Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Die roostertjes kosten gen drol, die kan je uiteraard wel slopen, maar de ruimte onder het roostertje is niet groot en voor gevormd voor de originele Renault tweeter. Daar wil ik niet in snijden om het wel origineel te houden.
Nu: Talisman Estate TCe 200 Initiale Paris 2017 | Twingo I 1.2 16V Paris 2006
Ex: Laguna III Ph2 Estate 2.0T GT 2011 | Laguna II Ph2 Grand Tour 2.0 16V Dynamique 2005 | Twingo I 1.2 8V Helios 1999 | Megane II 2.0 16V Dynamique 2003 | Clio II Ph2 1.6 16V Dynamique 2003 | Twingo I 1.2 8V Air 2000
Er komt een moment dat die roosterjes niet meer te leveren zijn, dus dan kan je het alsnog niet terug bouwen,
aan de andere kant, als het geluid beter is, ga je die oude niet meer terugplaatsen.
In de Clio heb ik er voor gekozen om de roosters heel te houden en de ruimte eronder aan te passen, ziet er gewoon
origineel uit, maar heeft beduidend beter geluid [/u]
Ford Focus Wagon Futura 1.6i 16v 2005 Magnum Grey Daewoo Kalos Class 1.4i 16v 2004 Blauw
Ja, daar ben ik ook een grote voorstander van.
Iederen zijn eigen smaak.
Maar ik vind het zonde.
Het ziet er naar mijn idee niet mooi uit.
En als het geluid het zelfde is als hij er onder gemonteerd zit.
Dan zou ik die keuze aan grijpen.
als ik mijn nieuwe setje binnen heb ga ik eerst eens even rustig de verschillende opties bestuderen voordat ik roostertjes ga slopen, dat kan altijd nog
Mooiste is als het inderdaad onder het roostertje kan, maar ik wil de boel daaronder niet zo slopen dat de originele tweeter er bij inruil niet weer (netjes) terug in kan.
Ex: Laguna III Ph2 Estate 2.0T GT 2011 | Laguna II Ph2 Grand Tour 2.0 16V Dynamique 2005 | Twingo I 1.2 8V Helios 1999 | Megane II 2.0 16V Dynamique 2003 | Clio II Ph2 1.6 16V Dynamique 2003 | Twingo I 1.2 8V Air 2000
Je moet je dan 2 dingen afvragen:
hoe lang blijf ik nog erin rijden?
en dat zet je tegen over het bedrag wat ze kosten,
de afschrijving zal dan echt minimaal zijn, en kost het meer moeite om ze weer terug te bouwen.
Heb zelf weleens een goede audio installatie geplaatst om vervolgens nog geen 2 maanden later de auto te verkopen
Ford Focus Wagon Futura 1.6i 16v 2005 Magnum Grey Daewoo Kalos Class 1.4i 16v 2004 Blauw
Als ik iets inbow (navigatie, carkit, audio) dan gaat het er bij inruil altijd weer uit en lever ik hem origineel weer in.
Uitbouwen gaat immers altijd vele malen sneller dan inbouwen
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Hallo, vraagje, ben o.a op zoek naar een einddemper voor mijn Megane I. De huidige is gasdicht maar luidruchtig.
Wat is een goed merk waarvan je ook goede geluiddemping kunt verwachten.
Ik heb een Talisman van 2018 met een stoffen bekleding en handmatig verstelbare stoelen zonder stoelverwarming maar met rugmassage.
Nou wil ik daar leer inbouwen, echter is de linker voorstoel elektrisch verstelbaar en hebben die stoelverwarming. Is...
Voor mijn Megane III Estate bose edition uit 2011 ben ik op zoek naar de schroef waarmee de ventilatieschacht onder het handschoenenkastje wordt vastgezet. Dit is het plastic element met gaten waarmee de lucht verdeeld wordt. Deze hoort met zijn...