Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
ik wou vragen of iemant mij kan helpen
mijn blower blaast geen kouden/warmen lucht meer en het lichtje dat normaal gaat branden als je op dat knopje er naast in druk brand ook niet meer kort om hij doet niks meer
weet iemand mischien waar het aan kan liggen.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Wil mijn ervaring met reparatiesetje gaarne delen. Auto in Januari gekocht met de ster in de voorruit. Zit er dus minstens vier maanden. Bij de Action een setje a 3.99 euro aangeschaft .
Hoe te doen is in de handleiding goed uitgelegd. Had...
Hierbij 2 foto's van de voorruit van mijn Megane E-Tech. Zoals jullie kunnen zien hangen er veel druppels aan de ruit. Dit zit allemaal aan de binnenzijde, want de ruitenwisser heeft net de buitenkant schoon geveegd. Ik rijd er de laatste tijd niet...
Aan de passagierskant rechtsonder in de hoek is het rubber kapot, waardoor door roest de voorruit is beschadigd; helaas gaat de barst steeds verder. En zal de ruit dus vervangen moeten worden. Hebben jullie een tip wat het de beste - en minst dure...
Ik heb de kappen aan de binnenkant van de achterklep van mijn Espace eraf getrokken en hierbij heb ik de achterruit verwarming gemold. Het kleine koperen plaatje wat erop gesoldeerd zit is eraf. Het word nog wel gewoon warm. Is er een...
Wij hebben een trafic 3 2016 passagier bus waarvan de verwarming in de vloer achter altijd warme lucht blaast.
Zelfs wanneer ik van voor de airco aanzet en de achter blazers op koud blijft er uit de vloer warme lucht komen.
Zelfs als alles van...
Temperatuur instelling links werkt slecht.
Om aan de linkse kant de verwarming te laten werken, moet ik eerst met de temperatuur instelling knop van low naar high gaan voordat er warme lucht komt. en dat soms enkele malen herhalen.