Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Beste mensen
Ik heb een eigenaardig probleem met mijn laguna 19 dci 2002
Als de wagen stil staat bv aan een verkeerslicht en ik hou mijn voet op de rem begint soms de motor sterk te trillen,los ik het rempedaal is het trillen weg
verder draait de motor mooi stationair en rijd hij zonder trillen
Dus alleen bij stilstand met de voet op de rem dit probleem
Ik begrijp er niks van ....Heeft iemand van jullie dit ook al meegemaakt?
groetjes Benny
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Hallo Allen,
Ik ben in het bezit van een Twingo uit 2004 met quickshift automaat, wanneer de auto stilstaat bij een stoplicht met de voet op de rem trilt de auto behoorlijk. Hoort dit, en zo nee, wat zou de oorzaak kunnen zijn?
Alvast bedankt. :)
Bij het verwisselen van de waterpomp viel mij op dat de onderplaat vettig was. r110zweet2.jpg Bij nadere inspectie zag ik dat de motor zweet. Er lijkt een punt voor onderhoud te zijn (waar de imbus in past). r110zweet1.jpg
Ik kan niks vinden over...
Help, de garage weet het niet meer....!
Hallo een ieder en vooral diegenen met verregaande technische kennis en ervaring. Heb 4weken geleden een Espace aangeschaft model IV 2.0 Bjr 2004 met 264000 km. Heb hem voor weinig kunnen kopen, omdat de...
Ik ben op zoek naar de motorcode van mijn renault kangoo express 1.5 dci 75 bouwjaar 18-01-2017.
Dit ivm wanneer ik de distributie moet vervangen, bij welke kilometer stand.
Waar kan ik de motorcode vinden?
Alvast bedankt voor jullie...
Ik heb een vraag over de 1,2 tce motor in een Modus.
Het is bekend dat de Tce motoren problemen hebben.
Nu ben ik in de markt voor een andere Modus en een Renault expert(?) gaf aan dat de D4F H7 1.2 in feite de oude 1.2 16v is met een turbo.
En niet...
Zoals de titel al suggereert heb ik een renault master ii t35 2.5 dCi uit 2010 met een motor management storing. Wanneer ik deze uit probeer te lezen krijg ik geen storingscode. Tijdens het rijden rijden heb ik het volgende ervaren: in...
Hallo allemaal,
Ik heb een vraag welk motor olie moet ik gebruiken voor mijn renault espace 2.0 dci bouwjaar 2012 met kmstand 203240
Wat merk adviseren jullie .
Bedankt alvast