fuego meeting
-
Topic author - lid
- Posts in topic: 3
- Laatste bezoek: 29 apr 2014 06:25
- Actief als: particulier
fuego meeting
Hallo mensen op 24 en 25 juli in dit jaar is er weer een Fuego meeting in Duitsland.
In de plaats Hof.
Het is de bedoeling dat de loods welke ze daar hebben leeg moet.
Dus de onderdelen welke daar liggen kunnen voor een laage prijs weg.
Als je er naar toe wilt kun je een hotel kamer boeken in de plaats Schonwaid.
het hotel is: Grünhaider Stuben Hotel, Grünhaid 4, 95173 in Schönwaid.
Wunsiedel i. Fichtelgebirge - Oberfranken.
Telefoon (+49) 09287 50364.
Homepage: www.hotel-und-freizeitpark.de
Gr Ben.
In de plaats Hof.
Het is de bedoeling dat de loods welke ze daar hebben leeg moet.
Dus de onderdelen welke daar liggen kunnen voor een laage prijs weg.
Als je er naar toe wilt kun je een hotel kamer boeken in de plaats Schonwaid.
het hotel is: Grünhaider Stuben Hotel, Grünhaid 4, 95173 in Schönwaid.
Wunsiedel i. Fichtelgebirge - Oberfranken.
Telefoon (+49) 09287 50364.
Homepage: www.hotel-und-freizeitpark.de
Gr Ben.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Re: fuego meeting
Hoi Ben,
Ben jij zelf nog naar deze Fuego meeting geweest of niet ?
Ik ben nu net terug van vakantie mét de Fuego.Vol bepakt met vier mensen met alle bagage heeft 'ie zich prima gehouden. Het valt me op dat toch veel mensen de Fuego niet (meer) kennen, zelfs midden veertigers niet. Zijn er nu zó weinig Fuego's geweest, of zijn deze mensen gewoonweg géén auto liefhebbers ?
PS: Hoe ver ben je met je witte Fuego ? Waar blijven de foto's van het project, of heb je het nog even uitgesteld ?
Groeten,
Jan
Ben jij zelf nog naar deze Fuego meeting geweest of niet ?
Ik ben nu net terug van vakantie mét de Fuego.Vol bepakt met vier mensen met alle bagage heeft 'ie zich prima gehouden. Het valt me op dat toch veel mensen de Fuego niet (meer) kennen, zelfs midden veertigers niet. Zijn er nu zó weinig Fuego's geweest, of zijn deze mensen gewoonweg géén auto liefhebbers ?
PS: Hoe ver ben je met je witte Fuego ? Waar blijven de foto's van het project, of heb je het nog even uitgesteld ?
Groeten,
Jan
Hide post links |
-
Topic author - lid
Hallo Jan, neen ik ben niet naar de fuego meeting in Hoff geweest had dienst in dat weekeinde.
Er is in oktober ook nog een meeting in Saarlouis geplent maar het weekeinde is nog niet bekent als het zo ver is laat ik het weten.
Het zou leuk zijn als er ook weer enkele Nederlandse Fuego's bij zouden zijn. Ben ik niet alleen.
Wat betreft de Witte Fuego deze is zo goed als klaar.
Heb het interieur van een Turbo, welke ik in België heb gekocht verleden jaar,(zwart) er ingezet en nu oogt het een stuk beter.
En ook het hele interieur van deze auto, van vloerbedekking tot dashboord en stoelen maar ook de bedrading met de boord computer.
Dus de censor in de kilometerteller kabel, de temp censor en de benzine doorstroom censor.
De censor voor de benzine meter moet nog.
Dus het was een hele klus, daar er nog een lek onder het raam gedicht moest worden maar dat is nu ook dicht.
En tot overmaat van ramp is nu ook de uitlaat lek dus is er weer werk aan de winkel.
Maar goed ook dat komt wel goed en kan ik straks kijken welke kleur ik de auto ga geven, heb nl het model van ottomodels en die rode kleur vindt ik mooi dus wie weet.
Gr Ben.
Er is in oktober ook nog een meeting in Saarlouis geplent maar het weekeinde is nog niet bekent als het zo ver is laat ik het weten.
Het zou leuk zijn als er ook weer enkele Nederlandse Fuego's bij zouden zijn. Ben ik niet alleen.
Wat betreft de Witte Fuego deze is zo goed als klaar.
Heb het interieur van een Turbo, welke ik in België heb gekocht verleden jaar,(zwart) er ingezet en nu oogt het een stuk beter.
En ook het hele interieur van deze auto, van vloerbedekking tot dashboord en stoelen maar ook de bedrading met de boord computer.
Dus de censor in de kilometerteller kabel, de temp censor en de benzine doorstroom censor.
De censor voor de benzine meter moet nog.
Dus het was een hele klus, daar er nog een lek onder het raam gedicht moest worden maar dat is nu ook dicht.
En tot overmaat van ramp is nu ook de uitlaat lek dus is er weer werk aan de winkel.
Maar goed ook dat komt wel goed en kan ik straks kijken welke kleur ik de auto ga geven, heb nl het model van ottomodels en die rode kleur vindt ik mooi dus wie weet.
Gr Ben.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Hide post links |
Hoi Ben, je hebt al diverse Fuego's gehad geloof ik, dus ik hoef je niet te waarschuwen alle electrische onderdelen diverse malen te controleren op hun werking alvorens je alle bekleding weer aanbrengt, neem ik aan ? Toch nog een hele klus om "alles" zonder (kleer)scheuren te verplaatsen .... Ik heb nét dit weekend de Westfalia-trekhaak gemonteerd, welke ik bij Raymond gekocht heb. Mooi is zo'n trekhaak dan niet, maar wél reuze handig ! Bij nieuwe auto's zie je alleen nog maar de haak met "hals" onder de bumper wegkomen, maar bij oudere type's zie je de complete balken en buizen !
Jan
Jan
Hide post links |
-
Topic author - lid
Hallo Jan, dat is niet helemaal waar, op mijn 2e Fuego welke ik had van '86 tot '96,
zat een trek haak waarvan je alleen de haak zag en niet alle buisen.
Wat betrefd dat controleren, dat heb ik gedaan maar er waren toch enkele onderdelen die het niet goed deden na de algehele montage.
Maar dat is nu op gelost.
Misschien kunnen we een keer een dag plannen om de mensen met een Fuego bij elkaar te brengen en om gedachten te wisselen.
Hoor het wel of er animo voor is, voor de meeting in Saarlouis heb ik ook nog niets vernomen.
Gr Ben.
zat een trek haak waarvan je alleen de haak zag en niet alle buisen.
Wat betrefd dat controleren, dat heb ik gedaan maar er waren toch enkele onderdelen die het niet goed deden na de algehele montage.
Maar dat is nu op gelost.
Misschien kunnen we een keer een dag plannen om de mensen met een Fuego bij elkaar te brengen en om gedachten te wisselen.
Hoor het wel of er animo voor is, voor de meeting in Saarlouis heb ik ook nog niets vernomen.
Gr Ben.
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in