noodsleutel van keycard megane 2004
-
Topic author - Lid - eerste logo binnen
- Posts in topic: 3
- Laatste bezoek: 13 mei 2011 09:05
- Actief als: particulier
noodsleutel van keycard megane 2004
hallo,
sinds kort ben ik eigenaar van een megane 1,5 dci expr. comf. uit 2004. ik heb deze gekocht met 2 keycards. maar van 1 keycard is een stukje plastic van de noodsleutel afgebroken waardoor hij niet meer klemt in de kaart, waardoor ik dus telkens de sleutel in de jaszak heb zitten, heel irritant. bij de andere keycard heb ik geen noodsleutel bij gekregen. zijn de noodsleutels ook los te bestellen??
offtopic: ik wou vandaag de deuren op slot doen via het knopje aan de buitenkant maar die was bevroren voordat ik er erg in had drukte ik het knopje door waardoor hij vast zat. ik heb hem nu wel los weten te krijgen. maar de deuren willen nu niet meer op slot met de knop aan de bestuurders kant, alle andere knoppen wel. is dit een defect of zit het knopje gewoon vast?? ik hoop het laatste.
groeten,
Ludger
sinds kort ben ik eigenaar van een megane 1,5 dci expr. comf. uit 2004. ik heb deze gekocht met 2 keycards. maar van 1 keycard is een stukje plastic van de noodsleutel afgebroken waardoor hij niet meer klemt in de kaart, waardoor ik dus telkens de sleutel in de jaszak heb zitten, heel irritant. bij de andere keycard heb ik geen noodsleutel bij gekregen. zijn de noodsleutels ook los te bestellen??
offtopic: ik wou vandaag de deuren op slot doen via het knopje aan de buitenkant maar die was bevroren voordat ik er erg in had drukte ik het knopje door waardoor hij vast zat. ik heb hem nu wel los weten te krijgen. maar de deuren willen nu niet meer op slot met de knop aan de bestuurders kant, alle andere knoppen wel. is dit een defect of zit het knopje gewoon vast?? ik hoop het laatste.
groeten,
Ludger
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 16 apr 2023 14:31
Re: noodsleutel van keycard megane 2004
Ik ben geen dealer fan, maar goed soms ontkom je er niet aan
Ik zou even een belletje doen naar de dealer en daar vragen of de noodsleitels los te bestellen zijn op chassisnummer
En dan kun je de Megane laten uitlezen om te weten te komen wat het falen is van het niet willen sluiten, kost je wel rond de 50,- euro bij de dealer
Je kunt ook proberen om even (een minuutje) de accu los te gooien en weer aan te sluiten en dan de kaart weer eens proberen
Wel moet je dan de radiocode bij de hand hebben
Ik zou even een belletje doen naar de dealer en daar vragen of de noodsleitels los te bestellen zijn op chassisnummer
En dan kun je de Megane laten uitlezen om te weten te komen wat het falen is van het niet willen sluiten, kost je wel rond de 50,- euro bij de dealer
Je kunt ook proberen om even (een minuutje) de accu los te gooien en weer aan te sluiten en dan de kaart weer eens proberen
Hide post links |
-
ik heb inmiddels contact gezocht met de dealer. ze zijn het aan het uit zoeken voor me.demi schreef:Ik ben geen dealer fan, maar goed soms ontkom je er niet aan
wat betreft de deuren. ik kan de andere deuren wel gewoon opslot doen met de knopje op de deur/kofferbak. ik ga maar de bestuurderskant "VOORZICHTIG" verwarmen denk ik. iemand ideeën hoe ik dat kan doen?
Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 18 dec 2024 16:53
De noodsleutel kan je goed vastzetten met een stukje plakband om de key-card.
Met een haardroger in de laagste stand kan je het slot voorzichtig verwarmen.
SUC6
p.s. Denk erom dat als je de accu los wilt halen je eerst de goede radio-code bij de hand moet hebben.
Wort nogal eens vergeten en dan moet je weer naar de dealer voor de code.
SUC6
p.s. Denk erom dat als je de accu los wilt halen je eerst de goede radio-code bij de hand moet hebben.
Hide post links |
-
excuses voor deze late reactie.WillemS schreef:De noodsleutel kan je goed vastzetten met een stukje plakband om de key-card.
SUC6
ik heb inmiddels bij de renault dealer 2 noodsleutels laten over komen vanuit frankrijk. waren de kosten ook niet. een kleine € 40,-
met de dooi inval is ook me deur knopje losgekomen en werkt weer volledig.
iedereen bedankt!
(er mag van mij een slotje op)
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut