze kost een beetje slagmoersleutel al minimaal 180 euro zonder doppen enzo.
Momenteel hebben ze deze set in de aanbieding voor 32.95 euro, zie de site en druk dan op de knop ADVERTENTIE.
Wel moeten ze allemaal dagelijks (bij gebruik dan natuurlijk) een paar drupjes olie hebben, anders is zelfs de beste slagmoersleutel in no-time een wrak en rotding om mee te werken.
(geldt overigens voor praktisch al lucht gereedschap)